Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 28-07-19 kl 08:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Da skal vi pakke oss ut fra huset i oslo og sette kursen nordover igjen. Mann og barn skal ut på siste baderunde mens jeg vasker. Hatt strålende dager på Østlandet men gleder meg til å komme hjem.
Postet 28-07-19 kl 10:16 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Er hos mamma i Trøndelag. Kudos til meg for å ha jogget ei mil før frokost. Nå skal vi innover til Trondheim, siden tenåringen vil på Rockheim. Vi har vært der flere ganger før, men det begynner å bli noen år siden sist. Etter det blir det familietreff hos mamma med grilling. Blir nok koselig. Jeg vil gjerne bade, men det advares å bade i det lokale badevannet, da folk blir sjuke. Så da må vi finne et annet sted, men det blir nok ikke i dag.
Postet 28-07-19 kl 11:03 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg glemte å smøre meg i går så jeg er rimelig solbrent på brystet.
Postet 28-07-19 kl 11:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Grusomt varmt i går + grusomt varmt i natt = laber form. Dessverre meldt like varmt i dag også, men foreløpig er det litt vind og derfor levelig på verandaen nå før sola kommer rundt hjørnet.

I går ble det ny varmerekord i byen med over 33 grader. Det trengs ikke i dag også.
Postet 28-07-19 kl 11:24 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
nokon sin avatar
Vi er heime etter tre veker på farten. Norge er eit nydelig ferieland, altså!
Postet 28-07-19 kl 11:58 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det blir nok en badetur i dag også, det er for varmt å sitte ute i solen uten mulighet til å avkjøle seg.
Postet 28-07-19 kl 12:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna og kjæresten var barnevakt i går kveld, for en ettåring som hadde tilbrakt dagen i foreldrenes bryllup. Han sovnet i bilen hjem i 18-tida og sov til rundt 21, og etter det var det visst full rulle, først med panikkgråting fordi han var med bestefaren da han sovnet og ikke skjønte hva som foregikk da han våknet, og deretter med lekeplass-besøk og styr. Bra Frøkna er verdens roligste i stressede situasjoner. Hun er på jobb nå, men kjæresten er visst helt utslitt og sover fortsatt.
Postet 28-07-19 kl 13:45 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Vi skal på kino i ettermiddag og se Løvenes Konge. Nå sløver vi bare.
Postet 28-07-19 kl 14:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er god prevensjon det der, Stompa.

Her er det siste «innspurt» på verandaen før vi starter skikkelig på jobb igjen.

Fire dagers arbeidsuke venter, før vi kjører storesøster og flyttelasset hennes til Trondheim.
Postet 28-07-19 kl 14:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi har vært en tur på stranda (i den grad steinete fjære på Lade kan kaldes strand) og nå er det siste "innspurt" på verandaen her også. Første dag på jobb i morgen etter vel 12 mnd permisjon. Starter heldigvis rolig. Lite folk på jobb kommende uke og det blir bare firedagers uke. I likhet med Nenne så skal vi også installere fersk student på hybel. Hos oss skal frøken student sendes til Bergen, så på fredag skal seng og diverse utstyr til hybel fikses i Bergen.
Postet 28-07-19 kl 14:58 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Så spennende med kommende studenter!
Postet 28-07-19 kl 16:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg sitter på en flyplass og venter på et fly som skulle gått for 1,5 time siden. Jeg er glad jeg har med meg det enkle barnet på reise, for han har satt seg ned for å sove.

Vi håper på å være i luften om en times tid, flyet skal i følge Avinor være i luften på vei hit.
Postet 28-07-19 kl 17:58 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Min studentdatter bytter studieby og er fremdeles uten bopel.
Postet 28-07-19 kl 18:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Håper det ordner seg for henne, Blondie. Hvor skal hun?
Postet 28-07-19 kl 21:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Til Oslo, rift om stedene som ikke koster skjorta. Jeg stresser nok mer enn henne, skal sies.
Postet 28-07-19 kl 22:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Det skjønner jeg godt du gjør.
Postet 28-07-19 kl 22:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no