Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 09-06-19 kl 10:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Vi har rolig hjemmepinse, det er så utrolig digg! Kan ikke huske at vi har hatt så mange dager uten program på aldri så lenge. Søndag, og enda en fridag før det er hverdag igjen! 😁
Postet 09-06-19 kl 10:38 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Samme her, rolig pinse heime. Veldig fint etter ein mai månad som var ein einaste lang fest.
Lønningskontoret på jobb har gått amok. Eg har fått altfor mye feriepengar.
Postet 09-06-19 kl 10:58 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har rette-pinse hjemme og kjenner ikke då mye på gleden over det. Nå ser jeg imidlertid at enden nærmer seg, i tillegg har jeg faktisk en avtale med andre mennesker senere i dag.
Postet 09-06-19 kl 11:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi har også hjemmepinse uten særlig planer ( har story sett alltid vært på cup i pinsen) og det er deilig.
Jeg prøver å lande etter en intens eksamensperiode og er fryktrlig rastløs. Hadde siste eksamen fredag så det tar vel noen dager tenker jeg.
Stolpejakt, rydde og middag borte står på planen idag.
Postet 09-06-19 kl 11:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Vi har "prøve å komme i orden i nytt hus"-pinse. Har startet dagen med den viktige jobben med å få opp solskjerming i vinduet som gjorde at jeg ikke så hva som var på skjermen til mac-en min. Så nå kan jeg drikke te og oppdatere meg på internett en liten stund til.
Postet 09-06-19 kl 11:24 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Slitent hode og slitne føtter etter artig bryllupsfest i går. Utsjekk klokka tolv, men må finne meg en kafé her i Ålesund for jeg må vente litt med å kjøre!
Postet 09-06-19 kl 11:34 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har levert snuppa på fotballcup hvis hun skal dømme i 6 timer (hun får pauser altså). Jeg skal lese til eksamen og etterpå skal knerten og jeg prøve oss på turorientering. Han hadde nemlig lært orientering på leirskole, og syntes det var kjempegøy. Og som gammel orienterings-«løper» tok det meg ikke mange timene før vi hadde kjøpt turorienteringspakke for nærområdet.

Sannheten om meg som orienteringsløpere var at jeg startet opp som 10-åring. Klubben min var av landets beste, og de mente jeg var et kjempetalent. Jeg gjorde det også innmari bra i starten ettersom jeg har «innebygd kompass». Men etter et par år, når motstanderne mine også skjønte opp/ned på kartet og det ble forventet at jeg skulle LØPE mellom postene, så tok det fort slutt for min del. Men jeg har en del gullmerker i turorientering, så dette blir stas.
Postet 09-06-19 kl 11:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ah, morgenspinning og styrketrening på mitt nye senter er ikke så dumt, ass. Ferdig trent før 10, lzm?
Postet 09-06-19 kl 12:00 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Hjemmepinse med kun familien er litt kjedelig har eldste erklært. Jaja.

Fikk montert pax skap i går, i dag skal innmaten på plass. Blir godt å få ryddet inn alt igjen.
Postet 09-06-19 kl 12:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ungane er avgårde og trekker garn med morfaren. Eg har bakt horn, så dei får grei lunsj når dei kjem heim igjen. Ellers ein stille og rolig pinse her og.
Postet 09-06-19 kl 12:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har visst lesepinse. Har pløyd gjennom en del bøker.
Har to unger her, men forsvinner snart.
Postet 09-06-19 kl 12:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi har alltid stille og rolig hjemmepinse uten planer. Sånn er det når pinsa alltid ligger i innspurten av skoleåret og alenemamma'n er lærer i vgs.
Postet 09-06-19 kl 12:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Stille og rolig her også i dag, deilig! Jeg har faktisk lest bok ganske lenge nå, en positiv bieffekt av at ungene låner henholdsvis telefon og iPad. Vi skal rydde og vaske og litt sånt etter hvert, da. Veldig deilig at det er fri i morgen også!
Postet 09-06-19 kl 13:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Stille og rolig her også. Storebror er på overnatting hos en kompis, og lillebror dro akkurat ut en tur. Jeg burde gå meg en tur, og det tror jeg at jeg skal gjøre nå snart.
Postet 09-06-19 kl 15:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Vi ødela en Ikea skuff. Nå har vi gitt opp. Må ha hjelp.
Postet 09-06-19 kl 16:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg hadde kommet hvis jeg hadde vært i nærheten, millact! Jeg har svart belte i ikeamontering.

Jeg er daff og småsur, men nå kjører jeg høy musikk til husarbeid og har ikke lenger lyst til å myrde alle jeg ser.
Postet 09-06-19 kl 17:47 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er på pinseferie i barndomshjemmet med mannen og yngste. Her er i tillegg bror, svigerinne, deres tre poder og mine foreldre, så fullt hus, ett bad, armer og bein. Men hyggelig da. Var ute og gikk lang tur i nærfjell/mark i går, fikk sett utover fint landskap, hav, fjord og fjell, samt ble dyvåte før vi kom oss tilbake til bilen. I dag er det innedag, mors kjøttkaker til middag og litt datahjelp her og der. I morgen skal det store skje, julegave-billetter til Phil Collins på Koengen skal brukes! Spent på konserten, ser han har fått slakt nærmest i Århus og veldig gode kritikker for Berlin dagen før. Gamle mannen!
Postet 09-06-19 kl 18:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Testet ut Too good to go-appen, og tenker at det er en ganske smart tjeneste. Bagett med reker, kyllingwraps, wienerbrød og tre ulike boller for 39 kr. I morgen skal vi ha brunsj fra hotell.
Postet 09-06-19 kl 20:03 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Herremannen er gått på fest. På en søndag! De utnytter langhelga til det fulle, disse ungdommene.
Postet 09-06-19 kl 20:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Takk Pingis!

Addison: En venninne var i Aarhus i går på PC og sa det var bra. Blir nok flott!
Postet 09-06-19 kl 22:17 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no