Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 10-11-21 kl 07:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, i påvente av en pakkelevering. Deilig å ha en rolig morgen, selv om jeg er glad for stort sett å være på kontoret.
Postet 10-11-21 kl 07:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. I dag vant jeg over hodet mitt, og syklet til jobb. Fikk med fuglekvitter og gryende dag. Deilig start på dagen!
Postet 10-11-21 kl 07:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Rolig morgen her, legetime med yngste før jobb. Deilig å gå morgentur med bikkja i soloppgang.
Postet 10-11-21 kl 08:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Håper guttungen er forsiktig i dag for det er glatt uten at det ser sånn ut.
Han andre er fortsatt syk.
Postet 10-11-21 kl 08:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Lang dag med ettermiddagsmøte i dag, så jeg starter med to timer hjemmefra først. Rolig start i sofakroken med stearinlys og te er deilig. Så skal det heller være full futt etterpå.

Jeg kjenner at jeg er litt lei for tiden og det har jeg egentlig ikke tid til å være, men jeg satser på at det er en overgang.
Postet 10-11-21 kl 08:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Travel uke. Ingen på bussen hadde munnbind, selv om vi blir anbefalt det her nå. Jeg hadde ikke munnbind, jeg heller
Postet 10-11-21 kl 09:02 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jodda, neida. Legen neste.
Ikke meg, men ha som skulle være forsiktig.
Postet 10-11-21 kl 09:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sår hals, så holder meg på hjemmekontoret. Minsten har tørrhostet i 14 dager, så han måtte vel få spredt dette til slutt. Håper jeg slipper og får tatt influensa vaksine på mandag.
God kaffe har jeg, og verdens søtest valp som sover under skrivebordet.
Postet 10-11-21 kl 09:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på representantskap, reiser hjem i dag, blir godt. Syns det har blitt for mye reising i høst, men nå er det kun en gang til og da er det bare 2 dager.
Postet 10-11-21 kl 10:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Jeg veksler mellom å være lei, og å tenke at nå går det så meget bedre. Det er vel bare november som kom luskende. Har ventepåjul-spilleliste i bilen og lager lister som kan krysses av etter hvert som oppgaver løses.
Postet 10-11-21 kl 10:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ungene skal komme hjem i dag for begravelsen til bestefar – og nå sitter Herremannen i eviglang kø på legevakta i Oslo med grusomme ryggsmerter. Flyet går om 5 timer. Dette tåler ikke blodtrykket mitt!
Postet 10-11-21 kl 14:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Å nei, så kjipt, Stompa. Håper han rekker det.

Da er sykehus tur unnagjort og jeg er sliten. Heldigvis ikke brudd.
Postet 10-11-21 kl 14:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Stompa.
Postet 10-11-21 kl 14:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nå trodde vi han endelig kom inn, og så var det bare triage, etter 1,5 time!
Postet 10-11-21 kl 14:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no