Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 25-06-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Søndag uten planer. Herlig!
Postet 25-06-17 kl 10:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Ingen F her ennå, men intens F-følelse i dag likevel. Jeg har startet dagen med to kopper kaffe på sengen, og Minsta som krabbet inn i sengen min kl. åtte, for å gjøre dagens leselekse. Vi har startet et "frivillig" opplegg der hun skal lese for meg hver morgen hele sommeren. Mot klekkelig belønning.

Huset virker veldig tomt, etter å ha hatt hyggelig Skilpadde-besøk i en uke, som dro på fredag, samtidig som eldste reiste til besteforeldrene for å tilbringe resten av sommeren der. Hun skal ha sommerjobb der i fem uker, (eldste, ikke Skilpadda) og det virker helt absurd at hun har blitt så voksen allerede. Var hun ikke akkurat fem år da?
Postet 25-06-17 kl 10:38 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Treg morgen. Mellomste sover enda, minste spiller med en kamerat. Jeg skal visst trene snart.
Skal på besøk litt senere.
Jobb i morgen, heldigvis bare 2 dager pr uke,
og 11 dager til Italia.
Postet 25-06-17 kl 10:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Søndag med pøsregn, og ingen andre planer enn å lage middag til basunbarnet når hun kommer hjem fra korps-nm (Sølv i 1. div ). Var på skikkelig lang fjelltur i går, mulig jeg dropper tur i dag og heller bare ser på hbo og strikker ferdig en cardigan.
Postet 25-06-17 kl 10:52 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det er voksent Teo.

Jeg sitter her litt tidsforvirret på et hotellrom. Kl er nesten 4 om natten. Men siden jeg ikke orket mer og sovnet kl 8 i går kveld ( sa var klokken 2 om natten hjemme og jeg hadde vært våken siden kl 5.30) så er jeg en rar blanding av trett og våken.

New York har vært spennende og heldigvis ikke for varmt (29 grader) den første dagen.
Postet 25-06-17 kl 10:53 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi sendte ungene til Kreta i natt. Så selv om jeg skal jobbe den kommende uka, så er det litt fri allikevel.
Postet 25-06-17 kl 11:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med basunbarnet, Appelsin! Brass eller janitsjar? Hovedkorpset vårt ble nr 4 i 2. Divisjon i går. Eldstebarnet mitt starter der til høsten og det gleder vi oss til!

F fortsetter her. Planen for dagen er absolutt ingen ting.
Postet 25-06-17 kl 11:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Håper jetlagen justerer seg raskt, Blå, og at du får fine dager!
Trist at du går glipp av alt dette deilige regnet, da.

Takk, Palmen! Her i strøket er det bare messing som gjelder
Hun har alvorlige planer om å studere musikk (trombone). Blir spennende å se om hun holder seg til planen i årene som kommer.
Postet 25-06-17 kl 11:56 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg våknet halv åtte, men har sovet litt etter det også. I dag må det vaskes litt klær, så må jeg pakke til ungene som reiser til faren i morgen.
Postet 25-06-17 kl 12:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Søndag! Endelig tid til å slenge seg i sofaen etter noen særdeles intense dager sist uke. I går var vi på Tusenfryd, det var overraskende lite folk der og passe temperatur for å traske rundt i en park.

Her er planen opp til flere barnebursdager i dag og så treff med venninner på kvelden. Enn så lenge skriver jeg pakkeliste til F om kun få dager og litt over at jeg byttet bort to rolige, store jenter og fikk to bråkete smågutter igjen.
Postet 25-06-17 kl 12:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg elsker å bli vekket hver time gjennom hele natten av jobbtelefoner. La meg 01, sto opp 05, og har fått morgentogaen avbrutt tre ganger, og så ga jeg opp.

Nå skal jeg teste å gå opp Wyller.
Postet 25-06-17 kl 12:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Yogaen. Ikke togaen.
Postet 25-06-17 kl 12:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Postet 25-06-17 kl 12:54 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morgentogaen.

Vi har hatt en ytterst rolig morgen, men nå skal vi vel snart ut i verden og se oss litt om. Det eneste vi vet sikkert, er at det skal involvere Sunday roast.
Postet 25-06-17 kl 14:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Sunday roast.
Postet 25-06-17 kl 15:03 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sunday roast! Vi drar til England i kveld. Blir vel en roast dinner eller to mens vi er der.
Postet 25-06-17 kl 15:27 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har vi sneket oss inn på Veterans day i Hastings.
Postet 25-06-17 kl 15:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God ettermiddag. Jeg var på utdrikningslag fra kl 10 til kl 04 i natt og sov til 1230 idag. Jeg er trøtt og sliten med andre ord.
Postet 25-06-17 kl 16:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Tilbrakt dagen i klatreparken. Moro for både liten og stor. Litt sliten i kroppen nå.
Postet 25-06-17 kl 19:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har en sånn jobbdag hvor alt er et skritt frem og to tilbake føles det som.

Men Wyller var gøy! Ikke så grusomt som jeg hadde forestilt meg.

Nå ser jentungen på Totoro ( ) og jeg sitter med laptoppen og bruker alle skitne triks i boka for å få den fandens kabalen til å gå opp i morgen. (Neida, ikke så skitne altså.)
Postet 25-06-17 kl 19:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sløv dagen derpå hos svigers, bryllup til seint i går. Snart ferdig med å pakke, i morgen tidlig kjører vi hjem!
Postet 25-06-17 kl 19:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ohoi! Jeg er hjemme fra 24 timers F, på båttur med svoger og en skokk med barn. Sjølivet er så herlig!!

Nå venter yngste og jeg på mannen, som har vært på guttetur, så vi kan spise sen middag. I morgen er det visst hverdag igjen, men det er jo noen timer til!
Postet 25-06-17 kl 20:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med korpsbarna Appelsin og Palmen!! Vårt HK ble nr. 4 i 1. div. janitsjar, og best i vår region, stor korpslykke!! Nå har de reist på Danmarkstur med JK, dermed er vi uten barn noen dager. Var hos svigers fra i går til i dag, feiret svigermors bursdag i går, bare vi fire. I dag var det spel på Farmen"gården i sol, regn og hagl. Aktiv helg, ikke overvettes mye søvn, så nå er det natta her!
Postet 25-06-17 kl 23:47 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no