Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 03-10-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
:trøtt:
Postet 03-10-18 kl 08:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! 3 par ullsokker rikere, men enda ingen bursdagskake. Tror jeg må kjøpe kake på vei til jobb.

Hvordan er det mulig å bli så trøtt? Og enda er høsten bare såvidt i gang.
Postet 03-10-18 kl 08:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Dali!

Jeg er på jobb og har kaffe. Og ser på et brukt drivhus på Finn som passer veldig bra til meg, men er for langt borte. :snufse:
Postet 03-10-18 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen! Her pøser regnet ned. Vi er fremdeles spent på om mannen blir med til spania på lørdag. Han blir bedre dag for dag og har siste legetime fredag morgen.... Jeg er dødsliten om dagen så gleder meg til tur og varme.
Postet 03-10-18 kl 08:54 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen,Dali.

Jeg er på jobb, har kaffe og frokost og ingen mail som ventet. Det er en ganske bra start på dagen.
Ellers nyter vi livet med 1 unge hjemme om dagen, kommer oss tidligere avgårde på morgenen og alt er egentlig bare fint.

Håper mannen blir frisk Vixen, så dere får dratt.
Postet 03-10-18 kl 09:17 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Dali!

Var vanskelig å komme seg ut av senga i dag. Men nå er jeg på jobb og håper at kaffen begynner å virke snart.
Postet 03-10-18 kl 09:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer til Dali, og god bedring til Vixen-mannen.
Jeg sitter på bortekontor i dag, tok med Ville på toget i dag tidlig og overleverte henne til besteforeldre ved ankomst.
Postet 03-10-18 kl 10:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Gratulerer med dagen Dali!
Vixen håper mannen din blir frisk till lørdag.
Jeg har hjemmekontor i dag, skal sitte med prøver og leselogg i hele dag. En stor kopp te og PC så er jeg klar for å ta tak.
Postet 03-10-18 kl 10:40 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg avspaserer resten av uka. Deilig!
Postet 03-10-18 kl 10:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Åæsj, jeg fryser og er tung i hodet. Får løpe lengst mulig på fjellet i ettermiddag, kanskje regnet kan skylle det bort.
Skal i bryllup om en uke og har begynt å ha mareritt om at puppene faller ut av kjolen, så det er vel på tide at jeg går på Change eller hva det nå heter, og fikser puppestativ for kjoler med bar rygg
Postet 03-10-18 kl 11:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her har den sedvanlige høstferiekræsjen kommet, i år i form av nakkevondt, kvalme og voldsom svimmelhet. Jeg prøvde å stå opp for å kle på ungene, og det var litt som et flipperspill, der jeg kræsja inn i alle veggene. Godt å ha pensjonistpappa og høstferiemamma som tar med seg ungene hjem, da. Nå har jeg sovet et par timer, så skal teste flipperspillet igjen. Kanskje jeg kommer meg helt ut på badet.
Postet 03-10-18 kl 11:32 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Matilda.
Postet 03-10-18 kl 11:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Takk, Millen!
Postet 03-10-18 kl 11:36 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Matilda. Det høres egentlig ikke noe morsomt ut, selv om du beskriver det på en utrolig vittig måte.

Appelsin, jeg har en kjole med bar rygg og jeg syntes det var utrolig skummelt å skulle bruke den første gangen, men så innså jeg at den faktisk er konstruert sånn foran at det virkelig ikke er noe farlig overhodet. Dessuten har jeg hørt rykter om at puppene sitter fast i kroppen helt av seg selv, så du blir sikkert smashing, med eller uten puppestativ.
Postet 03-10-18 kl 11:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
God bedring, Matilda.

Jeg la 180 kvadratmeter ferdigplen i regnet i går. Fy, det var tungt, og fy, som kroppen min kjenner det i dag.
Postet 03-10-18 kl 11:54 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Appelsin: Det finnes masse å velge i, altså. Mye som kan limes på også, som denne:

Postet 03-10-18 kl 13:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Har akkurat sust forbi Randers i Danmark. Det ser ut som vår her. Sol og knallgrønne jorder.
Postet 03-10-18 kl 15:32 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg krepeeeeerer snart. Våknet litt før 4 i natt fordi jeg måtte på do, og fikk ikke sove igjen etterpå. Er så trøtt at øynene går i kryss, men sitter fortsatt og blomstrer på jobb fordi jeg har lovet Herremannen skyss hjem.

Som om ikke det var nok, startet jeg dagen med at jobb-PCen døde. Selvsagt akkurat den dagen jeg var helt avhengig av å ha den med i 1.-2. time.
Postet 03-10-18 kl 16:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Nå er jeg imponert over kidsa mine!

Tenk at du sitter på jobb på Majorstuen 1445. Toget går 1557 fra Sandvika og mellom det og deg er det 2 busser og et tog. Ved å kaste seg rundt kan ferien restartes i dag (far kjører bil i morgen). Null stress?

Ok: legg til følgende: hjemme sitter 3 barn på 9 og 12 pluss en hund. Barna må på 20 minutter: pakke mobiler og høretelefoner, finne rømt hund, kle på seg fjellutstyr, pakke mors fjellstøvler og jakke, pakke hundepeiler, finne rømt hund igjen, løpe 800m til busstoppet med hund og rekke bussen som mor skal hoppe på underveis.

Hadde dine unger klart det? Jeg bare spør #stolt
Postet 03-10-18 kl 17:39 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Flinke barn Scully!
Postet 03-10-18 kl 17:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Fine flinke ungene! Må være gode gener! :medstolt:
Postet 03-10-18 kl 18:22 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Imponert, Scully!

Min eldste hadde gått i meltdown bare ved antydningen av noe slikt.
Postet 03-10-18 kl 18:22 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Er i Spania etter helt ekstremt heftig høst ned syk mann, far på sykehus og mor alene hjemme som trenger hjelp til alt. Mye sykdom på jobben og tre barn... Nå i ferien protesterer rygg ognakke kraftig! Jeg masserer, trener, gjør øvelser og slapper av, men finnes det noen piller jeg kan ta så jeg klarer å nyte ferien bittelitt? Tar Ibux fra og med i dag, men hjelper ikke på smertene.
Postet 03-10-18 kl 19:07 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg kjøper Voltaren som er betennelsesdempende på apotek i Spania. Men det er ikke alle som tåler den like godt for den er visst hard mot magen. Jeg tåler den finfint. God bedring Oslo78, unner deg litt fri og kos i ferien.
Postet 03-10-18 kl 19:20 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Har vært på jobb, ganske frisk igjen, deilig.

God bedring til Matilda og Oslo78.

Flinke barn, Scully!
Postet 03-10-18 kl 19:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Imponerende flinke unger, Scully!
Postet 03-10-18 kl 20:41 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no