Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Mams

Det ble gjenbruk på meg.

Jeg har aldri skrevet en blogg, men nå fikk jeg litt lyst til å prøve meg.
Sitter her tidlig på morgenen etter å ha sovet halve kvelden og halve natta på sofaen.
(av en eller annen grunn blir jeg helt slått ut de dagene jeg tar B12 sprøyter.)

Blir spennende å se om jeg får til dette da.
Rangér dette innlegget

Det ble gjenbruk på meg.

Postet 22-09-07 kl 21:14 av Mams

Planen var en tur til IKEA i dag, for å kjøpe noen nye "bokhyller". Det er egentlig ikke det, men planen var å bruke de som bokhyller.

I steden ble det en tul på Sørum Brannstasjon og kjøring av mamma til butikken.

Bokhyllene har helt gptt ut og jeg har bestemt meg for gjenbruk.
Vi har en selsjon i stua som vi har fjernet flere deler på, nå blir den siste overdelen fjernet.
Skapdører på undeskapene blir fjernet og blir vår nye bokhylle. Må nok stable litt i to lag, men det går. Får sette de bøkene det er minst sjangse for at jeg leser for 4-5 gang bakerst.
SKuffene skal få en litt opprensking, og ditt havner spill og puslespill.
(som nå er innenfor skapdørene)

Den er velbrukt den delen vi skal bruke. Det er det første møblet mannen min kjøpte når han som 17 åring flyttet hjemmefra. Det begynner å bli noen pr siden, med tanke på at han i oktober blir 38 år.
Et kjempefint møbel egentlig, og litt slitasje er jo bare sjarmerende.
Dessutenkan det jo skjules litt av en løper.
Dessuten passer den helt perfekt høydemessig, for jeg skal ha den under vinduene i stua.
Det er ikke lett å f tak i bokhyller som er 60 cm høye, g med benkplatene er delene her 59 cm omtrent, om det ikke er 59,5 cm.
Perfekt med andre ord.

Mange penger ble også spart.
(like greit etter å ha handlet inne endel (masse) før i dag og tidligere i uka)

Ha en fin helg.

Kommentarer totalt 1

Kommentarer

Gammel
LilleT sin avatar
Så flink du er som ser mulighetene i det du allerede har. Jeg er veldig for gjenbruk, men jeg er så ekstremt lite kreativ av meg og ser sjelden muligheter.
Postet 30-09-08 kl 18:36 av LilleT LilleT er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Mams

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no