Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 21-07-17 kl 10:46 av Kaffestuggu



Kremt. Ja. Stå opp altså. Det må man visst når man har vakt.

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Vi henger på feriens fineste hotellrom (i Wien), men skal straks av gårde for å toge til Praha. Kanskje vi der skal klare å gå litt mindre enn 10+ km per dag på brostein? Vel har jeg gode sandaler (takk til Teofelia for tips), men læll, liksom.
Postet 21-07-17 kl 10:54 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ferie på Rhodos, og fortsatt litt oppjaget etter nattens jordskjelv. Gikk heldigvis bra her vi er, men gjør litt vondt å lese om Kos.
Postet 21-07-17 kl 10:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Spørs om det blir sølvbryllupferie i Hellas for oss, vi skal etter planen fly til Kos om en uke...
Postet 21-07-17 kl 10:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Oj, hadde ikke lest dagens nyheter før jeg kom inn hit.

Her skulle jeg inn og skryte av fantastisk nordnorsk sommervær, men det blir litt feil nå, kjenner jeg.
Postet 21-07-17 kl 11:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter aller siste dag på gamlekontoret, og skal vel ikke gjøre så veldig mye mer nå enn å levere noen bøker på biblioteket og ta en siste ryddings.

Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda
Kanskje vi der skal klare å gå litt mindre enn 10+ km per dag på brostein?
Haha, det er faktisk umulig! De eneste dagene i ferien vi greide å komme noe særlig under 10 km, var de tre dagene vi bodde ute på landet og hadde leiebil. Ellers var det trasking og trasking hver bidige dag, etter skal-bare-prinsippet.
Postet 21-07-17 kl 11:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Joda, jeg vet. Det virket likevel ganske fristende å gjøre traskingen i britiske temperaturer i stedet for i 30+.
Postet 21-07-17 kl 12:15 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Oppdatert 21-07-17 kl 12:21 av Skilpadda
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, de britiske temperaturene var faktisk ganske praktiske, så lenge det ikke regnet altfor ille.
Postet 21-07-17 kl 12:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har britiske sommertemperaturer på Sommarland. Ikke kø, da. #pollyanna
Postet 21-07-17 kl 12:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har også tilbakelagt betydelige avstander til fots på vår uke i Nederland. I går var vi skikkelige nederlendere og syklet isteden. Stakkars knerten måtte leie barnesykkel uten gir, og han var veldig mye mer sliten enn resten av familien.

Nå sitter jeg på toget på vei til flyplassen. Årets ferie er over, men jeg føler meg uthvilt og klar. Dessuten får jeg en myk start. Til uka skal jeg jobbe en full dag og så noen timer hver dag. Dette spares opp slik at jeg kan ha noen kortere arbeidsdager både under Norway Cup og Øya-festivalen, så jeg får en myk start.
Postet 21-07-17 kl 12:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
I dag er det strand, nydelig vær, gult flagg og morsomme bølger. Spania er et godt land å være i.

Tenker mye på de som ferierer i Tyrkia og Hellas.
Postet 21-07-17 kl 15:05 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
På Stena Saga med støle lår og lar meg fascinere av mennesker. Vi er en underlig gjeng.

Dagens gull går til gutta mine som uten et knurr pakket sammen camp og syklet seks km til havnen i styrtregn kl 07 i dag tidlig, og fortsatt bare er blide mange trøtte, kalde og våte timer senere.
Postet 21-07-17 kl 15:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Håper dere har hatt en fantastisk tur, Maverick!

Ja, i dag er det godt man ikke er i Hellas eller Tyrkia.
Postet 21-07-17 kl 15:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
I dag er det slakkedag for gutta på hytta. Vi har hatt magiske dager med sol, bad, gode venner, god og ureist mat og mye aktivitet. Nå skal vi voksne rydde for mine foreldre som skal overta hytta i morgen, og så skal vi nyte den siste hele dagen her.

Godt med litt skyer, for en gangs skyld.
Postet 21-07-17 kl 15:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg tror det skal gå helt fint å reise neste uke, agenten.
Postet 21-07-17 kl 18:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi krysser fingre for det. Vi skal videre med båt til naboøyen, og ut fra det vi ser på kart og grafer har denne øya sluppet billig unna.
Postet 21-07-17 kl 18:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jordskjelv i områdene her er visst veldig vanlig. (Mye mer enn jeg har tenkt over), heldigvis ikke så ofte det det er så store skader som nå.
Postet 21-07-17 kl 21:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hjemme! Kongsveien (for Oslokjente) var litt tung gitt.
Postet 21-07-17 kl 21:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Maverick: på Stena saga var vi også i dag - mannen min og jeg + 3 kids (to store og ei lita).
Postet 21-07-17 kl 22:23 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åh! Vi hang i den der kaféen hele tiden, og lekerommet, og så nok ganske vasstrukne ut.
Postet 21-07-17 kl 22:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Hm, jeg la ikke merke til noen som var vasstrukne egentlig. vi hang også en del i Caféen der faktisk, men vi startet å sitte inne i det der rommet (bar?) med piratfisking, danseskole etc, og var oppe på buffeen en god stund. Var innom lekerommet vi også, både i cafeen og nede i 4.etasje. Ganske slitsom tur, jeg hadde sett for meg at vi kunne være litt mer ute. Og minien min blir så himla bøllete når hun er sliten.
Postet 21-07-17 kl 22:38 av Magica Magica er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no