Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 28-02-17 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 35

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar


Må ha syk 6-åring hjemme i dag, og det passer i grunnen veldig dårlig når alle tingene våre er i esker....
Postet 28-02-17 kl 08:36 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg unnet meg å kjøpe kaffelatte på vei til jobb i dag. Jeg trengte det i regnværet, men den rakk dessverre å bli kald før jeg kom meg på jobb. Ja, ja ... den var ganske god allikevel.

I dag skal noen legge fiber hjemme i leiligheten vår. Etter naboenes beskrivelse er ikke dette noe jeg gleder meg så voldsomt til, for alle har slitt med å være på nett i etterkant av fiberinnleggelsen. Men jeg har godt med 4G fra jobben, så jeg skal nok overleve.
Postet 28-02-17 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Input: syke barn passer jo egentlig aldri men kanskje særlig ikke midt i flyttinga. Tjorven, når trøstelatten ble kald synes jeg du kan unne deg en ny en på vei hjem.

Det siste halvannet døgnet ble helt annerledes enn det skulle gitt. Føles som om noen har dratt meg gjennom kaffekverna. Ideelt sett ville jeg ha restartet helga og tatt en lørdag i dag, men det går jo ikke. Jaja. Rise and shine.
Postet 28-02-17 kl 09:24 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal til legen. Det er liksom dagens plan. Ikkje så veldig spennande. Dessutan har eg litt tannverk, og det er fryktelig skummelt.
Postet 28-02-17 kl 09:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har kjøpt alt for mange latte på Kafé Elling på vei til skolen det siste halve året, men fra i morgen går vi ikke forbi der mer. Jeg er enig i at du fortjener en ny på hjemveien, Tjorven.

Nei, det passer aldri med syke barn, det er sant. Sånn rent egoistisk er det greit for meg da, for jeg synes det er mye hyggeligere å pakke det siste på soverommet når han ligger i senga og skravler mens jeg pakker.... Men får vel totalt sett gjort en del mindre enn om han var på skolen.
Postet 28-02-17 kl 09:42 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg skal gå ned i kaffesjappa på jobb og kjøpe meg en trøstelatte nå, bare fordi det er møkkavær ute og gårdsplassen min var blitt til en isbane i løpet av natten.
Postet 28-02-17 kl 09:47 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Input; men du går forbi Hendrix Ibsen i stedet!

Jeg har ikke kjøpt kaffe ennå. Jeg hadde egentlig tid til å lage meg en latte hjemme, men så hadde vi ikke kaffe. Så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe med meg en før jeg tok bussen, men så kom jeg på at da ville jeg ikke kunne lese på kindelen, siden jeg også hadde en paraply (og ville jo ikke få sitteplass). Så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en når jeg kom frem til jobb, men da kjente jeg at jeg egentlig var ganske mett etter frokosten, så jeg venter og tar den som et lite mellommåltid tenker jeg. Sånn i tilfelle dere lurte.
Postet 28-02-17 kl 09:55 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har også sykt barn, men hun er 13 og må pent være alene hjemme. Hun skal til legen for å sjekkes for ørebetennelse seinere i dag, da, så vi lar henne ikke helt seile sin egen sjø.
Postet 28-02-17 kl 09:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg har vært en snartur på trening før jobb i dag, og føler formelig glorien glitre. Nå skal jeg jammen ha en ekstra stor kopp kaffe før jeg gjør noe fornuftig!
Postet 28-02-17 kl 09:59 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg ser glorien helt hit, Skilpadda!
Postet 28-02-17 kl 10:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Ganske akkurat stått opp. Ikke så mange planer, storebror skal til frisøren, også har jeg spurt ei venninne og jeg og alle ungene skal ta oss en tur på kafé, får se hva hun svarer.
Postet 28-02-17 kl 10:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, og god bedring til alle syke barn, det passer aldri og er ikke så gøy.
Postet 28-02-17 kl 10:05 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg får ikke gjort noe nyttig, fordi jeg gruegleder meg til å få med meg fire ekstra unger (som jeg ikke kjenner) hjem fra SFO i dag. Jammen skjer det ikke noe utenom det vanlige hver dag denne uka, og neste uke er det barnebursdagbonanza. Oi og oi. Må nok ha kaffe, ja.
Postet 28-02-17 kl 10:36 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Tallulah
Input; men du går forbi Hendrix Ibsen i stedet!
Ah, takk. Balanse i hverdagen gjenopprettet!
Postet 28-02-17 kl 10:50 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det snør det, det snør .. Ispedd litt sludd og regn innimellom.
Misunner guttene som er hjemme og har vinterferie, så mye at i morgen tar jeg en avspaseringsdag.
Postet 28-02-17 kl 11:34 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Eldstemann forstuet foten i går så nå sitter jeg utenfor skolen og venter på å kjøre han hjem, ble kort dag på kontoret, men får nok jobbet litt hjemmefra også, og der har jeg bedre kaffe i det minste! Blir spennende å se om skøyteisen hjemme har smeltet i løpet av dagen...
Postet 28-02-17 kl 13:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hah, nå har vi billetter til Thåström i Spektrum i oktober.
Postet 28-02-17 kl 13:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Kan dere ta en sjefsavgjørelse for meg? Skal jeg og ungene hive oss på minicruise til Danmark i helgen?
Postet 28-02-17 kl 13:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Pros and cons, Frøy.

