Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 03-07-17 kl 09:25 av Kaffestuggu

Betjeningen har visst tatt ferie, og vikaren har ikke kommet på plass. Vi beklager. Kaffemaskinen er selvbetjent i dag, det samme er vannkokeren til te.

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Så lenge jeg får kaffe er alt greit!

To uker til med jobb her før det er noe ferie, så jeg prøver å stenge ute at hele halve verden har fri. Hjemmekontor i dag, jeg skriver notat om spennende ting og er i grunnen ganske fornøyd med det. Litt mer søvn hadde dog ikke gjort noe...
Postet 03-07-17 kl 09:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag!
Jeg er og hjemme, ferie, uten jobb jeje. Har kaffe da og det hjelper jo alltid.
To barn hjemme som ikke hadde lyst til å gå på sommerskole allikevel. En i barnehagen.
Jeg fortsetter med helgens mål som ikke ble gjennomført- skrive og levere oppgave. :svosj: ut herfra.
Postet 03-07-17 kl 09:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Akkurat våknet til første dag av F. Grått og trist ute så vurderer å gjøre en innsats på husarbeidfronten slik at godværsdsgene kan nytes når de kommer.
Postet 03-07-17 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har akkurat dratt avgårde på ferie sammen med besteforeldre. Jeg skal jobbe en uke til før vi drar etter, men det føles nesten som ferie bare det å ha barnefri.
Postet 03-07-17 kl 10:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Her er det stranden som er målet for dagen. Akkurat nå er mannen ute å svømmer- trener, jeg og vesla tar livet med ro. Kommer oss nok i hver vår badedrakt og ned til stranden etterhvert. Godt med F.
Postet 03-07-17 kl 10:08 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Fire. Dager. Til. F.

Postet 03-07-17 kl 10:11 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har kjørt minsten til bussen som skal kjøre alle klubbens lage til Partille cup i Göteborg. I ettermiddag setter jeg meg i bilen og kjører etter. Jeg skal straks ta med mellomste til fysioterapeuten. Håper han hører på henne slik at det ikke blir en kamp hver dag når han skal ta øvelsene sine. Jumpers knee, kraftig overpronering og hypermobile knær er ikke 100 % kompatibelt med håndballspilling.
Postet 03-07-17 kl 10:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Godt og varmt her! Sitter og lar frokosten og en halv kanne kaffe synke før jeg må reise meg og gå bort til busstoppet. Palma er dagens destinasjon. Ferie er helt ok.
Postet 03-07-17 kl 10:26 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Siste arbeidsuke.
Mann og barn har F.
Våknet til nyheten om at firma jeg jobber i er solgt. Interessante tider fremover.
Postet 03-07-17 kl 10:34 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
F
Postet 03-07-17 kl 11:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
F neste uke, mann og barn er hjemme og pakker ut flytteesker (håper jeg).
Postet 03-07-17 kl 12:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har levert oppgaven min!
Postet 03-07-17 kl 14:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Så bra, Millen!

Vi har hatt en rask bytur og også badet i AQ med masse turister.
Postet 03-07-17 kl 16:55 av millact millact er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Millen!
Postet 03-07-17 kl 18:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takker!
Postet 03-07-17 kl 18:41 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no