Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 23-02-24 kl 05:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Noen kg lettere etter at guttungen fikk sendt inn søknad om VG2 i går. Takknemlig for at rådgiver svarte på meldinger vi sendte i går kveld slik at vi fikk oppklart et par ting. Her er det jo vinterferie neste uke så da er det ikke hjelp å få.
Ute er det vått og jeg er veldig glad jeg tok støvler på.
Postet 23-02-24 kl 06:01 av star star er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Sliter med en forkjølelse som ikke vil gi seg. Ikke skikkelig syk, men ikke frisk heller. Irriterende. Men snart klar for tur med hund og trening. Ute sludder det - for en vinter!
Postet 23-02-24 kl 07:35 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag tror jeg det blir nesten tomt på jobb, og kombinert med et skikkelig drittvær så har jeg valgt hjemmekontor. (Jeg har avtale om at jeg kan jobbe hjemmefra hver fredag hvis jeg ønsker det.)

I morgen skal jeg på en temafest som jeg sliter skikkelig med å finne "kostyme" til. Jeg håper og tror at det viktigste er at jeg møter opp, og så får det heller være at jeg ikke helt klarte å knekke koden for hva jeg skulle ha på meg.
Postet 23-02-24 kl 08:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Hjemmekontor her i dag. Først kiropraktor kl 9, og så egentlig bare møter resten av dagen. Og etter det, er det vinterferie! Jeg skal ha fri 2 dager i neste uke, det skal bli godt kjenner jeg.
Postet 23-02-24 kl 08:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor her også. Det blåser og regner ute, så greit å slippe å gå ut.
Postet 23-02-24 kl 08:18 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hyttekontor og liten storm ute, så jeg tror ikke gutta drar på ski i dag.

Hva slags tema Tjorven, vi kan jo ha en idédugnad i bloggen i dag!
Postet 23-02-24 kl 08:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Regnvær her også, men ikke så mye vind foreløpig.
Postet 23-02-24 kl 08:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hos meg øser det ned. Hjemmekontor og avtale om gratis prøvetime hos treningssenter for sånne giktiske halvgamliser som meg etterpå.
Postet 23-02-24 kl 08:46 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Tjorven, viktigste at du kommer. Du kan finne en stor stråhatt feks og være Rachel på beachtur, eller ta på deg par grytekluter med gaffatape og tegne røde prikker i ansiktet og være Phoebe med vannkopper?
Postet 23-02-24 kl 08:57 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, jeg har vært på jobb i to timer allerede og stengt meg inne med ørepropper og konsentrasjonsarbeid. Egentlig ganske deilig å få til å fokusere, vanligvis har jeg mange "har du fem minutter?" på døren. Utsikter til tidlig helg hjelper også, kjenner jeg!
Postet 23-02-24 kl 09:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Amylin: førstevalget mitt er egentlig å ta på meg alt jeg har i skapet og være Joey. Men det kan jo bli veldig varmt etterhvert. Snuppa foreslo at jeg skulle stille i CheerLeading-kostyme, og være Rachel, men det er altså så uaktuelt.

Temaet er altså Friends.
Postet 23-02-24 kl 09:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Slåbrokk og bustete hår, han naboen i underetasjen.
Postet 23-02-24 kl 09:33 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Spennende med temafest! Dersom mannen har noen 90-tallsklær innerst i skapet, så kan du jo kle deg ut som hvem som helst av mennene? Eller er det egentlig en fordekt 90-tallsfest?

Var på "vær deg selv rundt 2000"-fest her for leden, og innså at smaken min stoppet omtrent der. Har gjerne ikke de samme klærne som da, men mye som likner... Skulle hatt mer glitter da. Og ikke minst fascinerende med de som kunne avsløre at de gikk på barneskolen i 2000.
Postet 23-02-24 kl 09:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven: en fargerik topp og høy hestehale, og så er du Phoebe?

Jeg liker ikke utkledningsfester og denne var jo litt krevende. Men, man kan i hvert fall gå i noenlunde normale klær.
Postet 23-02-24 kl 09:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag skal vi ha gravferd for mamma. Eg grur meg så innmari, men når den er overstått så er ein månad med kaos og helvete unnagjort og eg kan sjå framover igjen.
Postet 23-02-24 kl 09:49 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Syrinx.
Postet 23-02-24 kl 09:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Syrinx .
Postet 23-02-24 kl 09:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Rosa comfy klær og så er du Emma Geller Green!
Postet 23-02-24 kl 09:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Tink: problemet mitt er at mannen min er like høy og ganske mye smalere enn meg. Ellers ville jeg definitivt gått for en altfor stor dress.

Det var responsen til snuppa første gangen hun så Friends. "Mamma, hvorfor har alle mennene altfor store klær på seg?"
Postet 23-02-24 kl 10:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Syrinx
Postet 23-02-24 kl 10:45 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Syrinx.

Forslag til Friendskostyme: Hva med det noen av jentene har på seg i introen, svart skjørt og hvit kortermet topp.
Postet 23-02-24 kl 10:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Syrinx!
Postet 23-02-24 kl 11:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Syrinx.

Jeg har noe så sjelden som en møtefri dag, og hjemmekontor. Veldig fint siden jeg var på en liten, men veldig hyggelig afterwork i går, ble noen glass vin der.

Tjorven: Phoebe gikk jo mye med snekkerbukser og store t-skjorter inni en periode. Hjelp for et tema!
Postet 23-02-24 kl 12:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann. Sitter og jobber, etter å ha starta dagen med trening. Hadde PT-time, og ENDELIG ser vi progresjon i benkpress. Helt vanvittig faktisk, på bare ei uke. Har vært frustrert ei stund, både PT og jeg, så det var deilig.

Prøver å få unna mest mulig av de enkle vurderingsoppgavene som ligger på vent i dag, før det braker laus med senior-NM i bryting i helga. Så får jeg prøve å jobbe meg jevnt og trutt gjennom de mer krevende vurderingene i løpet av vinterferien neste uke.
Postet 23-02-24 kl 12:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx
Postet 23-02-24 kl 13:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Syrinx
Postet 23-02-24 kl 15:26 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Syrinx
Postet 23-02-24 kl 23:33 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no