Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 12-11-18 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Jeg føler meg som Pusur idag.
Postet 12-11-18 kl 08:24 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg våkner like sliten som jeg la meg ...

Jeg har ikke lyst til å gå på skolen, lese til en av to eksamener, skrive eksamen, skrive på fremlegg med gruppe, eller tenke på bacheloren jeg må skrive etter jul.

Det er forferdelig mandag i dag.
Postet 12-11-18 kl 08:33 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Starter uka med tannlegetime, uka kan bare bli bedre.
Postet 12-11-18 kl 08:47 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Inne fra en flybuss. Hjem fredag ettermiddag, blir fort helg igjen på denne måten.
Postet 12-11-18 kl 08:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Våknet frisk og rask, men det gikk fort over.
Postet 12-11-18 kl 09:11 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Veldig mandag, ja. Sovet lite og dårlig, og har en dag foran meg der jeg har flaks hvis jeg rekker å både puste PG spise lunsj. Fortsett å svømme!
Postet 12-11-18 kl 09:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb, har kaffe.

Tannlegetime i morgen, jeg gruer meg allerede. :tannlegeskrekk:
Postet 12-11-18 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vil dere gjette hvordan jeg fant ut at jeg har hull i gummistøvelen min? Nei? Bah. Det ER så mandag.
Postet 12-11-18 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor altså.

Liker å slippe å måtte avspassere en hel dag på grunn av ett møte som varer en time, jeg får jo jobbet litt også.
Postet 12-11-18 kl 09:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her også, men litt uklart hvor effektivt det er så langt. Vel, vel, panikken kommer vel og tar meg etter hvert.
Postet 12-11-18 kl 09:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Dårlig natt på søvnfronten her også, hjemmekontor først, og så ut til kunde med 1,5 times kjøring til og fra. Det finnes ikke nok kaffe i verden! Jeg er for trøtt til å ha panikk, det er eneste trøsten.
Postet 12-11-18 kl 10:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Null hull jfr innlegg tidligere.
Postet 12-11-18 kl 10:16 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vurderer å ha gjemmekontor på jobb nå dvs lukke døra og gjemme meg..
Postet 12-11-18 kl 10:16 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Heldig som har dør.
Postet 12-11-18 kl 10:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Lang dag på jobb i dag, og så direkte på National for å se Byggmester Solness. Har fått gratisbilletter, så det er jo bare stas.
Postet 12-11-18 kl 11:12 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Et snev blåmandag, men det går seg nok til. Jeg er på jobb og har tusen ting å gjøre og ser stygt på alle som snakker om "lavsesong", lavsesong betyr at man må rydde opp etter høysesong og det er som vi alle vet GUDSJAMMERLIG kjedelig.
Postet 12-11-18 kl 11:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er sol ute!! Herlighet!! Ellers er eg trøtt som ein sokk så det passer godt at eg skal følge klassen på teater i staden for å undervise sjølv. Fnis.
Postet 12-11-18 kl 11:48 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Sol ute ja.
Ellers veldig mandag, på vei til et møte jeg gruer meg til. Fredagen er langt borte i det fjerne foreløpig.
Heldigvis ser de neste to ukene litt bedre ut og etter det er det advent og så er det jul og sola har snudd *krampepositiv*
Postet 12-11-18 kl 12:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Trøtt. Gjorde kål på en bunke i går kveld (hurra!), men har en ny liggende som må tas i løpet av uka. Ellers planlegger jeg tverrfaglig prosjekt, ekskursjon og et par vurderinger, lurer på hvordan hverdagslogistikken skal gå opp, og grubler på hvor mye merarbeid det eventuelt blir med ei ukes studietur til USA over jul. Er blitt oppfordra til å søke plass, men er ikke så sikker på om det er lurt når hodet dupper så vidt over vannskorpa fra før... Vi begynner med kaffe.
Postet 12-11-18 kl 13:23 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Åh, kaffe!
Postet 12-11-18 kl 14:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hull i gummistøvel? Det høres kjipt ut. Kom det ei mus inn, eller stikker tåa ut?

Jeg ser fram til ei hektisk uke, men det skyldes overtid for mannen - så jeg får gjøre mitt beste og tenke på at det blir gode penger til flexilån og neste års ferie.
Postet 12-11-18 kl 14:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det kom vann inn, det var krise nok. Det er først nå sokken har begynt å tørke.
Postet 12-11-18 kl 14:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg.skal til østlandet i morgen, oslo, hvilke klær kreves i hovedstaden? Regnklær? *håper ikke*
Postet 12-11-18 kl 15:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Nå skinner sola, men det er første og siste gang på flere uker, later det til. Vi har hatt 7-8 grader og yr så lenge jeg kan huske, bortsett fra at et pøsregna hele helga, da. I morgen er det meldt litt regn om morgenen og ellers overskyet opphold og 8 grader.
Postet 12-11-18 kl 15:22 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg som hadde håpet å få sett sola. Jaja.
Postet 12-11-18 kl 15:25 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det er blå himmel og litt sol nå i Oslo sentrum ihvertfall. Om du ikke tar med regntøy ta med noe som tåler litt regn.
God tur!
Postet 12-11-18 kl 16:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært ute på vandring i Oslo sentrum i dag for å følge snuppa til legen, og det var jo helt nydelig vær. Det var godt å se sola igjen.

(Og så vet jeg at vi østlendinger ikke kan klage, for såååå ille har det jo faktisk ikke vært i høst.)
Postet 12-11-18 kl 16:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det har jo vært en nydelig høst på Østlandet! Litt regn får vi jommen tåle. :eksilbergenser:

Jeg fikk plutselig ledig tid fordi et møte måtte flyttes, så da ble det dagslys på vei til bussen. Og sol! Det hjalp på en traurig mandag.
Postet 12-11-18 kl 16:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Jeg har ikke hukommelse lenger tilbake enn to uker, og da har det vært konstant gråvær. :østlending i 17 ledd på alle kanter:
Postet 12-11-18 kl 16:57 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg så også sol i dag, kjørte sørover til kundebesøk i indre Østfold, med sol i øynene. Hadde akkurat tatt solbrillene ut av vesken for vinteren, men kunne nesten trengt dem i dag.
Postet 12-11-18 kl 22:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Vi hadde litt sol en stund i dag vi og.
Postet 12-11-18 kl 23:31 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no