Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 06-02-19 kl 09:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er morgenfrisk og blid i dag, på tross av at jeg fremdeles er forkjølet.

Det ser ut som om en større jobb som jeg måtte bli ferdig med blir ferdig i dag. Og det betyr at jeg kan unne meg en spennende fagfrokost i morgen. Jeg var innstilt på å droppe den, men kanskje jeg kan få i pose og sekk.

Ellers er dagens lille lykkeblaff tynne ullsokker, som gjør at føttene mine har det varmt og mykt. Jeg går her og kjenner på at sokkene er behagelige og det er veldig deilig.
Postet 06-02-19 kl 09:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Han minste min var så blid i dag! Lo og koste seg hele veien til barnehagen. Og forsvant i alle snøhaugene han kunne finne. God start på en lang dag!
Postet 06-02-19 kl 09:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Onsdag! Brukte 15 dyrebare minutter på å rydde før vaskehjelpen skulle komme i dag. Og så er hun syk! :ilandsproblem: On the Bright side, nesten helt lyst før jeg kom på jobb, deilig å se at det lysner!
Postet 06-02-19 kl 09:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter i en haug med arbeid, og gleder meg voldsomt til å bli ferdig med rettebunken, som foreløpig virker uendelig.
Postet 06-02-19 kl 09:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn fra sofaen med fyr i peisen og kaffe i koppen. Fortsatt 1 stk syk unge.
Det er urolig digg at det er lyst både morgen og ettermiddag.
Postet 06-02-19 kl 10:11 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg sitter på jobb og driver litt etterforskning. Mye rart i vår bransje, gitt.
Postet 06-02-19 kl 10:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rapporteringstid.
Postet 06-02-19 kl 10:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I dag er det første dagen på lenge jeg føler at jeg virkelig har noe å bidra med på jobb. Det er en god følelse i dag, men har vært en fæl følelse en stund. Satser på at litt mer dagslys i døgnet gjør at jeg klarer å yte bedre. Jeg er altfor avhengig av dagslys til å bo i Norge, sånn egentlig.
Postet 06-02-19 kl 11:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jobber hjemmefra, minsten fremdeles ikke bra, liker det ikke. Han hadde enda verre hodepine i går kveld og sovnet til slutt etter noen timer. Var på telefon med legevakten en stund. I dag dro jeg innom jobb, hentet pc og stakk like godt innom bedriftshelsetjenesten og fikk snakket både med lege og sykepleier der som mente jeg måtte ta det videre. Ny legetime om noen timer. Skal i alle fall få han til å måle blodtrykk, ble ikke gjort mandag. Må og høre hvilke prodprøver de egentlig tok og sjekke om svarene er kommet.
Postet 06-02-19 kl 12:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har endelig fått levert en reiseregning og nå er det møter resten av dagen. Jeg gleder meg til jeg kan legge meg å sove i kveld. :trøtt:
Postet 06-02-19 kl 13:43 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Vuorbbe biejvijn! Her flagges det med det nydelige samiske flagget, og vi har hatt folk innom på skolen i kofter både fra sør-, lule- og nordsamisk område. Fin dag!
Postet 06-02-19 kl 15:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Håper dere finner ut av dette snart Millact.
Postet 06-02-19 kl 16:09 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Da fikk vi til slutt henvisning til barneavdeling og MR. Sagt jeg kan betale for MR for å få kortere ventetid. Fine blodprøver.
Postet 06-02-19 kl 17:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Begivenhetsrik dag krydret med diverse elev og personaloppfølging. Puh. Gikk i ett, gitt.
Postet 06-02-19 kl 18:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til, millact! Håper dere kommer til raskt.

Stressedag her, både levering og henting, med pendling og tilhørende kaos på veien hjem. Heldigvis er SFO og barnehage åpent lenge, ellers hadde det blitt vanskelig! Sløv ettermiddag for ungene, jeg har pakket og ordnet og nå skal jeg dytte inn litt jobb før jeg svimer av i sofaen.
Postet 06-02-19 kl 21:46 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
12-timers dag på jobb.
Hvile nå, 2. Gangs intervju i morgen. Mye jobb ellers.
Men kjøre vene, det lysner mot vår.
Postet 06-02-19 kl 22:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
MR i dag. Jeg er nesten frynsete kjenner jeg, samtidig er det godt å kunne krysse av det og. I dag er han på skole, noen timer. Fryktelig trøtt i dag tidlig og fremdeles vondt i hodet.
Postet 07-02-19 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Hva har skjedd med minsten, millact?
Postet 07-02-19 kl 11:21 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Totalt utslitt og konstant vondt i hodet, Bluen. Vart en uke nå. Samme i desember. MR gjennomført. Han var veldig flink. Nå må vi vente en ukes tid på svarene. Må slutte å google, hjelper uansett ikke.
Postet 07-02-19 kl 15:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Huff, så kjedelig og skummelt! Riktig god bedring.
Postet 07-02-19 kl 15:39 av Bluen Bluen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no