Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 02-01-21 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Dagens plan: Fange sushi.

BM: Hjemme alene.
Postet 02-01-21 kl 10:42 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ... ingen planer. Tipper det blir bok, gåtur, liten mathandletur, serie-binging og jobb.
Postet 02-01-21 kl 10:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi må handle mat og så pakke til vi skal vestover i begravelse. Få litt frisk luft også tenker jeg.
Postet 02-01-21 kl 11:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg skal teste meg for første gang idag jeg. Var voldsomt i tvil for vi har null påvist smitte nå i kommunen og jeg er bare pittelitt snørrete. Uten hoste og feber. Men for å være på den sikre siden pluss bli klar for hverdag så blir det test.
Postet 02-01-21 kl 11:39 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Årets første (korte) joggetur står på planen. Så noen ærend og deretter ca ingenting.
Postet 02-01-21 kl 11:41 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Har dusja. Skal straks i teamsmøte med sjefen og leder for AKS. Ellers er planen garnshopping og kanskje litt støvsuging. Har en haug klær som skal brettes også.
Postet 02-01-21 kl 11:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Vi må støvsuge og legge juletreet på loftet. Nå ligger det i en haug på gulvet.
Postet 02-01-21 kl 12:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg har strikket ferdig en hals, og må lete garn så jeg får begynt på nytt prosjekt.

Vondt over alt, til og med i tærne. Tatt smertestillende, men det har visst ikke tenkt å virke i dag. Så tror det blir en veldig rolig dag.

Også blir jeg så innmari sur av å ha vondt. Det passer meg dårlig, og får jo ikke mindre vondt av at det stresser meg liksom. Jeg burde lært meg å leve med dette nå, etter 20 år eller noe, men jeg innser at jeg har en vei å gå for å godta akkurat den biten.

Det er litt rart, den psykiske helsen min er jeg jo godt forsont med, og at sånn er det, sånn blir det, og thats life liksom. Tar medisin, tar hensyn til det, og har ikke noe sorg eller vonde følelser med tanke på de diagnosene. Og greier å ta hensyn til det.

Men fibromyaglien? Den greier jeg ikke forsone meg med, den greier jeg ikke godta, eller ta hensyn til. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over at det er sånn før jeg satte meg ned for å skrive nå. Men det er mye verre for meg å godta begrensningene der, enn ved psyksik helse. Hm.
Postet 02-01-21 kl 12:16 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Det er lyst ute, sikkert rundt null, ganske fint. Hjelper med godt vær i en tung tid. Vi gruer oss til bisettelsen, men tror jeg har noenlunde kontroll. Må skrive ned stikkord til presten i løpet av dagen, pakke alt vi skal ha med og finne frem munnbind. Mye smitte i området, dvs langt mer enn her i alle fall.
Postet 02-01-21 kl 12:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Roboten Helga har støvsugt for meg, elsker svigermor for gaven. Ellers så skal jeg også se om jeg ikke får vasket og brettet litt tøy, julen kastet jeg på loftet i går.
Postet 02-01-21 kl 14:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eneste som står på planen i dag er en handletur.
Postet 02-01-21 kl 14:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har ryddet i hele dag. Gikk fort å få ut jula, men så måtte jeg legge opp de nye gardinene - og så gikk dagen.
Postet 02-01-21 kl 17:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fytti rakkern, bi har så mye rot (og støv)... Men nå er pianoet gravd fram og litt mer ryddet og kastet. Fortsatt mange timers jobb som gjenstår. Målet er å få ryddet kjellerstua. Så kan vi rydde et av rommene oppe og innrede det på nytt. Dette blir bra. Men lurer på hvor vi skal få plass til alt dopapiret fra diverse dugnader.
Postet 02-01-21 kl 19:28 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg dro og kjøpte meg nytt vitrineskap i formiddag. Så jeg har brukt resten av dagen til å rydde ut av den gamle veggseksjonen. og siden jeg hadde en del julepynt i veggseksjonen så var jula plutselig forsvunnet.
Postet 02-01-21 kl 20:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no