Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 07-02-23 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen. På kontoret. Ser ut til at det kommer til å bli fullt hus og stormende jubel her i dag. Sånn blir det når alle kan velge fritt når de vil være på kontoret. (De fleste av oss har inngått avtale om 3 hjemmekontordager i uka).
Postet 07-02-23 kl 08:06 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb, med yngstemann på plass også (arbeidslivsfag). Etterhvert skal jeg inn til storbyen til et viktig salgsmøte, så jeg har power-antrekk på.
Postet 07-02-23 kl 08:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Knapt satt meg før jeg blir "overfallt".
Postet 07-02-23 kl 09:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Deilig frokost er inntatt. Plan videre nå er å finne et sted i solen mens mannen jobber litt. Blir nok en utflukt etter hvert. Jeg må også finne ut hvordan jeg skaffer meg en datapakke på best mulig vis slik at jeg er litt selvstendig og kan bestille Uber når jeg vil ut på tur alene.
Postet 07-02-23 kl 09:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har helt ny selvsydd kjole på i dag, og føler meg veldig fin.

Det blir en lang dag, for jeg skal på jobbreise til Tyskland i ettermiddag. Det er ikke noen lang tur, men jeg har store forventninger til faglig utbytte.

Snuppa, som akkurat har rundet 18, skal innhente bursdagspresangen sin i dag. Altså; hun skal tatovere seg. Litt rart å ikke skulle være med, men hun har lovet å sende bilde fra prosessen - selve tatoveringen kommer jeg jo til å kunne se for all fremtid.
Postet 07-02-23 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Sinnssykt travel uke her, så det er vel bare å henge i stroppen!
Postet 07-02-23 kl 09:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Evt. blir det visst en liten safaritur.
Postet 07-02-23 kl 09:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
I dag sitter jeg på Skøyen. Litt møter, litt dingling med beina. Håper at det blir mest produktivt.
Postet 07-02-23 kl 10:23 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ikke kommet lenger enn til sofaen. Funderer litt på meninga med livet før jeg skal i et digitalt møte.
Postet 07-02-23 kl 10:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Endeleg tomt hus. Drosjesentralen hadde visst kansellert tysdags-skyss for ungdommen, så det drog ut før vi fekk ordna det og drosje var på veg.

I dag skal eg til Volda og mellom anna besøke Albertine. Eg er SÅ spent på å sjå korleis kaféen har blitt.
Postet 07-02-23 kl 11:17 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Tjorven: Vil du prikke meg tatoveringsstedet hun gikk til?
Postet 07-02-23 kl 19:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gwah, sliten!
Postet 07-02-23 kl 19:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Safari er gøy. Det ble bøffel, sjiraff, diverse antiloper, løver og løvinner, hippos, krokodiller, masse fugler og svart nesehorn. Nå skal jeg legge planer for morgendagen. Da skal jeg farte litt alene.
Postet 07-02-23 kl 19:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no