Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 01-07-18 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Først?
Vi har forflyttet oss fra vest til øst. Nå er det to dager jobb, pakking og så av gårde til tropiske strøk.
Postet 01-07-18 kl 09:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Siste morgen i Spania, fly hjem i ettermiddag.
Ikke helt klar for en uke på jobb men det går nok det å. Deilig at det er fint sommervær hjemme også.
Men først, kose seg noen timer til her.
Postet 01-07-18 kl 10:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Her har ungene inntatt feriemodus, lille A-mennesket mitt sov til 8:45! Deilig å ha en halvtime for meg selv uten en lyd i huset. Kan ikke huske sist det skjedde.

Nå sitter A-tvillingen og jeg i sofaen og drikker kaffe (meg) og ser NRKSUper (henne) mens B-tvillingen og mannen fortsatt sover. Gleder oss til å få hjem storesøster i dag etter en hel uke på korpstur.

Kos dere med siste F-dag, Trixie!
Postet 01-07-18 kl 10:31 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Telefonen har ringt i et bankende kjør i dag tidlig, og nå har jeg gitt opp å sovne igjen mellom hvert anrop.

Sofa og pc en stund, og så stallen, og så kommer takk og lov sønnene mine hjem i kveld.
Postet 01-07-18 kl 10:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Pffft. Glem sofajobbing. Up-up-and-about!
Postet 01-07-18 kl 11:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Kaffe i solen med lillesøster. Usikker hva dagen bringer, hjemme og rydder til ferie neste uke eller dra på stranda.
Postet 01-07-18 kl 11:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Har våknet opp til sol og sommer. Ikke så store planer, har vasket en maskin med klær allerede. Må nok ut en tur i dag.
Postet 01-07-18 kl 11:14 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Dagens plan: ut i sola på verandaen, pauser innendørs med husarbeid. I kveld skal vi feire eldste litt.
Postet 01-07-18 kl 11:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Legen: hvis du bare blir tilstrekkelig fysisk sliten, så får du sove, vet du.

Etter 3 dagers flyttesjau konstaterer jeg at det overhodet ikke stemmer. Kroppen min er utslitt, men hodet jobber fremdeles på høygir.

Men vi har kommet et godt stykke på vei. På tirsdag går det endelige flyttelasset med alle møblene, og så er det kanskje liv til å håpe at ting roer seg i hodet også når jeg bare tar ferie. Og det er bare 5 dager igjen.
Postet 01-07-18 kl 12:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har inntatt frokost i de nye utemøblene på verandaen. Skal trene litt før vi skal avsted på søndagsmiddag til svigers.
Postet 01-07-18 kl 13:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Tjorven - du har muligens både fått rådet-/og forsøkt det, men har du prøvd å ha hvit støy i bakgrunnen når du ikke får sove? For meg funker det som bare søren - jeg lasta ned «sound of rain and waterfall,» som jeg satte på sånn passe høyt, og så lytta jeg til det, og det stengte ut alle tanker oppi hodet så jeg fikk sove.

Nå bruker jeg lydbok i stedet - sovner så godt til Harry Potter, lest av Stephen Fry, atte.
Postet 01-07-18 kl 13:39 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hallais! Flyttet ut på Øen, inkludert slitne og nyspylte barn etter en uke på leir. Skal fortsatt jobbe noen dager til, også fra landsiden, men likevel good thing.

En hvit aften igjen i dag, før vi ryker på med nytt besøk i morgen. Det eneste veltrente på meg for tiden, er leveren. Jeje.
Postet 01-07-18 kl 19:35 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
På Heathrow på vei til tidagers rundtur i Italia med mann og sønn.
Postet 01-07-18 kl 19:42 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Så spennende, Divine! Skal dere forflytte dere langt i Italia? Vi har krysset Sardinia på langs i dag, i leiebil fra Olbia og ned til Villasimius, nesten helt i sør, og øst for Cagliari. Jeg elsker Sardinia, tredje gang vi er her, men tidligere har vi vært i vest og i øst. Nå ser vi Danmark-Kroatia kampen med italiensk kommentator, mens vi drikker lokal rødvin og spiser take-away-pizza i en veldig ålreit AirBnB-leilighet. Mamma Mia, bella bella. Ciao.
Postet 01-07-18 kl 22:18 av Minerva Minerva er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no