Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 25-08-16 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
På nabotomta til jobben holder de på å spunte (dunke svære metallplater rett ned i bakken). Jeg har valgt hjemmekontor i dag, gitt. I går holdt jeg på å bli helt tullete.

Hjemmekontoret lager bedre kaffe også.
Postet 25-08-16 kl 08:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Jeg teller timer til høstferien.
Postet 25-08-16 kl 08:53 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Jeg teller timer til høstferien.
Det gjør jeg også. 27 arbeidsdager, og så reiser jeg til New York.

Og da har jeg vært gift i 10 år.

Noe som også innebærer at FP blir 10 år i disse dager?
Postet 25-08-16 kl 08:55 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg teller timer til etter høstferien, den blir noe arbeidsom på tur med 42 15-åringer. Men det er leeenge til (sorry, Cuya og Tjorven!). Nå er det først hjemmekontordag før fly til Stockholm og hotelljobbedag i morgen, så representere som sjefsfrue på offisiell jobbbåtturmiddagfancygreier. Mannen dro nå på morgenen, jeg tar et ettermiddagsfly. Først må jeg overkomme noen mystiske nettverksproblemer, så må jeg suse meg avgårde med todo-listen, laaang. Og kaffe! :jatakk:
Postet 25-08-16 kl 08:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme.
Er helt ødelagt i rygg og nakke etter behandling for skulderproblemer i går. Det er nok ikke noe feil. Terapeuten har istedenfor å behandle symptomene gått mer rett på årsaken til problemene. And it hurts!

Prøve å holde meg litt unna pc i dag tenker. Bevege meg litt er sikkert fornuftig.
Postet 25-08-16 kl 09:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Høres lurt ut å holde seg i bevegelse, eller i alle fall ikke sitte rolig og bli stiv, Mex! Håper det blir bedre utover dagen. Gå en tur i terreng? God bedring!
Postet 25-08-16 kl 09:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi har akkurat funnet på en morsom høstferietur, så jeg gleder meg jo, men før høstferien er det ekstreme mengder liv, røre, program, reising og deadlines, så timetelling blir det ikke.
Postet 25-08-16 kl 09:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg teller ikke timer til høstferien, jeg har nok med å komme meg over til neste uke.

Har klart meg fint noen dager, men i dag ble jeg vippet av pinnen av sang på radioen (Åge og Sambandet, faktisk), så da fikk jeg grine litt på vei til jobb.
Postet 25-08-16 kl 09:33 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn!

Jeg er på jobb, og her er det tusen ting å ta tak i og en tafatt Eia. Nå må jeg seriøst gjøre noe nyttig! Svosj med meg!
Postet 25-08-16 kl 09:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er så trøtt, det verker i hele kroppen og jeg er gretten. Hmfr.
Postet 25-08-16 kl 09:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har studiedag og blir hjulpet igang av at vi har fått utlevert oppgave. En skikkelig luksus å ha fri fra jobb (med lønn) for å studere, så motivasjonen er egentlig på topp. Det er bare så tungt å komme ordentlig igang etter ferien ...
Postet 25-08-16 kl 09:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vondt. I. Hodet. Au.
Postet 25-08-16 kl 10:06 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Sitter og venter på tannlegetime. Skal bytte gammel fylling og gruer meg.
Postet 25-08-16 kl 10:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Jeg tror ikke jeg kan ta fri i høstferien selv om jeg har uendelig mange feriedager igjen. Kjipt, men sånn er det bare.

Ute pøsregner det, skikkelig høst.
Postet 25-08-16 kl 10:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg trente i går, for første gang på lenge. Bootcamp for sikkerhets skyld. Så jeg kjenner at jeg lever i dag Soving var jeg visst sluttet med, så jeg vurderer å utvide kaffekvoten i dag. Vill og gal altså

Håper litt hvile og bevegelse hjelper, Mex.
Og til Anda. Jeg har visst ikke fått med meg hva som har skjedd.
Postet 25-08-16 kl 10:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
, Anda.
Postet 25-08-16 kl 11:08 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Pjusk til de som trenger det. Hverdagen er sannelig i gang med et brak, eller ikke egentlig. Det er fortsatt to uker igjen til de fleste kveldsaktivitetene starter. Forhåpentligvis har vi fått kontroll på ny reiesevei for mannen til den tid.

Kaffe har jeg helt glemt i farta...
Postet 25-08-16 kl 11:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Anda
Postet 25-08-16 kl 11:32 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Englishman in New York!

Jeg har hatt PT-time og tror ikke armene mine kommer til å virke så godt i morgen. Men på sikt blir det sikkert supert.

Og så har jeg fått en utfordring på jobb og skal nå hospitere i 60% stilling hos en av kundene våre frem til oktober. Det tror jeg skal bli interessant og antagelig også hyggelig, og forhåpentligvis ikke altfor hektisk.
Postet 25-08-16 kl 11:40 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
til Anda. Jeg har tenkt mye på deg.
Postet 25-08-16 kl 11:40 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
, Anda.
Postet 25-08-16 kl 11:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
til Anda.
Postet 25-08-16 kl 12:30 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Anda
Postet 25-08-16 kl 14:19 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Anda
Postet 25-08-16 kl 15:10 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no