Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 12-03-23 kl 06:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg jobber littegrann, noe forsinket av en katt som ville ligge i armkroken for kos i dag tidlig, og slikt må man jo prioritere. I dag skal jeg noen turer ut på noen jobber, og vurderer å sette meg på Deichmanske noen timer - det er et par eksamensdatoer som begynner og stirre litt hardt på meg.
Postet 12-03-23 kl 08:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Katter 🥰
Bra du jobber, jeg gjør alt jeg kan for å slippe å starte.
Postet 12-03-23 kl 08:55 av him him er ikke aktiv
Gammel
Jeg drikker kaffe og ser på Lindmoe. Vurderer å vekke ungdommene og vaske et bad.
Postet 12-03-23 kl 09:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Våken og klar for å ferdigstille et arbeidskrav, må lære meg at det er lov å ligge litt på forskudd og ikke alltid utsette til siste dagen.
Jeg må også forsøke å få lagt inn noen timer med jobb slik at jeg klarer å puste i kommende uke.
Veldig sviktende motivasjon på flere fronter for tiden kjenner jeg, men det skjer iallfall ingenting før jeg begynner.
Postet 12-03-23 kl 10:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har vært grytidlig oppe, måket ut bilen og kjørt eldste til flyplassen, gjesp, sovet litt ekstra etterpå.
Har ikke så mye planer for resten av dagen, egentlig.
Vurderer å jobbe med et kurs jeg er med på å lage, men har ikke pc med hjem.
Postet 12-03-23 kl 11:12 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Jobber med nokre arbeidskrav og nokre lekser. I morgon er det utlevering av emneoppgåve, så det er greit å få unna andre småting, slik at eg kan fokusere på dei store oppgåvene.
Postet 12-03-23 kl 12:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skriver på studieoppgave jeg også, selv om femmila nok tok mest fokus den siste halvtimen. Dårlig form i dag, så jeg tar det rolig.
Postet 12-03-23 kl 12:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Litt laber form her, grunnet festlig skreimøljelag i går. Men jeg har gjort litt matprepp til dagens middagsbesøk, og må vel gjøre noe fysisk også.

Har god flyt på skrittelleren for tiden, men ligger noe bak på styrke- og bevegelighetsfronten. En liten yoga-økt, kanskje?
Postet 12-03-23 kl 12:34 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Enn så lenge blir det bare jobbing og lite studering, gitt, men hyggelig å kjenne litt på lukta av sagmugg, og hyggelig når gjengen min får masse skryt.
Postet 12-03-23 kl 12:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi har fått unna en del av de enorme snømengdene som har dumpet ned i Trondheim i natt. Nå prepper jeg lasagne før neste runde med snøskuffa.
Postet 12-03-23 kl 13:18 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Vi er ute og øvekjører, 5 mil til nå i dag.
Postet 12-03-23 kl 13:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Det ble 85 km i dag.

Nå er sønn satt i gang med å bake boller.
Postet 12-03-23 kl 14:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Slapp søndag her i huset. Jeg strikker og ser sport på tv. Poden kom akkurat inn døra. Han har tydeligvis spilt Rumpeldung (Quidditsh) kamp i dag. Sært skal det være.
Postet 12-03-23 kl 17:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har også øvelseskjørt i dag. Yngste da. Som er litt hardere på gassen enn broren. Vi var bare på et industrielt da.
Postet 12-03-23 kl 18:43 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no