Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 14-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Jeg trenger en søndag til.
Postet 14-01-19 kl 08:06 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Mhmm, helst en hel helg med en gang.
Postet 14-01-19 kl 08:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! En veldig hyggelig helg er unnagjort og jeg har krasjlandet i virkeligheten igjen. Sove driver man visst fortsatt ikke med, så dette kan bli en laaang uke.
Postet 14-01-19 kl 08:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg trenger ferie. Vel, vel, vi er straks klare for avgang. Jeg har hovedtillitsvalgt dag, men skal innom skolen for å ha en elevsamtale som jeg ikke fikk hatt på fredag siden skolen ble uværsstengt.
Postet 14-01-19 kl 08:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Nok en uke med produksjon og donter, men også litt kundekontakt. Men først kaffe og et forsøk på å strukturere uka.
Postet 14-01-19 kl 09:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har fått kaffe. Fikk en liten ekstra spasertur på vei til jobb i dag, da jeg gikk på feil buss ... og fordypet i boken jeg leste i, oppdaget jeg det litt sent. :kremt:
Postet 14-01-19 kl 09:46 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God mandag!
Jeg tror at denne uken blir noe roligere enn forrige, muligens med avspasering på fredag, så jeg er ved godt mot!
Postet 14-01-19 kl 09:50 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Ny uke, nye muligheter.
Hjemmedag idag med skolearbeid og møter.
Postet 14-01-19 kl 10:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Jeg har kaffe og det er sol ute, det er fint. Trøtt som fy, men det går nok over.
Postet 14-01-19 kl 10:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg var tidlig oppe og hadde god kontroll på morgenen, men det hjelper jommen lite når eldste er håpløs å vekke. Nuvel, på jobb med hodepine og kink i nakken. Helgen var stort sett fin, da.
Postet 14-01-19 kl 10:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
9 arbeidsdager igjen i denne jobben, og jeg sliter alvorlig med motivasjonen.

Jeg startet dagen med allmøte om administrerende direktør som plutselig går av, og det kjentes helt greit å bruke en times tid på det. Hva jeg skal gjøre resten av dagen?
Postet 14-01-19 kl 11:02 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg droppet hjemmekontor til fordel for ektekontor ettersom sist uke ble noe amputert av sykdom. Greit å komme seg litt ut av huset. Mannen sutret over manglende skiføre i går, og vips kom snøen. Litt usikker på om det holder til skiføre, men ungene var glade. De var uansett lette å få opp i dag da vi kunne feire fersk 11-åring med kake på senga.
Postet 14-01-19 kl 11:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med 11-åring, tink!
Jeg klarte å tvinge meg på trening før jobb, nå skal jeg finne motivasjonen og få unna gjørelisten.
Postet 14-01-19 kl 11:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med 11-åringen, Tink!
Postet 14-01-19 kl 11:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på jobb med rettebunken min. Den er heldigvis ganske oppmuntrende så langt.
Postet 14-01-19 kl 12:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Fortsatt hjemme hos mor men rastløs nå. Vet aldri hvordan det går med far, men lengter hjem stengte veier, så håper de åpner til min planlagte tur med nattbussen.
Postet 14-01-19 kl 12:59 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg absolutt elsker å ha store barn.

Vi har en familiechat gående på Messenger og får jentenes første reaksjoner på ting som skjer på skolen. Helt ubetalelig.
Postet 14-01-19 kl 14:07 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no