Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 10-09-20 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Snart helg.

Etter gårsdagens tunnel og kjøremaraton, blir det litt roligere i dag, men skal til byen i dag også, men da på kjekk lunsj med fine folk.

Men først jobbe!
Postet 10-09-20 kl 08:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Ikke regn i dag - fin sykkeltur til jobb.

Litt kontorering, og så ut i produksjonen. Deilig med både fysisk arbeid pluss at jeg får hørt mye P2 for tiden.
Postet 10-09-20 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Opplett.
Postet 10-09-20 kl 08:54 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
I dag skal det visstnok ikke regne. Håper det slår til. Ellers en ny dag med møter, møter og møter...Prøver å finne litt inspirasjon til litt mer tankekrevende oppgaver.
Postet 10-09-20 kl 09:02 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nydelig ute. Jeg trodde jeg hadde en avtale i dag, men det er visst i morgen.
Postet 10-09-20 kl 09:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Arbeidslysten min har tatt seg langhelg. Jeg har egentlig nok å gjøre, men jeg sitter bare her og venter på at det skal komme oppdateringer om Bertheussen saken på nettavisene. Jeg må ta meg sammen.
Postet 10-09-20 kl 09:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er fare for opplett store deler av dagen, ja. Jeg lurer på å besøke et av bergensfjellene i kveld i den anledning. Mai er sikkert neste mulighet uten å drukne.
Postet 10-09-20 kl 09:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Denne uka har vært alt for lang.

Som resten av befolkningen er jeg så inn i hampen drittlei av korona at jeg klikker snart. Helt seriøst. Mensen fra helvete hjelper ikke på heller.
Postet 10-09-20 kl 09:41 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Finfin dag på kontoret. Det er litt vakkert med trafikken som krymper veldig når "folk flest" skal sitte på hjemmekontor. Er sjeleglad for at jeg kan nyte kremen av kombinasjon av hjemmekontor og sporadisk kontakt med ekte kollegaer.
Postet 10-09-20 kl 09:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hjemmekontor idag for første gang siden i vår. Mini skal ta blodprøve snart så gidder ikke pakke opp og ned pc. Allergitesting. Regnet pøser ned og det blåser. Sur for sen vår og tidlig høst.
Postet 10-09-20 kl 09:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontor, men har hele denne uka hatt et akutt anfall av manglende arbeidslyst. Men nå har jeg viktige ting som MÅÅÅÅ gjøres, så da er det bare å sette i gang.
Postet 10-09-20 kl 09:59 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Kom meg på jobb uten uhell i dag. Og bilen funker igjen. Mye fravær, vikarer og manglende assistenter. Dette blir en morsom dag.
Postet 10-09-20 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godt å høre Blånn. Lykke til.

Jeg tror min manglende arbeidslyst kommer av at jeg skulle vært på kontoret i dag. Det er skikkelig nedtur at hele uken skal være hjemme i dag. Det hjelper litt at mannen også er hjemme, han er i karantene fordi en elev på skolen er smittet. Men det gir meg ikke akkurat mer arbeidslyst.
Postet 10-09-20 kl 10:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor i dag igjen, men relativt god arbeidsmoral så langt. Men i morgen får jeg komme meg ut av huset igjen!
Postet 10-09-20 kl 10:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Her har markedet tatt seg opp; travelt på jobb; det er bra. Masse å gjøre og tiden flyr. Sol, men vind. Vi skal visst ut på noe shopping i ettermiddag etter høstklær og sko. Barna har vokst.
Postet 10-09-20 kl 10:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Begge ungene på skolen i dag!

Lillesøster så på broren som han var fra en annen planet, da han sto og jublet for at han kunne på skolen i dag, hehe.
Postet 10-09-20 kl 11:41 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ekstremt god arbeidsmoral her idag. Møtene kommer tett som hagl på teams, så da er det lite rom for p snoke på kjøkkenet..
Postet 10-09-20 kl 13:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no