Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 21-09-20 kl 08:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb, og har kaffe. Snart P2 på øret og produksjon. Slik går no ukedagan.
Postet 21-09-20 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg våknet kl. 2.30 i natt. Jeg vet at jeg har sovet noe etter det, men det føles ikke sånn. Det finnes virkelig ikke nok kaffe i verden til å gjøre dette til en effektiv arbeidsdag.

Men, akkurat i dag er jeg i hvert fall veldig glad for hjemmekontor og en behagelig sofa. Jeg drikker kullsyrevann og får unna litt av klesvasken etter en fin helg på fjellet.
Postet 21-09-20 kl 09:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb. Våkna med kink i nakken og håper psyk.mot fysio kan bedre den litt senere i dag.
Postet 21-09-20 kl 09:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Er regn en god nok grunn til å ringe jobb og si at man ikke kommer? Ikke det, nei, da får jeg vel dra.
Postet 21-09-20 kl 09:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Klokka sladrer om at jeg har sovet knappe fire timer i natt, det er litt sparsomt. Blir artige grammatikk-timer i dag.
Postet 21-09-20 kl 09:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er bussstreik i Oslo og Viken, og det byr på litt problemer. Knerten tar t-bane og buss til skolen. I dag blir det t-bane og sparkesykkel, og det kommer til å ta litt tid.

Jeg tar normalt bare t-bane, men nå blir det hjemmekontor hele uka. Jeg pleier å ta en dag på kontoret hver uke, men nå kan jeg overlate plassen min til noen som trenger den mer enn meg.

Snuppa skal på leirskole i morgen. Jeg er spent på om den bussen kommer til å gå.
Postet 21-09-20 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, er på jobb og oppdaterer CVen, den skal være med på årets medarbeidersamtale visstnok.
Postet 21-09-20 kl 09:21 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg som er på tilnærmet evig hjemmekontor skal i dag på kurs, og buss var det beste alternativet dit. Siden det antagelig er dødfødt å prøve å kjøre og få parkert, så har jeg vært oppe grytidlig for å rekke å gå et langt stykke.

Jaja, jeg er egentlig glad i å gå, det er bare noe med omstendighetene.

God mandag! Og hold ut, Blå, det blir aldri for mye kaffe!
Postet 21-09-20 kl 09:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har syklet til jobb i årets første skikkelige høststorm. Motvind hele veien; brukte andre gir nesten hele tida, men klarte å komme meg opp i tredje gir i et par nedoverbakker.

Det er såpass mye vind her at i går var det trær som var blåst ned da jeg gikk på tur med ei venninne.
Postet 21-09-20 kl 09:36 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Det duskregner og er veldig lavt skydekke ute, jeg sitter inne på hjemmekontoret mitt. Håper det blir opplett når Gut skal spille kamp senere i dag.
Postet 21-09-20 kl 09:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Litt småregn her, det er vel den veien det går her på Vestlandet. I går var en fantastisk dag, varmt og sol hele dagen.

Har hatt et par effektive timer på jobb. Mannen har også hjemmekontor i dag, han pleier å være på jobb.
Postet 21-09-20 kl 10:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det hjemmekontor. Det er jammen moro å ha intet mindre enn fire store deadlines i slutten av september.
Postet 21-09-20 kl 10:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Skikkelig høsthelg med søndagstur og besteforeldre på en solid høstgryte til middag i går. Har også fått flyttet på ved så nå er vi klar for en lang og kald vinter.
Postet 21-09-20 kl 10:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg kom akkurat på at jeg glemte å flytte inn de tre små blomsterkrukkene som står ytterst på terrassen min. Det spørs om de står der mer når jeg kommer hjem i ettermiddag. Hvilken sjanse har de, liksom, når vinden er så sterk at busser blåser av veien ...
Postet 21-09-20 kl 11:29 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Det var jo ikke bare CV som skulle fylles ut gitt, det er jo det litt håpløse skjema også, og det er nytt i år og enda mer håpløst enn før.
Postet 21-09-20 kl 12:59 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ulempen med hjemmekontor, er at det er litt for kort vei til restene av sjokoladen i skapet.
Postet 21-09-20 kl 13:44 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det har jeg aldri lagt merke til, Fintdethei!
Postet 21-09-20 kl 14:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa brukte helgen til å prøvebake til konfirmasjonen sin. Så jeg har en sjokoladekake som er nesten 30 cm høy stående i kjøleskapet. Det frister jo ingenting.
Postet 21-09-20 kl 15:00 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har spist opp alt smågodtet fra lørdag og prøver å fortrenge at jeg har en halv bursdagskake (også av typen høy og dekadent sjokoladekake) i kjøleskapet.
Postet 21-09-20 kl 15:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg vil også ha kake!
Postet 21-09-20 kl 15:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg bakte denne i går, og den helt latterlig god: https://krem.no/hjem/tosca-eplekake/
Så jeg hadde kake på benken. Nå har jeg ikke lenger kake på benken.
Postet 21-09-20 kl 16:55 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no