Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Bayone

Det starter bra

Rangér dette innlegget

Det starter bra

Postet 09-02-10 kl 14:37 av Bayone

Det har startet ganske bra.

I går greide jeg å stå opp en time tidligere enn vanlig uten at jeg egentlig skulle noe. Det ble ikke noe trening, men gikk i barnehagen og hentet minsten, det er 1,5 km i oppoverbakke. Det fikk vare dagens trim.

I dag var jeg oppe kl. 8 og kjørte mann og barn til sine respektive plasser. Istedenfor å legge meg igjen når jeg kom hjem så spiste jeg frokost, så på tv en liten halvtime og dro på trening kl. 10 Det var første gangen i Aktiv på dagtid. I dag var det styrketrening i hall. Basis trening med fokus på mage, rygg og noe på armer og bein. Jeg greide å gjøre mest, men ikke alt. Nå gjenstår det å se i kveld hvordan det virker på kroppen.

I kveld er det rundeskirenn med minsten. Da er jeg alltid med for å få meg noen runder med ski. I dag er det så fint vær at vi skal gå hjem på ski, vet ikke hvor langt det er men noen km er det.

Senere i kveld skal det bakes vaniljekake for å ta med på jobb i mrg. Jeg er jo ikke på jobb, men stikker innom med jevne mellomrom for å være sosial. Nå vet jeg at de sliter virkelig der med årsoppgjøret så tenkte å oppmuntre dem litt Etter det skal jeg til frisøren og fjerne litt hår. Skal til lærling så er litt spent på hvordan det blir. Minsten var hos henne i går og klipte seg og hun brukte 45 min på en veldig enkel gutteklipp så jeg må sette av noen timer tror jeg på mitt relativt ville krøllehår

Ellers er det tirsdag og TV-kveld

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Så flink du er. Det er kjempevanskelig å snu på vaner som har satt seg litt. Håper treninga gjør godt, og om du er sliten i kveld så blir det kanskje lettere å sove også?

Lykke til med frisørtimen, tror jeg må hive meg rundt og få gjort noe med de slitte tuppene mine selv snart.
Postet 09-02-10 kl 15:53 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Olvina sin avatar
Veldig god start!
Postet 09-02-10 kl 16:18 av Olvina Olvina er ikke aktiv
Gammel
:heia:
Postet 09-02-10 den 16:23 av
Gammel
kokosbolle sin avatar
Postet 09-02-10 kl 16:34 av kokosbolle kokosbolle er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Flinka!

Ja, jeg må få klippet panneluggen.

Jeg har erstattet SATS med egentrening og i dag var det 3 km rask gange med mye oppoverbakke og ti kilos sprellebarn på ryggen.
Postet 09-02-10 kl 16:34 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Så bra!
Jeg har også gått tur idag.
Postet 09-02-10 kl 20:42 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Bayone sin avatar
Mim: det høres ut som en skikkelig trimtur, helt gratis og masse frisk luft.

Det er herlig med så fint vintervær. Synes jeg hører alle klager over vinteren, men jeg liker den jeg. Er vant til å ha serdeles ustabil vinter med snø/sludd/regn/speilholke om hverandre. Nå har vi hatt skikkelig vinter siden før jul og jeg elsker det!
Postet 09-02-10 kl 21:10 av Bayone Bayone er ikke aktiv
Gammel
:heia:
Postet 09-02-10 den 22:54 av
 
Nylige blogginnlegg av Bayone

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no