Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 19-04-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Ru sin avatar
Trøtt i trynet. Jeg sover ikke godt nok for tiden.
Postet 19-04-18 kl 07:52 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
sovet alt for lite her også.
Postet 19-04-18 kl 08:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Blanding her: For lite og for dårlig.
Postet 19-04-18 kl 08:34 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Trøtt i trynet, men det er jeg alltid så tidlig. : B-menneske:

Har syklet til jobb i solskinn, det hjelper alltid. Nå er det litt papirarbeid før produksjonen venter. Men kaffe først.
Postet 19-04-18 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag sitter jeg ute hos kunden som jeg får to år siden fikk spraken fra. Jeg klarer trolig ikke å venne meg til dette, for klumpen i magen er her hver eneste gang. Men trolig er det bare en gang i uka i noen få måneder til, og så er jeg ferdig. Som konsulent er det dumt å fryde seg over at oppdrag ikke blir forlenget, men denne gangen skal jeg bare glede meg.

Kaffe ... ja, det må jeg skaffe meg. Det trengs. Kroppen min nekter visst å sove noe særlig lenger enn til 05.30 for tiden.
Postet 19-04-18 kl 08:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har begynt å våkne av meg selv en liten stund før klokka ringer, så jeg har nok kommet inn i en god døgnrytme. Siste arbeidsdag før helgen, i morgen har jeg planer om hagemesse.
Postet 19-04-18 kl 08:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hjemme med syk mini idag. Og sikkert i morgen. Mannen drar til london idag og er pittelitt misunnelig. Men unner ham turen da. Nå kaffe!
Postet 19-04-18 kl 09:02 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Stiller meg i rekken med trøtte folk. I dag gjorde det vondt å stå opp.
Postet 19-04-18 kl 09:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
For første gang på ei uke har jeg sovet hele natten. Deilig.

Plan for dagen; lese ferdig avisen, jogge/gåtur med hunden, nyte sola litt (unngå soleksem) på terrassen, pakke til helgas skitur (why?!?), vaske bad og lese bok. Fine dagen!
Postet 19-04-18 kl 09:37 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på Tjorven. Jeg skjønner at det er ekkelt.

Jeg føyer meg ellers inn i rekken av de trette. Selv om jeg egentlig har sovet godt.

Gleder meg ikke veldig til å bruke hele lørdagen på å kjøre til og fra fotballkamp. Men jeg får jo være glad for at lillesøster har lyst til å ha meg med. Det er tydeligvis nok av tenåringer som helst ikke vil ha foreldrene der.

Ellers er hodet mitt litt fullt av konfirmasjon. Så sånn sett blir jeg nok en bedre arbeidstaker når dette er over.
Postet 19-04-18 kl 09:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Endelig er alle ute av huset og jeg har huset for meg selv igjen.
Dagens plan er gå gjennom sommertøy og generelt husarbeid. Være ute i sola og bare være hjemme å stelle pent med meg selv fordi jeg både trenger og fortjener det.

Her blir det hagemesse på lørdag.
Postet 19-04-18 kl 09:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Uff, Tjorven, forstår godt at du gleder deg til at det er over.

Her var jeg ørlite skuffa over at det ikke ble sykt-barn-dag i dag. Er det lov å si? Veldig glad for at ungen var blitt frisk, men det hadde passet veldig bra på alle måter med en hjemmedag. Skal snart selge hus, og fotografen kommer om ei drøy uke.
Postet 19-04-18 kl 09:49 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Kaosnatt, lurer på om jeg sover dårligere når jeg legger meg tidlig?!

Kom opp og fikk syklet til jobb og trent litt før jeg dumpet ned på stolen her, da. Det hjalp.
Postet 19-04-18 kl 10:06 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Ekstremt tung morgen her og. Det er kjennes ut som det er en god del pollen i lufta, bekskjeden i følge varslingen, det merkes ikke på kroppen min i alle fall.

