Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 15-11-18 kl 07:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Hjemme med sykt barn. Blir nok en rolig dag.
Postet 15-11-18 kl 08:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen. Er på jobb. Har vært det i en halvtime. Sånn går det når man har syke kollegaer og må steppe inn for de på kort varsel.
Postet 15-11-18 kl 08:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jobb, møte, leksehjelp og forhåpentligvis hjem til ferdig middag. Spennende dag.
Postet 15-11-18 kl 08:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Noen timer på jobb føe jeg drar til oslo for helga. Litt dårlig samvittighet for å dra for mini har fått vannkopper. Men bare litt Det blir jo ikke bedre om jeg er hjemme. Men kommer nok hjem til en brakkesyk gjeng på søndag.
Postet 15-11-18 kl 09:05 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg eier ikke arbeidslyst i dag. Håper kaffen i det minste gjør noe med viljestyrken så jeg får gjort litt likevel.
Postet 15-11-18 kl 09:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gjemmekontor før vanskelig møte. Jobber litt, rydder litt, pakker litt. Rekker ikke å kjede meg i dag heller.
Postet 15-11-18 kl 09:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Viixen her er det ein heilt vanlig dag på jobb, men i kveld skal eg og sjekke ut eit korprosjekt med jazzmesse. Det blir kult!
Postet 15-11-18 kl 09:26 av Hondacrv Hondacrv er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal sitte hos en kunde i hele dag, og så skal jeg dra til tannlegen. Jeg har et skikkelig munnsår, så det blir jo stas. Og etter tannlegebesøket skal jeg på kurs for driftsstyreledere. Så dette blir en topp dag, gitt.

Og så er jeg ferdig med et strikkeprosjekt som har strukket seg (strikket seg? ) over mange uker nå med frister og leveranser og nye teknikker. Og nå som det er ferdig lurer jeg veldig på hva jeg skal strikke nå. Noen ideer?
Postet 15-11-18 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har to av tre syke barn, og har feber sjæl, så i dag blir jeg hjemme fra jobb frem til styremøtet i ettermiddag (når femtenåringen får stille opp som sykepleier for småsøsknene sine... ). Jammen flaks at jeg bakte banansjokoladekake i går kveld da!
Postet 15-11-18 kl 10:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Mornings! Det er jaggu torsdag allerede.
Postet 15-11-18 kl 10:19 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
Minerva sin avatar
Good morning! Jeg er midt i utv.samtale-zone, ferdig med 16 av 28 samtaler. Når alle kommer til tiden og jeg er veldig heldig med både klasse og foreldre, da går det alltid mye greiere enn man har grublet på i forkant. Vin og fredag og sofa er innen rekkevidde.
Postet 15-11-18 kl 10:27 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har en begynnende bihulebetennelse, etter å ha vært syk en uke, så jeg har bevilget meg hjemmekontor. Så nå har jeg fyrt i peisen, og følger jobbmail på tlf før et par møter. Will Skype Be With Me?
Postet 15-11-18 kl 10:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har en hjemmedag som er stappfull av ting å gjøre.
Så da er det kanskje å sette igang da.
Postet 15-11-18 kl 12:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har tatt en sykedag, feber og hoster til jeg brekker meg og generelt laber form. Har jobbPC, men bokstavene bare danser så har gitt opp tanken på hjemmekontor.
Postet 15-11-18 kl 14:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no