Evt bare "ja".
Postet 28-02-17 kl 14:10 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har to syke gutter hjemme, veldig praktisk at den ene kan passe den andre.

Jeg derimot, banker hardt i bordet og er fortsatt frisk som en fisk, om enn ørlite tung i hodet etter anstendige mengder mandagschampagne i går...
Postet 28-02-17 kl 14:18 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har to gutter som står slalåm i Tryvann i dag. Regner med at det er skikkelig vått!
Postet 28-02-17 kl 14:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Frøy, hva er argumentet for IKKE å gjøre det? Jeg syns du skal det. Det er sjelden man angrer på ting man har gjort. (Ihvertfall av typen båttur )
Postet 28-02-17 kl 14:58 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Pros: ungene får en etterlengtet ferietur, kvalitetstid bare jeg og dem.

Cons: økonomi og tid
Postet 28-02-17 kl 15:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Frøy, ja reis!
Postet 28-02-17 kl 15:23 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Revisjon - ferdig!

Postet 28-02-17 kl 15:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Maverick. Jeg har akkurat klart å booke revisor slik at det i det minste er en teoretisk mulighet for at vi er ferdige før påskeuka. Avvikende regnskapsår er noe møkk.
Postet 28-02-17 kl 15:52 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi sees, Skilpadda. Så klart.

Postet 28-02-17 kl 16:01 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åååååhhhh, nå har vi kjøpt verdenskart og hengt på veggen på kontoret og putter inn nåler i alle landene vi har folk fra. Det er ORDENTLIG koselig!
Postet 28-02-17 kl 16:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Hvor kjøpte du det, Mave?
Postet 28-02-17 kl 17:02 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Clas Ohlsson, faktisk!
Postet 28-02-17 kl 17:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
For en dag! Halve dagen i øspøs regnvær om bord på en båt, andre halvdel i verdens Verste Møte i en naboby. Den ville kommet høyt selv på Mavericks liste. Nå lengter jeg hjem til sofaen selv om hodet har vært på topp i dag til tross for mandagschampis.
Postet 28-02-17 kl 17:26 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ooooh Palmen, det høres spennende ut.
Postet 28-02-17 kl 17:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har selvsagt kart med sticker på alle landene vi har vært. :harry: Forskjellig farge for hver person.
Postet 28-02-17 kl 18:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Thåström!

Jeg har ikke billetter enda, for jeg synes Spektrum er så stooort. Så han sist han var i Oslo, det var helt fantastisk!
Postet 28-02-17 kl 18:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da var det bestillt og jeg har lykkelige unger!
Postet 28-02-17 kl 19:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no