Det er mye sjuke folk på jobb, det gir en relativt heftig arbeidsbelastning for tiden.
Postet 19-04-18 kl 10:11 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Tjorven, det ser ut som om min ekssvigerinne fortsatt jobber der du er nå. Hils om du møter henne og det passer. Jeg skjønner veldig godt at det blir greit å være ferdig der.

Måtte være på jobb 7 og våknet litt ofte for å sjekke klokken. Mannen min står opp kl 05.45 hver eneste hverdag så jeg våkner stort sett alltid da og det var tidsnok så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarte å slappe av. Han står opp for å løpe.
Postet 19-04-18 kl 10:22 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Tjorven: Håper mageklumpen får roet seg litt før du er ferdig, skjønner det godt.
Postet 19-04-18 kl 10:24 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Her har vi hatt lagertelling, ferdig for min del tror jeg, så jeg har flyttet meg inn igjen. Første gang det ikke var kaldt mens vi telte (varene står ute).
Postet 19-04-18 kl 10:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har mistet stemmen min, og det er utrolig plagsomt å sitte i møter og skal uttale meg om dette og hint. Det høres ut som om jeg har vært på fylla i minst en uke, og det har jeg ikke. Så hvis noen har noen gode kjerringråd for hvordan få stemmen tilbake så tas det i mot med takk.
Postet 19-04-18 kl 11:41 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke i form, men har gjort unna et møte, plukket ut nye briller og venter på synsundersøkelse. Håper evt ny styrke kan avhjelpe de hyppige hodepinene.
Postet 19-04-18 kl 12:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Ikke sikkert det hjelper Adri, men te med honning, sitron og ingefær hjelper i alle fall til å smøre godt. Tyggedrops med ingefær og pepperminte som du får i innvandererforretninger er også bra.
Postet 19-04-18 kl 12:20 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har vært så ovenpå, for jeg slapp unna influensaen, i motsetning til resten av kollegaene i mitt hjørne, men nå er jeg hjemme med heftig bihulebetennelse og greier omtrent ikke å bytte stilling på sofan uten å vri meg i hodepine. Æsj altså! Andre dagen nå og hadde håpet å være litt bedre enn jeg er, for jeg må egentlig på jobb i morra.
Postet 19-04-18 kl 12:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det verste med ny jobb er de timeslange elæringene på SOP og selvfølgeligheter. Ikke gi kredittkortnr og mailpassordet og bilnøkler og nøkkelkortet til vilt fremmede mennesker, check.

Det beste er all skryten man får.
Postet 19-04-18 kl 14:36 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg innrømmer at jeg bruker for mye av arbeidstiden i dag på å redde 50 årsdagen i morgen. Jeg syns dere skal fortelle meg hvor vi skal spise, jeg har tross alt ikke brydd dere noe med gaven (som overhode ikke er ordnet enda).
Postet 19-04-18 kl 14:37 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Huff, hva gir man en mann som fyller 80 og som har alt? Pappa har akkurat hatt rund dag og rømte landet med lovnad om en eller annen type feiring i sommer, så jeg har ikke tenkt på gave i det hele tatt ennå - og så er plutselig Frøkna (som bor sørpå) invitert på overraskelses-mini-feiring hos stesøsteren min (som også bor sørpå, og som pappa og stemor skal besøke) på søndag. Det må være noe som Frøkna kan få tak i, selvsagt. Jeg er helt blank.
Postet 19-04-18 kl 14:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Stompa: En teaterforestilling, konsertbilletter, Operaen eller lignende?
Postet 19-04-18 kl 15:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Stompa: En bok er alltid en god gave til sånne anledninger, eller et gavekort på polet, men det avhenger av at noen kan fikse det for Frøkna.. Liker han kino så kan han jo få sånne norgesbilletter som kan brukes når man vil.
Postet 19-04-18 kl 16:15 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no