Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 22-01-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. ��
Postet 22-01-18 kl 08:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Postet 22-01-18 kl 08:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Forsovet meg. Jeg må gå så tidlig i dag at det knapt blir tid til å snu i døra. Oh well, god morgen og alt det der...
Postet 22-01-18 kl 08:58 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
God morgen. I dag skal organisasjonen informeres om den kommende omorganiseringen. Ettersom jeg er tillitsvalgt, så kjenner jeg til det meste allerede. Det kommer ingen bomber, men jeg kjenner at jeg ikke liker det. Det har vært veldig bra, og jeg tror ikke at dette gjør det bedre. :gruff:

Nå må jeg få meg kaffe.
Postet 22-01-18 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Skal vi tro facebook, så var jeg Norges eneste som ikke gikk på ski i går. Jeg falt på is/snø på vei hjem fra knertens håndballkamp, og slo hodet i bakken. Så jeg følte meg skikkelig elendig i hele går. Jeg var ved bevissthet hele tida, så jeg har nok ikke fått noen hjernerystelse, men vondt var det lell.
Postet 22-01-18 kl 09:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Stakkars deg, Tjorven, både med jodet og det med jobben. Jeg gikk definitivt ikke åå ski i helga, jeg heller.
Postet 22-01-18 kl 09:17 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ikke ski her heller gitt Gutta er ute av huset og latte på bordet. Krysser fingrene for at det verste nå er over og at søvn tar seg opp og smertene går ned i løpet av uka. Min bror har fri idag så han stikker innom på kaffe tenker jeg.
Postet 22-01-18 kl 09:29 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi forsov oss vi også. Jeg var overbevist om at det fortsatt var helg, så jeg skjønte ingenting da mannen bråkte om at det var mandag og vi hadde forsovet oss.
Ikke har vi vært på skitur i helgen heller.
Postet 22-01-18 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Skitur i går her, gråvær, men helt vindstille og flott.

God morgen! Mange ting å ta tak i, på mange fronter. Jeg tror det er behov for en liste.
Postet 22-01-18 kl 09:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Ingen skitur på meg i går heller, gitt. God bedring med hodet, Tjorven!

Jeg har brukt andre halvdel av helga på å ergre meg over 11-åringenes uflaks i inne-KM for ett år eldre jenter i helga. De havnet i gruppe med lagene som endte som nummer 1 og 4 i hele mesterskapet, og ble slått ut på målforskjell i gruppespillet til tross for at de var det eneste laget som faktisk SLO kretsmesteren disse to dagene. Hver gang det er noe som står på spill, ender det omtrent sånn - stang-ut så det holder.
Postet 22-01-18 kl 10:03 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Skitur i går, ja. Rent obstfeldersk for min del. Men jeg fikk vondt helt i overgangen arm/skulder på slutten, og jeg kjenner det skikkelig i dag. Så jeg er tydeligvis ikke trent for ski.

I dag er jeg skikkelig, skikkelig trøtt til tross for at jeg sov både lenge nok og godt. Bissi, bissi på jobb, men jeg kjenner at mentalt er jeg litt sånn "orker ikke, gidder ikke, passer m'ække, raker'ække".
Postet 22-01-18 kl 10:03 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg gikk heller ikke på ski i går! Men jeg var ute altså, en liten tur. Med jålekaffe og bolle fra café, og sol i ansiktet i indre bystrøk. Fint det også.
Postet 22-01-18 kl 10:24 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. 100 dagersfesten for førsteklassingene gikk i vasken for yngste. Så vi sitter i sofaen isteden, på hennes aller første fraværsdag.
Postet 22-01-18 kl 10:28 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Tallulahs søndagstur er mye mer min type søndagstur. Men det er lenge siden jeg har ruslet rundt i byen en søndag også. Får sette av en finværssøndag til det.
Postet 22-01-18 kl 10:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg fikk dessverre ingen skitur i helgen, men derimot en fantastisk hodelyktstur med de minste og mannen i går kveld, gjennom skogen og opp på det nærmeste fjellet.
Postet 22-01-18 kl 11:40 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Ble ingen skitur på meg heller i helgen. I stedet satt jeg i en idrettshall mange timer på lørdag og akte i flere timer med yngste sin klasse på søndag.
Postet 22-01-18 kl 12:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Stas med skiføret, ikke så stas med glatte veier og dårlig snørydding. Nuvel, i kveld ble det visst ingen skitur likevel, må på et møte på skolen.

Divine, jeg har supervondt akkurat der du nevner, selv med en del styrketrening i det siste, bruker andre muskler og bevegelser på ski ja!
Postet 22-01-18 kl 12:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Ingen skitur på meg i går, selv om jeg gikk i superundertøy hele dagen. Det var dog pga for høyt drinkeinntak lørdag kveld...
Postet 22-01-18 kl 12:31 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Skikkelig mandags blues her.
Mannen er hjemme godt planta på porselensskålen. Eldstemann måtte hastes avgårde til reguleringstannlege for å få festet en metallkloss på reguleringen som hadde løsnet iløpet av helgen. Minstemann ville bruke morgenkvisten på å diskutere telefonbruk...
Jobben er bare stressede prosjektledere, sure kunder og store gnisninger internt.

Postet 22-01-18 kl 12:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg gikk ikke på ski i går.

Dro meg på jobb i dag pga viktig møte. Nå er viktig møte ferdig og jeg teller på knappene om det blir kontor eller hjemmekontor resten av dagen. For en ufyselig sta forkjølelse!
Postet 22-01-18 kl 12:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg gikk på ski på lørdag i stedet, og er støl så det holder. I går fikk jeg dratt 10-åringen ut fra boken på skøyter, jeg synes jo det er minst like gøy (men ikke særlig trening, da). Men sol er sol!
Postet 22-01-18 kl 13:32 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har ikke vært på ski på 24 år, men var i alle fall utendørs i går og fikk frisk luft og brøyta meg vei inn i drivhuset. Mandagsbluesen glimrer med sitt fravær, jeg har knapt hatt tid til å tenke før nå, og nå er jo det verste over.

God bedring til sjuklinger, og pjusk og sympati til de mandagsblå, trøtte og travle. Jeg skal løpe videre!
Postet 22-01-18 kl 14:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 22-01-18 kl 16:04 av Matilda
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg var på ski igår faktisk.
Idag har jeg knapt rukket å tenke som Matilda sa det så treffende.
Hjem fra jobb, restemiddag og jobbe hele kvelden. Mellomste er eneste unge hjemme et par dager og hun er på trening så det er stille i huset.

Jobbe nå.
Postet 22-01-18 kl 18:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no