Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 25-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg sitter brannvakt, trøtt.

Ellers er det ikke store planer for dagen.
Postet 25-03-18 kl 08:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Pakke ferdig og reise på påsketur...
Men først kaffe
Postet 25-03-18 kl 09:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
God morgen! Er på fjellet, ble vekket av tissetrengt hund kl 8, har kaffe, bok, sol, sovende familie og slumrende, ferdigkost hund, det er i grunnen ganske fint!
Postet 25-03-18 kl 09:42 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
God morgen. Jeg har hjemme-alene-påske for å studere, mens resten av familien har reist på ferie. Det er ganske deilig akkurat nå, men blir nok heller stusslig etterhvert, regner jeg med.

Startet bra i går med både lesing og trening, men kom litt dårlig ut i natt, siden jeg sov skikkelig dårlig i natt. Satser på at man ikke trenger å være våken og opplagt for å gjennomføre en full dag med studier. Yeah, right.
Postet 25-03-18 kl 09:55 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Pakke ferdig for påsketur her og. Kjører om en liten halvtime så her er det å få med seg det siste.
Postet 25-03-18 kl 10:46 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Snakk om å ha flaks. Alle reiste kl 8, så det ble en kort brannvakt og nå har jeg sovet litt .
Postet 25-03-18 kl 10:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Strålende sol ute, det var magisk på morgenrunden med hunden. Magisk med hunden i det hele tatt, egentlig, han er en så fin fyr! Planen for dagen er beskjæring i hagen, det tar nok bare 5-6 timer.
Postet 25-03-18 kl 11:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Tusen takk for innsatsen for trygg overnatting for tilreisende håpefulle Polarjenta!

Jeg har sovet helt til nå og er litt i sjokk. Men lå våken en time rundt klokka 05 og grublet på splittelsen i det offentlige ordskiftet.
Postet 25-03-18 kl 11:42 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Heilo; Jeg syns det er viktig å bidra, det er mye som skal på plass under et såpass stort arrangement, så da tenker jeg at jeg også må stille litt opp.
Postet 25-03-18 kl 12:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Jeg skal jobbe litt sånn at vi kan reise sammen i skibakken og utnytte at det skal bli litt bedre vær der i morgen. Mann og barn rydder litt i hagen, jeg skulle ønske jeg kunne være med ut... Men her er det bare å brette opp ermene og sette i gang.
Postet 25-03-18 kl 13:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har en fantastisk dag i Trysil!
Postet 25-03-18 kl 14:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Høres bra ut Blånn, vi skal og til de trakter.
Postet 25-03-18 kl 14:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Teofelia, vi starter visst påsken likt med studering og trening. Nå er jeg ferdiglest for en stund, og skal ut og nyte sola litt.

Og så blir jeg så innmari bikkjesyk av alle beskrivelsene. Bare å si i fra om noen trenger hundepass.
Postet 25-03-18 kl 14:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 25-03-18 kl 18:40 av Timar
Gammel
007 sin avatar
Som motvekt til alle de forelskede hundeeierne: Jeg er rimelig lei av å ha hund. Hun er 11 år, men kvikk og fin, og kommer nok til å leve enda noen år. Det er selvsagt uaktuelt å kvitte seg med henne, hun er jo et familiemedlem. Men det er litt som å ha voksne hjemmeboende barn, det blir greit når de forlater redet.
Postet 25-03-18 kl 15:32 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg skulle ha pakket, men driver mest med feber, hoste og grining under et teppe i saccosekken. :akk:
Postet 25-03-18 kl 16:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Uff da, Appelsin.
Postet 25-03-18 kl 16:56 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vi kan jo ta en motvekt til, da, ang nyforelskede hundeeiere. Vi har vært på ski i dag, og det er kjempegøy! Helt til hun husker at Alfahannen (tidligere kalt Andamannen) er bak henne i sporet. Da er det bråstopp, og bikkja er ikke til å rikke, før han er på siden av henne/foran. En stund, så er det på'an igjen. :Så jeg har vært dagens stjerne i serien "Dum setter, bånd rundt knærne, dame tryner i bakken.
Postet 25-03-18 kl 17:22 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vært i leiligheten min bestemor bodde i og gått gjennom klesskapene sammen med kusinen min, og sitter nå med russiske blomstersjal, vintage fløyelskjoler og silkebluser, en bråte smykker og ikke minst en helt usannsynlig kul blå jumpsuit i fløyel fra 70-tallet som får meg til å føle meg som en Charlie's Angel - original version.
Postet 25-03-18 kl 18:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg har lest om "Det kvalitative forskningsintervju" i dag. Det er påskethrilleren sin, det.
Postet 25-03-18 kl 18:17 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg høyner med "Proporsjonale- og non-proporsjonale kontrakter innen reassuranse", Teofelia!

Sol ute! Varmt inne. Men tenk at klokka nærmer seg 18 og det er så lyst ute! :
Postet 25-03-18 kl 18:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Timar: Ooohhh!

Jeg kan forøvrig også skilte med "Identity, Intended Image, Construed Image, and Reputation: An Interdisciplinary Framework and Suggested Terminology".
Postet 25-03-18 kl 18:45 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Au! Det skjønte jeg ikke hva er en gang.

Gårsdagen her gikk med til å lese Stortingsprop'er og lovverk. Og å prøve å skjønne hvorfor jeg måtte lese det.
Postet 25-03-18 kl 21:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Vi har hatt en strålende helg på slalåm i Setesdal! Barna opplevde enormt mestring og fikk så stor fremgang. Hyggelig selskap og sol. Gjør ikke noe at jeg må jobbe de neste dagene.
Postet 25-03-18 kl 23:08 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no