Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-07-20 kl 09:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Stille morgen i de tusen FP-hjem?

Vi kom hjem sent i går etter over to uker på loffen. Det var nydelig! Dagens plan er å vaske klær og gjøre ikke'no!
Postet 19-07-20 kl 12:12 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Stille ja. Har ete frukost. Må sove meir. Så skal eg endeleg møte kjæresten igjen.
Postet 19-07-20 kl 12:16 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Vi er hos min eks. To av oss sov i hans kusine sin hytte (med dem). Hadde en veldig hyggelig kveld i går.

Skal snart kjøre og møte en tidligere kollega til lunsj i sentrum. Blir hyggelig!
Postet 19-07-20 kl 13:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har klart å snu døgnet, så det blir trege formiddager. Nå har jeg dusjet, og i samme slengen skrubbet dusjkabinettet; jeg rakk det ikke i går da jeg vasket ellers pga uventet - men svært velkomment - besøk.
Postet 19-07-20 kl 13:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Klesvask, rydding og pakking. Og ferieforfallet tar nye høyder med fett, flokete hår i hestehale.
Postet 19-07-20 kl 14:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har prøvd fiskelykken. Det ble bare 1 fisk og den hadde ikke bitt på en gang. Dårligste fangsten ever tror jeg.
Postet 19-07-20 kl 14:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det helt tomt, jeg skal være alene i fjorten dager. En time inn er jeg rastløs og motløs.
Postet 19-07-20 kl 15:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Her starter tredje uke ferie, og femte uke i sommerhuset (jeg hadde to uker hjemmekontor her før feriestart). VI har ikke helfigurspeil her - og ikke dusj heller, så her morgenbadet det i all slags vær og selv om vannet er 17 grader omtrent. Jeg har kommet dit i feriemodusen at sliten, falmet linshorts, gammel flettegenser og håret til alle kanter er dagens ferielook.
Postet 19-07-20 kl 18:48 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Drittvær i dag, så vi har ryddet ferdig siste rom på lista mi, brettet ca. 11 maskiner med tøy og gjort rent hele huset.

Det ble enda mer rengjøring enn planlagt etter at jeg kjørte brannøvelse her ved å dra ut splinten til pulverapparatet og «teste» det.

(Jeg skulle jo sette splinten inn igjen, det var det jeg hadde tenkt i hvert fall.)
Postet 19-07-20 kl 23:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no