Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 23-06-20 kl 09:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
På plass på hjemmekontoret. Jeg har en viktig leveranse i dag, og kjenner at jeg synes det er både gøy og litt skummelt. Alle de store avisene har bedt om innsyn selv før vi har publisert, så det kan bli litt oppstyr.

Ellers har vi ganske travle dager for øyeblikket. I går var det sommerfest med fotballaget til snuppa og i dag får vi besøk av faren min med kone. Det er jo nesten som i "gamle" dager da ettermiddagene var fylt med ting.

"Jentene mine" har også meldt seg som tribunevaskere til kamper på stadion, og der tenker jeg å bidra. Jeg trenger rett og slett mer å gjøre om ettermiddagen, og å få penger til lagkassa er jo ikke det verste.
Postet 23-06-20 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det burde ikke være lov å borre i betong når kl er rett over 7 og det er begynnelsen på sommerferie for ungene og hjemmekontor for de voksne. Er jo ikke mulig å verken sove eller jobbe.
Postet 23-06-20 kl 10:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kan du snakke med naboen og spørre om det er mulig å ta det etter arbeidstid, men før leggetid, Fersken? De har lov til å borre, men siden hjemmekontor fortsatt er pålagt mange er det jo lov å spørre pent.

Jeg har hjemmekontor i dag jeg også, mest for å kunne sitte ute i pausa mi. Det er så fint ute nå!
Postet 23-06-20 kl 10:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
På vei til jobb.
Postet 23-06-20 kl 10:24 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er borettslaget som skifter inngangsdører til fellesområder, så det må nok arbeides i noens arbeidstid.
Postet 23-06-20 kl 10:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg for min del er drittlei Russ-20! Hvor lenge skal de kjøre rundt med de møkkabussene og vekke meg klokken 03, 04 og 06?
Postet 23-06-20 kl 11:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Etter besøk av montører/ryddere/håndverkere 4 av 5 dager forrige uke, venter jeg på rørlegger i dag. Han festet ikke røropplegget til veggen da han var her sist, og det virket jo litt rart. Spørsmålet "bør dette festes til veggen" ble besvart av en annen rørlegger med "det SKAL" og seks siders SINTEF-dokumentasjon...
Postet 23-06-20 kl 12:43 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har sovet maks 3 timer i natt og føler meg ikke helt bra som følge av det. Har lurt på om jeg skal hente genseren i bilen flere ganger fordi jeg fryser. Det er ikke vær for en genser.
Smertestillende på tom mage ga mer effekt enn tiltenkt så litt satt ut av det også. Ting går dermed litt sakte på jobb.
Postet 23-06-20 kl 12:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har bursdag i dag, og husets eldste insisterte på å bli vekket kl 0700, så han kunne bli med å vekke meg. Jeg fikk en klem, og han kunne gå og legge seg igjen.
Postet 23-06-20 kl 13:35 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Happy bursdag, Anda!
Postet 23-06-20 kl 13:46 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
I hear ya, Candy. Her har russen funnet ut at det er dritgøy å kjøre bussene frem og tilbake, frem og tilbake langs riksveien, og vekke sånn ca. hele føkkings kommunen flere ganger om natta. En ting var at de gjorde det nå i helga, men natt til i går og natt til i dag?
Postet 23-06-20 kl 13:48 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Anda! Jeg har også bursdag, men ingen orket å gi meg gaver på sengen. Det er visst første gang, gitt. Har fått gratulasjoner på jobb og skal på båttur med venner i ettermiddag, så ingen krise.
Postet 23-06-20 kl 13:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Anda og millact.
Postet 23-06-20 kl 14:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Anda og millact!
Postet 23-06-20 kl 14:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har kjørt tog for første gong siden Norge stengte og vore i Oslo første gang siden Norge stengte og sove på hotell for første gang siden Norge stengte. Og vore utenfor vikens grenser for første gong. Det var deilig å lufte seg litt! No er eg trygt heime på bøgda att
Men me møtte verdens beste bunadssyer på husfliden i går! Så engasjert og så flink og med sikkelig peiling på hardangsbunad. Det var så gøy!
Postet 23-06-20 kl 14:54 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis bursdagsdamer!

Kontoret er et litt kjedelig sted for tiden, men å så mye bedre enn hjemmekontoret, er ikke helt sikker på hvorfor, men tror jeg har fått nok av hjemmekontor for noen år framover, og krysser alt jeg har for at det ikke blir ny nedstenging ever. Vil egentlig bare ha mer helg, særlig nå når solen er tilbake. Men det er fint med sol uansett altså!

Russen skal visst holde på til 1. juli, har jeg hørt.
Postet 23-06-20 kl 15:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
På jobb. Pusler med timeplaner. Lengter ut.
Postet 23-06-20 kl 15:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
De aller fleste som var russ20 har gitt seg for lengst. Mange kom aldri i gang engang. Jeg forstår godt frustrasjonen over å bli vekket av busser og musikk flere netter i uken, langt uti juni. Det skulle ikke vært lov, men det har egentlig fint lite med russen som sådan. Inni de bussene er det ungdommer fra flere årganger, og nå tipper jeg de kommer til å feste slik utover sommeren. I år er det ingen sluttdato... Og hvem skal si at nok er nok?
Postet 23-06-20 kl 15:55 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ass, jeg skjønner jo at mesteparten av russen er Bra Folk, men det er nå en gang russekonseptet som er problemet. Det hadde ikke kjørt stinkende, dundrende og boomende gamle busser frem og tilbake på småveiene her uten russ. Eller mer presist russebusser.
Postet 23-06-20 kl 23:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Er du sikker på at det er Russ '20, Candy? Hvis jeg ikke tar helt feil så har de fleste russebussene byttet eier nå (i følge mine ikke alt for sikre kilder) og det er visst en del (forsinkede) dekkslipp på gang. Jeg er for øvrig også rimelig lei av "uts, uts, uts" hele natten lang. Jeg trøster meg med at det er begrenset hvor lenge de har råd til å betale sjåfør.

Gratulerer med dagen, Anda!
Postet 24-06-20 kl 09:07 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg leste at de fleste i Oslo har inngått avtale om beholde bussen uten juni.
Postet 24-06-20 kl 11:37 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no