Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 23-10-21 kl 08:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Enda i sengen og litt usikker på dagens planer. Mistenker sterkt at det blir meg og strikketøyet foran TVen. Er bare meg og ungdommene som er hjemme i dag så får se om det ikke kan bli noe gøy matlaging.
Postet 23-10-21 kl 10:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har allerede rukket litt strikketøy i sofaen foran TV-en. Jeg har også kommet i gang med å vurdere norsktekster. Nå skal jeg stikke på trening, og etterpå regner jeg med at dagen går til å bytte på strikking og vurdering, kanskje med et lite besøk hos stefaren min innimellom.

Det ville vært en drøm å bli ferdig med tekstbunken denne helga, for jeg har en til liggende på vent. Det ville også vært ny rekord for meg; jeg fikk den inn på tirsdag, og jeg tror aldri jeg har klart å få unna en bunke på under to uker før i denne klassen.
Postet 23-10-21 kl 10:34 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Fyr í peisen og kaffe i koppen og avslappet valp på gulvet. Helg.
Postet 23-10-21 kl 10:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisann hoppsann!

Fyr i peisovnen og kaffe i koppen her også, småsyk men blid seksåring tuslende rundt, og hjemmekontoret i fanget.
Postet 23-10-21 kl 11:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til venninnetur. Gleder meg, men også litt dårlig samvittighet overfor eldste som sliter sånn. Tenker at turen er viktig for min psykiske helse.
Postet 23-10-21 kl 12:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sov lenge, fordi jeg sov lite i natt. 13-åringen er på speidertur i helgen og jeg tenkte nok på han og om han er varm nok. Det var kaldt, så nå har jeg funnet frem vinterdyne.

16-åringen er kjørt på jobb. Jeg har lagt bort en haug klær og satt på en vaskemaskin. Å bare vaske klær på kvelden går dårlig, får ikke tatt unna.

Nå skal jeg rydde og se om det er mer som kan gis bort. Fint å få ryddet grundig før vi flytter.
Postet 23-10-21 kl 12:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sløv lørdag. Må ut en tur for å levere en pakke og handle litt mat. Hodet husket ikke alt i går. Mulig øvelseskjøring hvis eldste skal hentes.
Postet 23-10-21 kl 12:55 av star star er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Er på hyttetur med søster og to svigerinner. Litt mye vin igår,men deilig avslappende. Har nå kjøtt på langtidssteking i ovnen og det blir pulled pork og steam buns til kvelds. Nammis! Nå kanskje rusle en tur og ta inn sjølukta. Småbruket er gammelt og skjevt,men det har jo fem soverom så det er plenty med plass til å ta imot besøk. Hyggelig!
Postet 23-10-21 kl 14:48 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Dugnadsøkt utført, kommer akkurat tilbake fra kamp for yngste (tap). Og enda er det masse igjen av dagen!

Det har vært høy aktivitet utenom jobb denne uka, med både teater og kino på menyen. I kveld skal vi voksne ut og spise med et vennepar, så jeg tenker at det blir godt med hjemmedag i morgen.
Postet 23-10-21 kl 15:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da ble det like over 2 mil på guttungen. Vi huska å starte appen denne gangen.
Postet 23-10-21 kl 17:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Hohoi! Ekstra tid ble benyttet til å grave opp jordbærbed (som av en eller annen merkelig grunn aldri har gitt bær), som skal bli til hvitløksbed i morgen. Og litt tulipanløker.
Postet 23-10-21 kl 18:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Bra, Star. Vi skal kjøre igjen i morgen.
Postet 23-10-21 kl 19:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God kveld - er klar for å sitte å sløve forran TV-en. Skal se på symesterskapet.
Postet 23-10-21 kl 19:33 av him him er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no