Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 22-09-20 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Trøtt. Og ingen jobb i dag. Æsj, men ok.

Jeg skal vaske ferdig her hjemme da, nå begynner det å se riktig så bra ut.
Postet 22-09-20 kl 08:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Våknet tidlig i dag, trøtt, men bare å komme seg på beina da første møte var 06.30. Blir en travel dag.
Postet 22-09-20 kl 08:49 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har sovet godt i natt, og overkommelig med arbeid i vente, så jeg satser på at dette blir en god dag.
Postet 22-09-20 kl 08:52 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg var innom kontoret igår, og hentet docking, tastatur og mousetrapperen. Jeg hadde en strømkabel liggende hjemme som passet til dockingen. Vel, tror dere den er kraftig nok til å også lade pc’en? Eh nei. Gidder ikke kjøre ned igjen for å hente ny strømkabel, får heller bare lade pc på eget vis innimellom. Jada, Neida. Også er set ruskevær og mørkt og corona herfra til evigheten. Blir nok bra.
Postet 22-09-20 kl 08:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Men det er null energi eller tiltakslyst å spore.
Postet 22-09-20 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på skolekontoret, sendt ut en mail, skrevet ut et eventyr, nå er jeg her litt før jeg skal ned å ha time.
Postet 22-09-20 kl 09:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg rydder litt i grovkjøkkenet innimellom jobbinga. Utrolig hvor fort det blir mye rot der.... Har fått tatt vekk endel sommersko, det er jo noe ihvertfall.
Postet 22-09-20 kl 10:21 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor på litt travelt i dag, men har roet seg litt nå, så kanskje det er påtide med en smoothie?
Postet 22-09-20 kl 10:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Både mannen og jeg har hjemmekontor i dag. Det er muligens litt disiplinerende, i hvert fall har jeg vært voldsomt flink så langt.
Postet 22-09-20 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Trøtt hjemmekontor her i dag.

Jeg sov dårlig natt til i går og hadde en veldig lang dag, så i dag kjenner jeg det godt.

Sånn halvtravelt frem til jeg må gå kl. 12.30 for et møte i byen. Egentlig helt greit. Jeg har vasket litt klær og organisert en oppvaskmaskin sånn "innimellom" og fått pratet litt med lillesøster som begynte sent på skolen.

Nå har jeg kaffe latte og rolig musikk og har det egentlig helt greit. Og prøver å fortrenge hvor anstrengende den store møtedagen på torsdag blir. Det er uansett ikke så mye jeg kan gjøre i forkant for å redusere stresset, så det er bedre å bare roe ned mentalt og være innstilt på det.
Postet 22-09-20 kl 10:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har nesten ikke sovet i natt, og det merkes. Alt i topplokket er totalt sirup og det er ikke en tanke som går igjennom uten at den har svirret rundt seg selv en fire-fem ganger først. Skulle egentlig på kontoret i dag, men det var på ingen måte ansvarlig å skulle kjøre til jobb, så da ble det hjemmekontor, da.
Postet 22-09-20 kl 10:51 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har litt vondt av knerten som har fått fryktelig lang reisetid til skolen nå som det er busstreik. Normalt sett så reiser han t-bane og buss, men nå er det t-bane og sparkesykkel. Til skolen går det ganske greit, for det er mye nedover, men hjem var det visst et mareritt og i går kom han hjem helt utslitt. Jeg er spent på hvor lenge denne streiken varer.

Jeg har hatt to effektive møter, men det ble en del oppfølgingsarbeid i etterkant, så jeg har mer enn nok å gjøre i dag.
Postet 22-09-20 kl 11:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Busstreiken kommer hit neste uke, så det blir spennende. Vi bor heldigvis sånn at vi stort sett klarer oss med bybanen, så det skal gå greit. Men den blir nok veldig full.
Postet 22-09-20 kl 11:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg måtte ha en bråinnføring om arbeideres rettigheter (i forbindelse med busstreiken) for elevene i dag. Jeg prøvde å legge det frem så nyansert som mulig, men de er jo ganske svart/hvitt i holdningene sine.
Postet 22-09-20 kl 11:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har tatt en test... så nå er det bare å vente i spenning på svaret. Blir veldig overrasket om den blir positiv, og tør ikke tenke på hva konsekvensen kan bli da.
Postet 22-09-20 kl 12:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Off. Jeg er ferdig med denne ukas økt for årets mest utfordrende elevgruppe, nå er det kaffe, Knott, litt mørk sjokolade og mekking av tilpassa skriveoppgave. Glemte arvingens svømmetøy og fikk melding av læreren om jeg kunne fikse, men det kunne jeg jo ikke. Ikke årets mor i år heller, altså.

Ellers er det alltid gøy å undervise elever som er spredt for alle vinder, man strekker jo ikke til verken i klasserommet eller de hjemme. Takk høyere makter for kaffe.
Postet 22-09-20 kl 13:11 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no