Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 12-02-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Mandag. Jaja.
Postet 12-02-18 kl 08:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mandag og snøstorm. Og ikke kaffe ennå.
Postet 12-02-18 kl 08:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Mandag ja. Lillebror skal prøve seg på skolen i dag, han var borte hele forrige uke så denne uka håper jeg han klarer hele uka. Neste uke er det vinterferie. De blir bra.
Postet 12-02-18 kl 08:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
To timer snømåking i går kjennes i kroppen i dag, og jeg venter på smellen i hodet etter en natt med mye våking med influensasyk og veldig pjusk 13-åring. (Det ER mest sannsynlig influensa når det er feber og skikkelig slått ut på femte dagen, og lite forkjølelsessymptomer før det ble litt hoste etter hvert?)
Postet 12-02-18 kl 09:01 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det merkes på bussen at det er vinterferie, det var massevis med ledig seter. Våt snø er det også kommet nå i morgentimene.
Postet 12-02-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Høres veldig ut som influensa, Polyanna. God bedring! Trøtt og huset fullt av pjuske folk fortsatt, bihuler er det populære hos oss, etter influensa. Hurra for vinteren!
Postet 12-02-18 kl 09:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vinterferie, Fersken?
Postet 12-02-18 kl 09:15 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er vinterferie i Rogaland denne uken.
Hjemme sov begge ungene godt da jeg dro på jobb.
Postet 12-02-18 kl 09:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi har vinterferie neste uke. Da skal femtenåringen fly helt alene til England. Litt skummelt å sende en med autisme til svære Heathrow, men det vil vel helst gå bra.

I dag har jeg hjemmekontor pga. bytte til smartmåler, og da må det være en over 18 år hjemme. Jeg er glad til. Jeg hoster stygt og er slapp, og ute er det fokk og snø. Veldig greit å slippe to timers reising i dag, da.
Postet 12-02-18 kl 09:33 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er mandag og med alt som kan gå galt går galt. Ikke hjalp det mye nattevåk i natt- trodde jeg var ferdig med det jeg...
Postet 12-02-18 kl 09:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Baling med snø i morges, så alle var forsinket til jobb. Jaja, nå er det kaffe i koppen og kanskje, kanskje en mulighet for å få en av to avtaler signert i dag.
Postet 12-02-18 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Morgen.

Endelig på kontoret.

Anstrengende dag i går og litt for kort natt og jeg skulle veldig gjerne ha vært i sengen litt lengre, men arbeidsmengden og møtehyppigheten tilsier dessverre ikke det, så jeg er på jobb. Men i dag går jeg på streken 15.30. Det er det ingen tvil om.
Postet 12-02-18 kl 09:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
En uke før vinterferie her, kunne virkelig hatt bruk for den i dag. Masse, masse snø overalt - kaos i trafikk og kollektivt og null brøyting på gangveier. Jeg liker vinter og snø, men dette begynner å bli komisk. Jeg gikk med brodder, men snøen pakket seg i dem så det ble glatt likevel.

Nuvel. Jeg overlevde, men det er sååå mandag!
Postet 12-02-18 kl 09:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg liker også vinter, men greia med å salte veiene og ikke måke dem kan jeg helt klart styre min begeistring for altså. Det gikk i 2. giret store deler av E6 ved Oslo i dag. :finnesikkenokkaffeiverden:
Postet 12-02-18 kl 10:14 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Vinterferie her også. For ungene vel og merke, de voksne har hufset seg på jobb. Mulig vi tar fri fredag og får oss en langhelg på fjellet.
Postet 12-02-18 kl 10:15 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Snø her også i dag, vi brukte en halvtime på den første kilomteren hjemmefra. Trøtt i trynet etter en helg på tur, men det er det verdt.
Postet 12-02-18 kl 10:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Snart ferdig med å se tredje sesong av Le Bureau, og godt er det, for da kanskje jeg kommer meg i seng til normal tid. Det snør masse ute og jeg har masse å gjøre etter å ha vært vekk fra kontoret noen dager.
Postet 12-02-18 kl 11:10 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ai, foreldrene mine kræsjet med elg i natt. Skadet elgen, viltnemnda kom, bilen er herpa, men de skadet seg heldigvis ikke. Egentlig utrolig at det ikke har skjedd før, så mye som de er på veien i elgland.
Postet 12-02-18 kl 11:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Innbrudd på jobb, halvparten er uten pc på min avdeling og visstnok komplett kaos på naboavdelingen.
Jeg har lånt vekk pcen min (som overlevde) til en kollega uten, og endte opp med en lånepc der ingenting virker.
Postet 12-02-18 kl 11:11 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Oi, Maverick - godt det gikk bra med dem!
Postet 12-02-18 kl 11:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ble gjemmekontor her, var fullt kaos på veiene og trailere som blokkerte veien ut til innfartsårene, jeg kunne ha kjørt om Hadeland/Gardermoen, men det var ikke så nødvendig å være på kontoret i dag.

