Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 21-08-22 kl 06:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg måtte opp og ut litt i overkant tidlig for litt jobbstyr, men nå er jeg på vei hjem igjen og fornøyd med at ekskursjonen også førte til kanelbollefrokost og papir-NY Times fra Narvesen.
Postet 21-08-22 kl 09:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sløv søndag her tror jeg.
Muligens baking av kanelboller.
Vi brukte plutselig kvelden i går til bytting av passord her og der etter noen hacket guttungens konto på et nettsted og noen har forsøkt på den ene mailen min.
Postet 21-08-22 kl 09:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Søndag er deilig. Eg skal jobbe litt sidan alle tilganger blir tatt bort i morgen pga streik, men ikkje gjere så masse at det blir streikebryteri. Ellers er det duka for ein god, sløv dag.
Postet 21-08-22 kl 09:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jøss, mister dere tilganger, Honda? Jeg har vært tatt ut i alle streiker siden 2002, og vi har aldri mista tilgang til noe. Kan bruke e-post, læringsplattform osv helt som vanlig (men gjør det selvsagt ikke).
Postet 21-08-22 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal straks sitte 10 stykker rundt frokostbordet. Fetteren min med kone og 4 unger bor hos oss i forbindelse med et familieselskap. Så her er det fullt hus og stormende jubel.
Postet 21-08-22 kl 10:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sløving i hotellsenga med utsikt ned mot Lerkendal stadion. Skal snart rydde etter bryllup og så bærer det sørvestover igjen.
Postet 21-08-22 kl 11:03 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vått ute. Da ryker lukeplanen min, i hvert fall for øyeblikket. Dersom gutta stikker til crossløypa, blir det yoga i stua. Evt. tur i regnet. Noe må jeg gjøre.
Postet 21-08-22 kl 11:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mer datafiksing. Oppdateringer her og der.
Postet 21-08-22 kl 11:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi sådde i den helt nye hagen i går, så i dag er kjærestens plan å se gresset gro. Godt med vannehjelp fra oven, hvertfall.
Postet 21-08-22 kl 12:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Regn, så da utsetter jeg å plante lyng. Men vi trenger regn, så det er helt ok.
Postet 21-08-22 kl 12:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Da er Storesøster reist av gårde igjen, klar for nytt studieår. Her sløves ned i regnværet. Klesvask er det eneste jeg må i dag, så det blir tid til både lesing og strikking.
Postet 21-08-22 kl 12:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Her slåss sol og regn om hverandre, så det er 3 årstider i løpet av en time. Har solt meg, har pakket meg inn i pledd inne, har strikket, og nå står en brøddeig til heving. Jeg burde hatt en liten luftetur, men foreløpig har jeg litt vondt i viljen.
Postet 21-08-22 kl 12:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg er fortsatt på besøk hos moren min, og det er fint vær i dag, så vi skal snart ut og gå en tur. Vi har nettopp telt oss tilbake fra flyavgangen min i kveld og funnet ut hvor lenge vi kan være ute for å rekke å sette på elggryta så den blir ferdig i tide.

Mamma skal reise til USA om en uke for å være med på en busstur langs Route 66 (omtrent to uker fra Chicago til Los Angeles) og gleder seg til det; vi har sett på reiserute og kart, og jeg er veldig unnelig!
Postet 21-08-22 kl 12:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi kjører mellomste til folkehøgskolen. Han er spent og gleder seg mest. Jeg er spent og tror han kommer til å få et helt fantastisk år.
Postet 21-08-22 kl 12:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja, stompa. Alt blir stengt! Det høres meir ut som ein lock out enn enn streik, spør du meg. Blei ordentlig forskrekka!
Postet 21-08-22 kl 13:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sol og regn ja, har fått luket litt i hagen. Og laget smuldrepai med rabarbra og blåbær. Hadde planer om å strikke litt, men kommer liksom ikke skikkelig i gang...
Postet 21-08-22 kl 15:23 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Glad jeg ikke tok turen på fjellet, nå kom tordenværet også.
Postet 21-08-22 kl 15:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Høres ut som fylket ditt legger opp til høyere konfliktnivå enn mitt, Honda. Vi får til og med lov til å gå inn i skolelokalene og bruke toalettene, bare vi tar av streikevestene først.
Postet 21-08-22 kl 18:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja, stompa. Me får ikkje bruka doa. Må ned i kirka, den er alltid åpen
Postet 21-08-22 kl 19:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hos oss, industrien, får ikke de streikende komme inn. Trodde det var vanlig?
Postet 21-08-22 kl 20:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er helt vanlig at de streikende ikke får komme inn, ja, men å bli utestengt fra alle systemer virker litt heftig.
Postet 21-08-22 kl 20:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi har streika så mange ganger at det er rutine. Ingen som gidder å legge opp til mer konflikt enn nødvendig.
Postet 21-08-22 kl 20:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fordelen er at vi ikke trenger lage materiell. Vi har alt stående fra 2014, og budskapet er det samme så alt kan resirkuleres.
Postet 21-08-22 kl 20:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no