Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 17-11-23 kl 05:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontor i dag halve dagen, så skal jeg til Egersund og ha urnenedsettelse av/for? mamma. Bare pappa, brødrene mine og jeg, så det blir ingen stor sak.

Så helg - herlig!
Postet 17-11-23 kl 07:14 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Håper det blir en fin stund, Sissel.

Jeg skal i høstens fjerde familiebegravelse, denne gang til mannens onkel. Til vanlig hadde jeg ikke gruet meg, men siden det bare er 2 uker siden vi begravde mamma frykter jeg dagen kan bli tyngre enn den trengte.

Jaja. Shopping etterpå, og så kommer jentene våre hjem i helgen.
Postet 17-11-23 kl 07:35 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Håper det blir en fin stund Sissel.

Jeg er kommet meg på jobb etter å ha hatt en time på telefonen med søsteren min - tidsforskjellen gjør at det er lettest å snakke om morgenen. Kjenner jeg ikke akkurat er supermotiver for å starte på jobb ...
Postet 17-11-23 kl 07:44 av him him er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Lykke til, begge to.

Jeg skal snart i dusjen, så tog til Oslo med en jentegjeng og så skal vi på Maria Mena i Oslo Konserthus i kveld.
Postet 17-11-23 kl 07:55 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Sissel og 007

Venter på rørlegger. Må være på et møte på jobb om 50 minutter.
Postet 17-11-23 kl 08:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Endelig fredag!

på Sissel og 007.
Postet 17-11-23 kl 08:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ååå, Sissel og 007. og

Lite søvn her sidan eg delte seng med 12-åring full av øyreverk. Føler eg ser dobbelt. Det passar jo knallbra sidan eg har time hos optikar no klokka 10. Jeje.

Godt at helga kjem, også for oss som har som jobb å vere heime for å bli friske. (Det var så godt sagt, Heilo.)
Postet 17-11-23 kl 09:11 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Sissel og 007.

Pizzadeig laget og vask av bad påbegynt.
Tror jeg må sende legen min en mld for begynner å lure på om vi har snakket forbi hverandre.
Postet 17-11-23 kl 10:31 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Sissel og 007

Jeg har kontordag og for en gangs skyld samarbeidsmøte med kollega så jeg koser meg.

I kveld blir det kino med storesøster The Ballad of Songbirds and Snakes. Og så er det rolig helg med få planer. Deilig.
Postet 17-11-23 kl 11:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Sissel og 007

Hjemmekontor i dag. Kun ett møte - helt fantastisk. Får gjort unna litt, samt avspasere litt. Perfekt fredag
Postet 17-11-23 kl 11:49 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
007 og Sissel

Fredagsroen har senket seg lenge før jeg er ferdig på jobb. Var lur og tok (mesteparten) av helgehandelen i går.
Postet 17-11-23 kl 14:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no