Kaffe, fyr i peisen og en lang to do liste før vi tar tidlig vinterferie og stikker til Granka på torsdag.
Postet 12-02-18 kl 11:26 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ouch, elg! Bra det gikk bra med foreldrene dine, Maverick!
Postet 12-02-18 kl 11:27 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så godt at det gikk bra med foreldrene dine Maverick.

Arbeidslysten min har tatt vinterferie virker det som. Jeg lengter hjem til husarbeid og strikketøy og alt det jeg ikke fikk gjort i går. Problemet er at nå begynner det å haste. Fordelen er at det kanskje fører til at jeg gjør noe i morgen.
Postet 12-02-18 kl 11:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Polyanna: ikke ofte jeg bruker å si at jeg har influensa, har vel aldri brukt det før tror jeg; men med lignende symptomer som du nevner så har jeg altså nå sagt at det var influensa jeg hadde. Er på bena igjen, men formen er ikke helt som den skal.
Postet 12-02-18 kl 11:37 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på konferanse tre dager denne uka, og det kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til. Nå er jeg virkelig helt på felgen, og arbeidslysten min er totalt ikke-eksisterende.

Jeg håper, håper, håper at ting blir bedre når våren kommer.
Postet 12-02-18 kl 11:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Herregud, elg! Jeg var centimetere unna å kjøre på elg en gang. Det satte en skikkelig støkk i meg.
Postet 12-02-18 kl 12:02 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Har vært med på elgpåkjørsel og det var skikkelig skummelt. Hele elgen kom inn i kupeen og sjåføren ble skadet. Bilen var totalt knust. Godt det gikk bra med foreldrene dine, Mave.
Postet 12-02-18 kl 12:08 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Imponert over viltnemnda som var der på nullkommaniks, midt på natta in the middle of nowhere.
Postet 12-02-18 kl 12:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Uff, mave, så ekkelt. Eg skal kjøre til Drammen i dag og gruer meg.
Postet 12-02-18 kl 12:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Elgpåkjørsel er skummelt. Eg har sett det ein gong og broren min fekk ein i fronten ein gong.
Ekkelt med innbrudd Ru.

Eg er heime og er sjuk. Eg veit ikkje heilt kva som er galt, men formen er laber. Og så venter eg på lønn. I januar fekk eg ikkje og denne månaden blir den vist forsinka.
Postet 12-02-18 kl 13:04 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Uff, så skummelt Mave! Det er mye wildlife på ville veier for tiden, naboen hadde sett elg rett borti veien her (og det har ikke skjedd på minst 25 år), og vi har en diger rev som lusker rundt huset for tiden - høyst uvanlig (og skummelt for pus). Vi pleier bare å ha rådyr og grevling. Ikke bare folk og biler som sliter med all snøen!
Postet 12-02-18 kl 13:15 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Snø ja.. Regnbyen er herved omdøpt til snøbyen! Har tilbragt natten snøfast på hotell på Flesland, etter uendelige køer for å få hotellvoucher og bestilt mat. Maten kom like før kl. 01.00. Nuvel, magisk morohelg med fantastisk musikk og herlige folk, nå er jeg omsider på jobb hjemmefra og i gang. Men hodet mitt ligger igjen i Grieghallen et sted.
Postet 12-02-18 kl 15:13 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no