Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 17-03-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

:kaffepc:

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Ru sin avatar
Tidlig. :trøtt:
Håndballkamp med guttene kl 9. Oppmøte 45 min før - da er det bare å komme i gang, selv om jeg helst skulle sove mer. Og i morgen er det kamp med vesla, så får ikke sove lenge da heller.
Postet 17-03-18 kl 08:06 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Helg Det har vært en tøff uke på jobb. Første uka på hundre prosent og jeg drukner i oppgaver. Masse skikkelige tunge saker. Men nå er det helg og vi får besøk av en venninne med barn. Mannen skal ta med de største i bakken og så drar han til byen på kamp og konsert i kveld. Koselig at junior holder kontakt med bestekompis fra bhg i byen.
Postet 17-03-18 kl 08:36 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Fyr i ovnen og en mengde pensumbøker, sånn må jeg ha det minst til kl 11 har jeg bestemt.

Så, til bøkene.
Postet 17-03-18 kl 08:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag har jeg rollen som «mora til fotballdommer’n». Kampene starter om 2 minutter og jeg sitter hjemme med kaffe. For hun ville bli «varm i trøya» før jeg fikk komme og se på.

Senere i dag skal jeg se knerten spille 7’er fotball. Jeg håper og tror at det er en spillform som passer ham bra.

Og i kveld skal jeg gjøre dugnad på cup. Hipp hurra!
Postet 17-03-18 kl 09:00 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Skal snart på brunsj med et par gode venner.
Postet 17-03-18 kl 09:43 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg var oppe med eldstemann som skal spille cup. Han dro av gårde for litt siden, og jeg skal av gårde snart som heiagjeng.

I kveld blir det skreimølje med gode venner!
Postet 17-03-18 kl 09:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Ingen planer idag, men ut i solen må jeg.
Først kaffe.
Postet 17-03-18 kl 09:57 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God morgen! Har vært oppe en stund, og skal snart pakke til en liten familieutflukt. Ungene leker godt sammen, så da må jeg bare sitte stille litt før jeg må mekle... Sol ute, det er altså så deilig!
Postet 17-03-18 kl 10:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
15 blå og strålende sol i vestlandsfjellheimen. Meg og mannen har alenehelg, ungdommene ville være hjemme. Nå er det frokost og så er det nedoverski resten av dagen.
Postet 17-03-18 kl 10:12 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Planen for dagen er håndballkamp for minste, tur til Drammensbadet for mellomste, skishopping for eldste og planlegging av familieselskap i morgen. Godt vi har to biler.

Men sola skinner fra skyfri himmel.
Postet 17-03-18 kl 10:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei

Jeg sitter delvis og jobber, og delvis og krangler på internett, og prøver å opparbeide meg litt entusiasme for kveldens og nattens jobbeøkt. Det blir sikkert fint.
Postet 17-03-18 kl 11:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Det er så mye grums der ute, jeg blir helt redd. Men det er bare å minne seg selv på hvordan historien skal dømme oss. Det er de snille som havner på rett side av historien, ikke heksebrennerne, jødeforfølgerne eller forkjempere av apartheidstaten. Det blir ingen parader eller statuer for homoforkjempere, motstandere av svart stemmerett eller kvinnehatere. Tross alt. Blikket frem! Hodet kaldt og hjertet varmt.

Jeg drikker kaffe og gruer meg litt til husarbeid. Alle ungene er på ulike kamper for egen maskin eller med litt hjelp av svigers.
Postet 17-03-18 kl 11:32 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nyter fremdeles sol i Bergen og jeg blir så glad av det. Har svinset rundt i småsko med boblende nynning i munnviken.

Blir tungt å dra til Flesland i dag.
Postet 17-03-18 kl 11:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er jeg og lillebror oppe. Storebror sover enda, men han skal vekkes snart.

Det nydelige vinterværet er borte, men jeg skal ikke klage på været.

Snart kjøre lillebror i bursdag og ellers bare sløving.
Postet 17-03-18 kl 12:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Bergen leverer så innmari for tiden!
Jeg er bare livredd for konsekvensen av nydelig mars ... jeg orker ikke en til sommer i regn.
Postet 17-03-18 kl 14:59 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Apropos tråden som ligger ute med den mentale belastningen... Mannen glemte å kjøpe slalåmsko da han kjøpte ski til eldste... Han husket ikke (selv om han var ansvarlig for å prøve skoene tidligere i vinter) at mellomste nå bruker de som eldste har brukt. Ja, ja, han får reise ut og fikse det.
Postet 17-03-18 kl 15:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Ja, Blånn, la han ta konsekvensen selv.

Strålende sol, men iskald vind. Vi rydder, det trengs.
Postet 17-03-18 kl 15:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi skal på restaurant og ha stor familiemiddag for Poden om et par timer. Det blir veldig hyggelig, tror jeg nok.
Postet 17-03-18 kl 16:18 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no