Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 02-02-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Jippi og hurra meg rundt. Alle ute av huset idag og jeg får etterlengtet alenetid.
Postet 02-02-18 kl 08:45 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Høres deilig ut, Millen!

Her skal lillebror være med en kompis hjem fra barnehagen og jeg nyter tanken på å slippe å stresse hjem for å hente.

Utover det nyter jeg ikke så veldig mye. Blir kaffe når jeg kommer på jobb, ja.
Postet 02-02-18 kl 09:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar


Her sitter jeg igjen, og denne avtalefilingen blir aldri ferdig. Kan ikke alle bare kalle en spade for en spade?

Jeje, vi skal uansett til masse snø og mye sol i helgen!
Postet 02-02-18 kl 09:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste dag full sykmelding. På mandag starter jeg førti prosent. Blir bra det, men ser ikke frem til å få oversikt over alt som har hopet seg opp. Gutta er ute av huset og første kaffen fortært. Venter nå på hele tre stk søsken som kommer innom på formiddagskaffe.
Postet 02-02-18 kl 09:43 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra legekontoret *lei*
Men skal nå en tur på jobb etterpå iallefall.
Helga er full av håndball som vanlig, blir bra.
Postet 02-02-18 kl 09:48 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Det er så deilig at det er fredag.

Denne uken har jeg klart å ikke bli influensasjuk, det har vært en tøff uke, men i dag er hodet fylt med langt mindre bomull, og i tillegg er det blå himmel og sol.

Dagslys - det er så luksus.
Postet 02-02-18 kl 10:03 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag føler jeg meg som en skikkelig kaospilot. Hu hei hvor det går!!!

Men jeg har noe å se frem til. I dag skal mannen min og jeg ut å spise i dag, og dette er menyen vi skal gjennom:

Skreimeny 2018
Tartar
Yuzu / Soya / Grønnkål

Posjert Miso- og Honninglasert Kjake
Søtpotet / Rognkjeks Burre Blanc

Grillet Tunge
Soppkrem / Brokkolini

Bakt Filet
Brandad / Chorizo / Rosenkål

Modne oster

Postet 02-02-18 kl 10:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Nam Tjorven, høres deilig ut! hvor er dette?

Jeg er småtrøtt etter helaften med smaksmeny på Nodee i går, men åh så verdt det.
Postet 02-02-18 kl 10:12 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er på min favorittrestaurant Fjord. Du må like fisk og sjømat for å gå dit, men hvis du gjør det er det en skikkelig innertier.
Postet 02-02-18 kl 10:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Fjord er fantastisk! Kos dere.

Jeg skal overleve kinobursdag i dag med spising av pizza etter filmen. 17 unger ...
Postet 02-02-18 kl 11:34 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I dag er en "alle er dumme når jeg er sur" dag. Det har vært en anstrengende uke og jeg kjenner på at jeg har begynt å tære på energireservene. Og når det da kommer noen meldinger som jeg ikke trengte så gikk jeg litt i kjelleren.

Men, nå har jeg fått rante til noen gode kollegaer, spist litt og drukket kaffe og skal klare å holde ut dagen tenker jeg. Og så har jeg avtalt med jentene at vi skal ha burgermiddag i dag. Råstekte poteter, salat og gode burgere (med og uten kjøtt). Dette blir bra.
Postet 02-02-18 kl 11:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er så lei av å ha vondt i hodet. :stakkarsstakkarsmeg:

Og kneet. :stakkarsstakkarsstakkarsstakkarsmeg:
Postet 02-02-18 kl 13:18 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Stakkars pøblis og sympati og pjusking til alle som trenger! Jeg er glad for fredag, sol og blå himmel og helg der alle unntatt meg har fullt program i familien. Jeg skal ta en skitur minst en av dagene, litt hus- og klesvask, men ellers senke skuldre og kose meg! Øve litt også kanskje, neste helg er det NM i Bergen!
Postet 02-02-18 kl 14:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg sitter på kontoret og ser tvers over dalen til snøkledde trær som glitrer i solen i Holmenkollen og drømmer om Tryvann og slalåmbakken. Akk.
Postet 02-02-18 kl 14:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: vi må gå 50 meter utendørs for å komme til kantina vår. Det er virkelig bikkjekaldt ute.
Postet 02-02-18 kl 14:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg sitter nede ved fjorden og skimter hopptårnet i kollen, de bakerste åsene med snødekte trær og den himmelen!! Så nydelig! Særlig sett innenfra! Men må virkelig komme meg ut på ski i helgen, selv om resten av familien skal på korpsseminar (x3 pers.) eller lese til eksamen (X1).
Postet 02-02-18 kl 15:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tjorven: Jeg har masse klær.
Postet 02-02-18 kl 16:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Snart på vei til snøen! Med masse klær og ski!
Postet 02-02-18 kl 17:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her også. Men det er køkøkøkø i Oslo.
Postet 02-02-18 kl 17:48 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Her er det «helg». Dugnad i dag og fra 0830 i morgen så fri er det ikke så mye av. God helg folkens!
Postet 02-02-18 kl 17:55 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no