Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 05-05-17 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg vet ikke hvor mye ass-kicking det blir, jeg har liksom litt problemer med å komme meg ut døra. :nnnnnngh!:
Postet 05-05-17 kl 08:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn fra grå Berlin. Ute klinger trikken over Hackescher Markt. Snart frokost, så er jeg og to kolleger klare for kurs!
Postet 05-05-17 kl 08:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har hatt en effektiv time på hjemmekontor, mens jeg venter på at legekontoret skal åpne telefonen sin så jeg får bestilt øyeblikkelig time. Lillesøster kom hjem fra skolen helt utstlått av allergi og har sovet nesten sammenhengende siden halv seks i går ettermiddag, og hun sover fortsatt. Med varslet ekstremspredning er det ikke trygt å ha henne utendørs i det hele tatt, for hun blir kjempedårlig, stakkars lille vennen. Så da sitter jeg hjemme og dundrer igjennom en to do-liste lenger enn et vondt år. Det var ikke den optimale dagen å bli hjemme på, men må man så må man.
Postet 05-05-17 kl 09:10 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har tatt meg en fridag for å få litt kontroll til konfirmasjonen søndag. Har laget en kake på morgenkvisten. Nå er det en unge til tannlegen, og deretter ut og jakte blomster til bordpynt.
Postet 05-05-17 kl 09:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har også konf-fridag, skal rydde-fikse-ordne, de første gjestene melder sin adkomst i ettermiddag. Men det er så fint vær! Alt jeg vil er å ligge i sola med kaffe og kindle.
Postet 05-05-17 kl 09:35 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Strålende dag i Bergen. Jeg har dessverre en travel jobbdag med et krevende videomøte på midten. Men så blir det fin ettermiddag med hagekos og god tid med jentene, mens mannen er på vift. Gleder meg til det som forhåpentligvis blir en helg i strålende sol og uten veldig mye planer.
Postet 05-05-17 kl 09:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal på håndballcup i Sverige i dag. Men først et intromøte med en ny kunde og så tror jeg vi skal informeres om omorganisering. Jeg føler meg ikke særlig utsatt.
Postet 05-05-17 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nok en hjemmedag. Skal snart finne senga igjen. Det satt i disse greiene her.
Postet 05-05-17 kl 09:43 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Kaosdag på jobb, men snart er det helg og vi har ingen faste planer. Det er så utrolig deilig!
Postet 05-05-17 kl 10:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg tror ikke jeg orker å kicke ass i dag.

Jentungen har utvidet pysjrømmingen om morgenen med å faktisk gjemme seg under stoler og slikt, og det synes jeg er ufint mot trøtt mor som ikke hadde fått på linsene ennå. Heldigvis røper hun hvor hun er med å fnise. (IG ved at bikkja står ved siden av og logrer.)

Straks jobb, og straks kaffe!
Postet 05-05-17 kl 10:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Utrolig nok, jeg har en kick-ass-dag. Nå har jeg sendt streng mail og strammet opp noen, og så skal jeg jammen meg sette på passordbeskyttelse på et regneark. Her skal ingen få kødde med fila mi!
Postet 05-05-17 kl 10:26 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag er den store ventedagen. Mye dødtid mellom avtaler og alle har cirka tidsanslag.
Postet 05-05-17 kl 10:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har gjort noe nyttig!
Postet 05-05-17 kl 10:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har også gjort noe nyttig!

Men, da jeg kom på kontoret hadde min kollega allerede vasket kjøleskapet. Fordi han mente det trengtes. Så jeg har litt å gå på fortsatt kjenner jeg.
Postet 05-05-17 kl 10:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Litt kontorjobbing, så nettverkssamling i matematikk før bortreiseseminar med jobben. Kjenner jeg er litt skeptisk til programpunktet "fri utfoldelse"... Blir vel en drink eller noe.
Postet 05-05-17 kl 10:59 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Her startetil dagen rundt 0430 med ett stk barn som hadde falt ut av sengen og fikk dypt kutt. Rundt kl 7 dro far og barn på legevakta og nå er de ferdige og ungen er sydd.
Jeg er på jobb og vært litt utafor, men bedre nå.
De to blir hjemme idag.
Det var ikke ok måte å starte dagen på.
Postet 05-05-17 kl 11:05 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fått bekrefta at eg ikkje har jobb til hausten. Så eg må vist ut å leite etter jobb. Det passa meg skikkelig dårlig nett no.
Postet 05-05-17 kl 11:11 av Hjertensfryd Hjertensfryd er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Usj, Millen. God bedring til barnet!

