Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 10-01-17 kl 08:24 av Kaffestuggu

God morgen!

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg har kaffen på gang hvertfall, sexy tar vi etter lunch. Trøtt.

Møkkavær, superglatt, og generellt triste greier.
Postet 10-01-17 kl 09:06 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. I dag starter dagen i produksjonen, for å så leke IT-konsulent og litt administrasjon/regnskap. Jobben min er i alle fall ikke ensformig.
Postet 10-01-17 kl 09:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Gutteslamper er sjusjet avgårde, babyen IG Mannen sover fortsatt, jeg utnytter vinduet og drikker kaffe i ro og fred.
Postet 10-01-17 kl 09:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg nyter kaffen min på Gardermoen i dag. Straks klar for en uke med sol og sommer sammen med minstemann. Heeeelt greit å forlate regnvær og mørke!
Postet 10-01-17 kl 09:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Et par timer ekstra på jobb i dag for å få unna rapportering, planen er å bytte det mot rolig hjemmekontor i morgen. Ellers er det typisk musikktirsdag, med spilletime for Ville og korøvelse for meg.
Postet 10-01-17 kl 09:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, kaffe er inntatt. Sexy? Det er sikkert noen som liker tanken på trøtt usminket kvinne i sin beste alder også. Jeg har fin ullgenser og rødt skjerf da. Hjelper det?

Greit med en utfordring tidlig i uka da...
Postet 10-01-17 kl 09:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har undervisning med tømrerklassen min i dag, så hvis det der er ei utfordring, tar jeg den en annen dag, tenker jeg. I det hele tatt er vel ikke sexy noe mål på jobb. Resten av dagen er sjukt barn-dag/hjemmekontor, mens mannen har hjemmekontor/sjukt barn-dag. Logistikkøvelse, altså.

Jaja. Våkne først. Ta den kaffen, kanskje.
Postet 10-01-17 kl 09:42 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme med omgangssyke for meg og minstemann. Er helt satt ut nå, fikk nettopp tlf om at sjefen min døde i går. Helt plutselig, helt uventet. Ble bare funnet død ved pulten sin hjemme.
Postet 10-01-17 kl 09:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så utrolig trist, Mex
Postet 10-01-17 kl 09:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring til alle syke
Jeg har hjemmedag og skulle veldig gjerne gått på fjellet. Men så har jeg feber og utslett strengt tatt, og kombinert med drittvær innser jeg at det sikkert ikke er så lurt.
Postet 10-01-17 kl 09:50 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg prøver meg på å reise frem og tilbake på dagen for å holde kurs og er litt usikker på hvor bra det kommer til å gå. Kurset starter om en halv time og jeg er fremdeles i drosjen og det er ikke så lett for en kontrollfreak som alltid vil være tidlig ute.
Postet 10-01-17 kl 10:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Formen er litt bedre, og regner med å være frisk snart siden jeg satt i gang med antibiotika i går. Som ekstra medisin har minstemann og jeg bestemt at han ikke trenger gå i barnehagen i dag, så vi skal kooooose oss hjemme!
Postet 10-01-17 kl 10:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Så trist, Mex.

Jeg tror jeg holder meg til kaffen og hopper bukk over sexy.
Postet 10-01-17 kl 10:48 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oi, Mex. Så utrolig trist. Var det han jeg hilste på en gang tro?

Hadde to avtaler i dag. Plutselig har jeg ingen. Ble vekket av alarmen, dro det i lengste laget i senga, stressa i dusjen og var på vei ut da jeg sjekket telefonen. Enda godt, for avtalen jeg var på vei til var avlyst.
Postet 10-01-17 kl 10:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Så trist og sjokkerende når sånt bare skjer, Mex! God bedring til alle syke! Jeg er frisk, litt trøtt, og litt mindre deppa, kanskje det går rett vei her nå? Været har ikke noen rolle der, grått og trist. Ser ikke ut som det skal komme snø her ved fjorden, kanskje hjemme, vi er på 200 moh.
Postet 10-01-17 kl 10:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Så fælt Mex

Ringte til legekontoret i håp om å få fjerna stiftane i dag. Dei held på å bygge om, så dei kan ikkje ordne før på torsdag. Blæ. Var så innstilt på å få dei vekk i dag. Då blir det akkurat på dag 14 at dei ryker.
Postet 10-01-17 kl 11:09 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ja, tror det Star.
Han var helt vanlig på jobb i går, fikk noen mail av han i går kveld etter at han var kommet hjem. Det må ha skjedd like etterpå. Helt uvirkelig å tenke på.
Postet 10-01-17 kl 11:13 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Er det ikke typisk? Du synes du forsøker å få pcen til å fungere på normalt vis. Ingenting oppfører seg som det skal. Du forsøker igjen og igjen. Til slutt kapitulerer du og henter en fyr fra IT. Så gjør du nøyaktig det samme som du har forsøkt 5 ganger allerede, men siden IT-duden står ved siden av så fungerer alt på første forsøk.



Jeg har vært den IT-duden, og da husker jeg at jeg alltid ristet litt oppgitt på hodet når jeg gikk ut av kontoret. Nå skjønner jeg ikke no'.
Postet 10-01-17 kl 11:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Haha, Tjorven, jeg har begynt å si til kontorets teknisk kompetente "kan du komme og stå ved siden av meg sånn at dette virker?"

Det er et av livets store mysterier, det der.
Postet 10-01-17 kl 11:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Et klassisk eksempel på PICNIC der - "problem in chair, not in computer".
Postet 10-01-17 kl 11:21 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ops. Noen ganger kan det vært lurt å lese kaffebloggen før man skriver. Den IT-historien passet ikke inn nå.

Så fælt, Mex. Sånt skjer jo, men det er ikke noe mindre grusomt av den grunn.
Postet 10-01-17 kl 11:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Så trist, Mex. Det føles ekstra ille når sånt skjer helt plutselig. =(
Postet 10-01-17 kl 11:41 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Forferdelig å lese, Mex - hjertet som har sviktet, da, kanskje. Hvor gammel var han?
Postet 10-01-17 kl 11:41 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Uff, så trist Mex.
Postet 10-01-17 kl 11:56 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vi vet ikke hva det var. han var 56 år gammel.
Postet 10-01-17 kl 12:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så trist, Mex!
Sitat:
Tjorven:
Er det ikke typisk? Du synes du forsøker å få pcen til å fungere på normalt vis. Ingenting oppfører seg som det skal. Du forsøker igjen og igjen. Til slutt kapitulerer du og henter en fyr fra IT. Så gjør du nøyaktig det samme som du har forsøkt 5 ganger allerede, men siden IT-duden står ved siden av så fungerer alt på første forsøk.
Kjente saker, ja. Jeg har gjort som Maverick opptil flere ganger.

Nå har jeg klart å koble til bredbåndet i våre nye lokaler - det gjenstår å se hvor langt det rekker. :mobilt bredbånd:
Postet 10-01-17 kl 13:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Veldig typisk, Tjorven.

Mex: nyonkelen til gutta segna om i starten av desember. Heldigvis fikk han vekt tante først slik at hun tok førstehjelp til ambulansen kom. Var på hengende håret flere ganger, men det gikk bra.
Tragisk altså.
Postet 10-01-17 kl 13:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg vurderer å forby gulerøtter på kontoret.
Postet 10-01-17 kl 14:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Uff så trist Mex.

Denne dagen er ikke så mye å skryte av.
Postet 10-01-17 kl 19:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no