Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 26-11-19 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Tror det oppsummerer hvordan dagen blir.
Postet 26-11-19 kl 08:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ingen kaffe enda. Venter på at Herremannen skal bli klar til å kjøre til skolen. Kaffemaskinen er der ...
Postet 26-11-19 kl 08:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Jeg er så fryktelig dårlig på å sove for tiden - det er elendig timing! Men, kaffen er god i det minste. Jadda.
Postet 26-11-19 kl 08:56 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb, og har kaffe.

Nettsøking, rekvisitashopping, endeløs venting på respons fra flere hold og litt produksjon er jobbplan i dag. Hjemme venter hybelkaninbefengt hus tålmodig på litt stell. Jaja.
Postet 26-11-19 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Dag nummer to på jobbkurs. Jeg er trøtt, men alt har gått overraskende smertefritt på morgenen selv om både jeg og barna skal ut døra samtidig, hvilket vi slett ikke er vant til. Det blir bra med noe å gjøre i dag igjen. Det var mange forskjellige typer mennesker i den gruppen jeg er i og jeg synes det virker som om det er mye bra folk der. Kursledere er også bra, ingen som skal ha meg til å gjøre kleine ting ennå iallefall.
Postet 26-11-19 kl 09:04 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg kalte masse sjefer inn til et møte og jaggu meg aksepterte alle invitasjonen. Så om tre kvarter skal jeg forsøke å overbevise dem om en satsing som jeg mener vi bør gjøre. Jeg er ganske gira nå.
Postet 26-11-19 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Heia tjroven!
Litt meindre spennande her, eg skal på øre-nese-hals og snakke med audiografen.
Postet 26-11-19 kl 09:15 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det var en rundkjøring mindre på vei til jobb i dag enn i går. Kom veldig overraskende på både for han foran meg og meg selv. Nå funderer jeg på hva som er lurest på vei hjem.
Postet 26-11-19 kl 09:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.

Jeg er på jobb og mer spennende tror jeg ikke at denne dagen blir.
Postet 26-11-19 kl 09:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg er på jobb i Brasil, lys våken, selvsagt, og fortsatt er det 3 timer til det er noe liv her (klokka er 0440). Så siden jeg går på norsk tid, så sutrer jeg litt over at hotellets treningsrom visstnok ikke åpner før 9 lokal tid, for da har jo møterekken min begynt. Veldig pussig fra hotellets side å ikke legge til rette for trening før frokost for gjestene, sant?
Postet 26-11-19 kl 09:43 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er på plass på kontoret, stuptrøtt etter en natt med minimalt med søvn. I følge legen har jeg frozen shoulder, og det gjør vondt.
Postet 26-11-19 kl 09:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Jeg sover godt, men tydeligvis ikke nok. Ellers er det bare novembermørket som sitter fast i kroppen. :trøtt:
Postet 26-11-19 kl 09:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen! Jeg har endelig tilgang til systemet mitt igjen, så nå skal jeg ta igjen fire ukers fakturaer.
Postet 26-11-19 kl 10:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har sovet som en engel i natt, åtte timer tvers igjennom, og det trengs. Fullt kjør både i dag og i morgen.

Nå skal jeg overtale printeren min til å skrive ut handouts selv om den egentlig er tom for blekk.
Postet 26-11-19 kl 10:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Startet dagen med foreldresamtale for minsta. Det er jo bare gøy når det kun er godord å få.
Her skal det også faktureres!
Postet 26-11-19 kl 10:07 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Innspurt med oppgave i dag og jeg klarer ikke å befri meg fra følelsen av at jeg er et brødhue. Jeg har hatt fire uker på dette og har "spart" altfor mye til i dag.
Postet 26-11-19 kl 10:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal holde et møte i dag der jeg er usikker på utfallet. Får drikke litt kaffe og lese dokumenter for å være mest mulig forberedt.
Postet 26-11-19 kl 10:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har presentert og ble ikke høvlet ned på noe vis. Jeg får fortsette å jobbe med dette og har fått folk jeg skal få med meg videre. Sjefen på toppen er litt mer avmålt, men positiv nok.

Jeg får i hvert fall vist meg frem på den "nye" jobben min.
Postet 26-11-19 kl 11:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Du er flink Tjorven.

Jeg skal skrive kjedelig brev.
Postet 26-11-19 kl 11:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Brødhue her også, kjenner følelsen. Men det gjelder selvsagt ikke deg Blondie, for du er tøff og smart!
Postet 26-11-19 kl 11:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tjorven, selv om jeg først leste at du hadde kvelt masse sjefer. Eller kanskje ekstra heia da...

Vært på møte ang minstes læringsmiljø og klasse i dag. Og har et lite håp om at skolen faktisk vil greie å ta tak i situasjonen.
Postet 26-11-19 kl 12:51 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no