Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag, fine lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag, fine lørdag

Postet 10-11-18 kl 08:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen i regnet. Først kaffe så begynne å forberede dagen..
Postet 10-11-18 kl 09:15 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Gleder meg intenst over at vi snart er halvveis i mnd, november er mørk og tung og veldig hektisk.

Nuvel, jeg har sovet i maaange timer og våknet kl 7, snart av gårde for håndballkamp med mellomste.
Senere i dag venter trening og så skal ungene på overnatting mens jeg skal dele minst en flaske vin med ei god venninne.
God lørdag.
Postet 10-11-18 kl 09:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
har kaffe er i idrettshallen. dette blir en lang dag.
Postet 10-11-18 kl 09:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn fra Wien. Har vært ute og løpt. Nå er det dusj, frokost og litt mer pakking før jeg sjekker ut og tar toget til Innsbruck.
Postet 10-11-18 kl 09:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg spiser frokost og skal snart hente venninna mi på t-banen før vi kjører til hytta hennes i Hallingdal. Det er meldt ekstremregn, så jeg er litt spent på kjøreforholdene.
Postet 10-11-18 kl 09:55 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er plassert på et tog og akter å nyte reisen i fred og ro. Alenetid.
Postet 10-11-18 kl 09:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg skal kjøre minsten til skauen. Ungdomskoret skal på overnattingstur i Østmarkskapellet. De skal synge og ha det gøy og i morgen synger de på gudstjenesten.

Ellers er planen PT-time og håndballkamp med mellomste.
Postet 10-11-18 kl 10:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Plan for dagen; rydde frem badet og vaske det.

Ja, og kaffe, peis, avis og hundelufting.
Postet 10-11-18 kl 10:09 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Våken, trodde klokken var syv. Her skal det visst regne. Planen er å få kjøpt noen venninnegaver med eldste. Badene må vaskes.
Postet 10-11-18 kl 10:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen! Digg med lørdag selv om den må brukes til masteroppgaveskriving. Levering om 5 dager.
Postet 10-11-18 kl 10:36 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg skal ha masse gjester til lunsj, så her er det borddekking og baking. Jeg måtte bare ha en liten kaffepause.
Postet 10-11-18 kl 10:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hodepine på andre dagen. Tenkte å prøve om en fjelltur hjelper etterpå. Det skal bli regn i ettermiddag, så bare å hive seg rundt snart. Etterpå litt ærender og denslags.
Postet 10-11-18 kl 10:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kaffe og croissant til frokost. Snart idrettshall og kioskvakt. Mannen skal til Trondheim for to timer dugnad.. stakkars mini må være med på lasset. Etter idrettshall skal jeg mekke taco og lørdagskos til fem kids mens min søster er i fjøset. Skal også helst møte til årsfest i fotballgruppa til klokka sju. Herreminhatt, det er bare å sette igang.
Postet 10-11-18 kl 11:38 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! JEG SKAL STRAKS HENTE KATTUNGE!!!! Ungene vet det ikke. Ikke mannen heller. Farsdagsgave.



Ellers er planen for dagen vask av verdens største skittentøyhaug, filmkveld med kidsa og baking av kake til bursdag i morgen.
Postet 10-11-18 kl 11:54 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi skal kjøpe dusjting i dag (vegg og forheng), ordne litt spillgreier sammen med ungene, og så skal vi voksne på singleparty.

Postet 10-11-18 kl 12:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! Min datter og jeg er i gang med runde ti i kretsmesterskapet i grenen «hvem er staest». Dagens øvelse er «må man ha på ytterklær ute i Oslo i november, egentlig?»
Postet 10-11-18 kl 13:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg vant.
Postet 10-11-18 kl 13:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vasking, handling og baking er planen i dag. Snart ferdig med vaskingen.
Postet 10-11-18 kl 14:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Julebord med jobben i går, knallkjekt men sliten i dag da. Må vaske klær og lese pensum i dag.
Postet 10-11-18 kl 14:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Canisa sin avatar
Haha, Maverick, det hørtes kjent ut. Jeg slenger på soffan etter litt mange glass vin med venninner i går. Mannen og yngste er i byen og går i prideparade.

Det er lovløse tilstander på vaskerommet, så det er vel bare å dra på sheriffstjerna å kjøre igang vaskemaskina.
Postet 10-11-18 kl 14:36 av Canisa Canisa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært på «historievandring». Det var både lærerikt og riktig trivelig.

Nå skal jeg lage waldorfsalat til den thanksgiving-festen jeg skal på i kveld.
Postet 10-11-18 kl 15:34 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg har også vært på en veldig trivelig og lærerik historievandring. Hyggelig selskap, god kaffe og skravling.

Nå blir det rolig ettermiddag med unger og lørdagskos før mannen skal avgårde på årlig bacalao-herremiddag.
Postet 10-11-18 kl 17:13 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Oppdatert 10-11-18 kl 18:15 av Pamina
Gammel
Eia sin avatar
Ha-ha, Maverick!

Den grenen konkurrerer 11-åringen og jeg i her hjemme. Jeg leder knapt, ved å ha introdusert boblevesten.
Postet 10-11-18 kl 17:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Kattunge i farsdagsgave, Neket? Du er en modig kvinne.

Jeg og datter(18) er på miniferie i hovedstaden og koser oss glugg i hjel.
Postet 10-11-18 kl 18:17 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Tror jeg konkurrerer godt med Neket i størrelsen på klesvaskhaugen, men litt trøst er det jo at det er flere som lider av klesvaskfobi..
Postet 10-11-18 kl 18:20 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Klesvask ja... Jeg er kjempegod på å vaske og shit dårlig på å brette sammen. Jeg er også dårlig på å få surmulende barn til å hjelpe til. Så jeg kan takke meg selv. Neste år flytter eldste. Han får google hvordan man vasker klær.
Postet 10-11-18 kl 18:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Oppdatert 10-11-18 kl 19:14 av Blånn
Gammel
Candy Darling sin avatar
Dere må skaffe dere en husfar.
Postet 10-11-18 kl 21:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no