Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 21-07-20 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Veldig tidlig våken, men fant ut at jeg kunne stå opp og nyte litt alenetid, og heller sove mer senere. Ferie, ass!

Vi skulle egentlig fikse jenterommet disse dagene, men IKEA var utsolgt for ønsket semg, så det får vente.
Postet 21-07-20 kl 08:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 21-07-20 kl 11:27 av Timar
Gammel
Selma sin avatar
Vi kom hjem går ettermiddag etter en drøy ukes hyttetur, så her jobber vaskemaskina og jeg bør fikse litt sommerplanter som bærer preg av å ha vært hjemme alene

Grått og kjedelig vær, så jeg tror det blir en kafe-tur i løpet av dagen
Postet 21-07-20 kl 10:05 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Ferie og 0 planer. Deilig.
Postet 21-07-20 kl 10:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hjemmeferie, jeg synes det er dørgende kjedelig. I går kjedet jeg meg så mye at jeg vasket vinduer. Å være alene er ikke min sterkeste side.

Jeg skal møte noen langveisfarende venner i kveld da, det gleder jeg meg til!
Postet 21-07-20 kl 11:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi er på hytta ved sjøen! Med begge barna og kjæresten til eldste.

I går var det bikinidag - det var såå deilig! Vi får se hvordan det blir i dag, foreløpig har morgenen bydd på regn og langermet-temperatur. Uansett får vi dagsbesøk i dag, og det gleder vi oss til.

Ny bruktbåt har vi kjøpt også, akkurat passe til at eldste og kjæresten kan ta en tur alene når det blir for mye folk her. Og for alenetur for meg.
Postet 21-07-20 kl 11:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjemme vi også. Ingen store planer, kanskje gå en tur? Må i alle fall henge ut vasken jeg satte på. Fin tørkevind ute.
Postet 21-07-20 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er hos svigers. Jeg har visst ikke stått opp enda. Ut i fra lyder er det regnvær ute.
Postet 21-07-20 kl 12:36 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Regnet øser ned og vi er på hytta. Mannen og svoger henter dement mor i byen og jeg planlegger sysselsetting av kids i styggværet. Huhei!! Attpåtil dro på meg hekseskudd igår. Så langt så kan egentlig ferien bare gå oppover... Men det lyner ikke i ryggen lenger så håper at øvelser, naproxen og hvile gjør susen.
Postet 21-07-20 kl 14:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmeferie her også og jeg nyter det. Ingenting jeg må eller burde gjøre, det er passe grått ute og oppholdsvær.
Postet 21-07-20 kl 14:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
5 olabukser, en turbukse og en regnbukse fattigere. Dyrt med unger. Nå en kaffekopp. Greit å utnytte en regnværsdag.
Postet 21-07-20 kl 16:14 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Vått her også i dag. Så ingen planer.
Postet 21-07-20 kl 17:02 av star star er aktiv nå
Gammel
Fin tur i dag. Sushi og vin nå i kveld. Måtte teste før konfirmasjon. Deilig mat og så flott ut.
Postet 21-07-20 kl 22:14 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no