Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 19-10-16 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass hos en kunde. Dessverre er det ingen PC her til meg. De har insistert på at jeg skal bruke deres hardware, så det er unektelig litt ... eh ... upraktisk.

De har god kaffe, da. Som jeg kan drikke mens jeg venter på at IT skal dukke opp.
Postet 19-10-16 kl 07:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Da får de sannelig takke seg selv, Tjorven!

Jeg er tidlig på kontoret, og skal i dag jobbe med intet mindre enn to artikler og et foredrag.
Postet 19-10-16 kl 07:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Siste dag med vanlig jobb denne uka. I morgen skal jeg på stormøte,og fredag forberede meg til lokale forhandlinger.
Postet 19-10-16 kl 07:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til på jobb, alle sammen! Eg har overlatt undervisninga til dei tyske studentane som er her, så eg skal notere aktivitet. Deilig. Hehe.

Og så er det klassedeling i gapahuken etterpå. Og sånn går no dagan....
Postet 19-10-16 kl 08:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Der hadde jeg omsider PC igjen. Den stod innelåst på kontoret til IT. Det er jammen bra at jeg ikke tar betalt pr time. Eller jo, det er visst akkurat det jeg gjør. Synd for dem.
Postet 19-10-16 kl 08:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ikke vær så tidlig ute første dag hos kunde, Tjorven.

Jeg har fått konstantert veldig lavt D-vitamin og det kan jo forklare en hel del.
Postet 19-10-16 kl 09:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er glad for at det bare er onsdag. Med tanke på alt jeg skal ha gjort før helgen.

Fantastisk hyggelig kveld med begge jentene i går. De øver til en teaterforestilling og jeg leste replikker med dem og laget kakao og alt var bare koselig og felleskap. Med tenåringer som stadig mer har egne ting eller er litt borte på rommet eller i skjermene så er sånne kvelder gull verd.
Postet 19-10-16 kl 09:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fersken: Det er ikke første dag! Jeg er her en dag i uka, og har vært det i noen måneder. (Og i mange år hos min forrige arbeidsgiver.) Det er litt uklart for både it og meg hvorfor min pc hadde endt opp et annet sted enn pulten, men vi har lært oss å bare trekke på skuldrene.
Postet 19-10-16 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg sitter med morsomste delen av jobben min, så i dag er alt bare kos. Har til og med jordbærte etter siste harryhandeltur.

D-vitamin-tilskudd er fine greier, Fersken. Godt med alt som er lettfiksa.
Postet 19-10-16 kl 09:30 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tjorven: Jeg bare antok at siden utstyr var innelåst hos IT, så var det første dag. Akkurat det er jo ikke noe uvanlig, foråsiresånn. Men om det er noe som skjer på jevnlig basis så er det ikke fullt så morsomt, bare kjedelig. Men hey, de betaler jo per time.
Postet 19-10-16 kl 09:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fersken: Jeg har blitt relativt dreven som konsulent. Første dagen møter man kl 9 hvis man ikke har fått beskjed om noe annet.
Postet 19-10-16 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg kan ikke kommaregler! Det, er, så, upraktisk,!
Postet 19-10-16 kl 12:58 av Pingis Pingis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no