Jeg har levert unger, fora katte hos foreldrene mine, rydda litt hjemme og kasta søppel (ikke at det synes), og så spist frokost og kommentert en tekst. Heldagsprøvevurdering, engelskprosjekt, tannlegetime og ukehandling på programmet resten av dagen. Og rydding. Huset vårt er jo helt nedgrodd!
Postet 05-05-17 kl 11:11 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Millen, for en kjip start på dagen. Håper det går bra med barnet!

Jeg er syk på tredje dagen og dårligere enn jeg var de to første dagene. Good times. Sofa og kvalitets-tv i dag.
Postet 05-05-17 kl 11:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sitter inne med alle gardinene trukket for, auramigrene er ikke kult. Varmt og deilig ute, men jeg klarer ikke lyset. Au.
Postet 05-05-17 kl 11:46 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff Hjertensfryd! Det var trist å høre.
Postet 05-05-17 kl 11:47 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Så trist, Hjertensfryd!

Jeg skal kicke ass med hjemme-eksamen i dag. Jeg må bare våkne først.
Postet 05-05-17 kl 11:54 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har en laber fredag, ekstrem pollenspredning er ikke kick-assmateriale! I tillegg uhorvelig trafikk på morgenen, jeg kjørte en omvei for å unngå kø men kjørte feil to ganger og brukte dobbelt så lang tid som vanlig. Mulig det hadde tatt like lang tid den vanlige veien i dag da.. Fikk i det minste en spennende sightseeing i Bestum-Lilleaker-området.
Postet 05-05-17 kl 11:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
For en dramatisk fredag morgen rundt om kring.
på Millen og Hjertensfryd.

Jeg har både rukket foreldresamtale med mellomste og litt forefallende arbeid på kontoret. Alt i alt en fin formiddag så langt.
Postet 05-05-17 kl 12:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Forresten, stor klem til alle som trenger og vil ha! Jeg fikk sjokolade fra et tiloversblevet påskeegg av snille mannen på backoffice, det hjalp! Så virtuell klem og sjokolade utdeles herved!
Postet 05-05-17 kl 12:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så kjipt Hjertensfryd.

Pasienten er lappet sammen og ved godt mot. Fikk ekstra premie av pappen etterpå og så blir det sikkert mye is i helgen. Ikke går han vært med på sin aller første fotballcup i helgen heller.
Takk for alle klemmer.
Postet 05-05-17 kl 12:19 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Her var det mye trist og leit, klemmer til alle som trenger det.
Postet 05-05-17 kl 12:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Litt trist her også. Sjefen min ble skadet i sykkelulykka i Follo i går, så vi er litt molefonkne her på kontoret. Dessuten er jeg kvalm og uggen og har null energi. Men jeg fiskedasker meg selv og tenker at DET er tross alt en filleting.
Postet 05-05-17 kl 12:42 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på Hjertensfryd og alle andre som har kjipe morgener.

Selv har jeg kaosdag og alt for mye som skjer.
I tillegg har jeg nettopp fått melding om at jeg har strøket på et obligatorisk innleveringskrav til et studie jeg tar. Jeg har ikke fått forklaringen ennå, og satser på at det bare går på at det er noe formkrav jeg ikke har forstått, for jeg er mildt sagt ikke vant til å stryke. Men jeg må jo bare hive meg rundt og skrive den om igjen, og det passer meg dårlig.
Postet 05-05-17 kl 13:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
:grouphug: til alle som trenger!
Postet 05-05-17 kl 13:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Klemmer i flertall og mange retninger herfra også.
Postet 05-05-17 kl 14:58 av Anda Anda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no