Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 19-08-16 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Herrefred, så trøtt jeg er!
Ser på FB at halve vennelista mi har stått opp for å se håndball i natt, folk er gal!
Postet 19-08-16 kl 07:29 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går gjorde jeg et alvorlig forsøk på å smitte hele kontoret. Jeg er omtrent like snørrete i dag, så jeg har innvilget meg selv hjemmekontor.
Postet 19-08-16 kl 08:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor høres ut som en bra ting, Tjorven. Jeg håper du har ei rolig helg i vente.

Jeg er simpelthen lykkelig over at det er fredag. Jeg vil bare sove!
Postet 19-08-16 kl 08:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Tror det er smart med hjemmekontor, Tjorven. Eventuelt en sykedag. God bedring!

Jeg er også lykkelig over at det er fredag. Mann og sønn skal bort i helgen, så det er skikkelig jentehelg med meg, lillesøster og hunden. Vi har absolutt ingen planer.
Postet 19-08-16 kl 08:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra tannlegen. Nok en episode i serie om rotfylling. :lei:
Postet 19-08-16 kl 08:31 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra Stockholm, hvor det er sol og greier i dag. Jeg skal holde foredrag, men etter 12.45 er forpliktelsene mine over, og jeg kan desertere litt.
Postet 19-08-16 kl 08:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gjesp! Jeg så ikke håndball, men la meg for seint etter en hyggelig ettermiddag/kveld med quiz på jobb. Blir helt greit å dra hjem i dag, kjenner jeg. Men nu, møtebonanza!
Postet 19-08-16 kl 08:49 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Planleggingsdag#2. I går var vi på besøk hos oldeforeldre, med innlagt besøk hos Ben & Jerry på vei hjem. I dag blir det nok mer alvor, det skal handles tapet, skrives oppdatert kontrakt på nybilen og litt annet snacks.
Postet 19-08-16 kl 08:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er tilbake på kontoret etter reise, og har alt for lang todoliste, men jeg orker ikke. Fire dager med møter fra 8-6 etterfulgt av hauger med vin gjør ikke underverker for formen altså.

Kidsa er tilbake på skolen, fjortisen som pleier å være misfornøyd med alt er blid som en sol og superfornøyd med både ny klasseinndeling, nye stoler på skolen og bytte av klasserom. Lurer litt på om hun har blitt forbyttet mens jeg var borte.
Postet 19-08-16 kl 09:15 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Barna er på skolen, jeg er hjemme og mannen har diverse prosjekter hjemme. Hverdag.
Postet 19-08-16 kl 09:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg er litt sliten, både etter treningstime i går morges og av middag-og-øl etter jobb, men det er jo fredag, så det skal nok gå bra. Poden kommer hjem fra besteforeldrebesøk i morgen, så da er hans sommerferie overstått, og vi får gjøre oss ferdig med "rydde plass til nytt skoleår"-prosjektet som vi startet med rett før han dro.
Postet 19-08-16 kl 09:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen!

Jeg knoter og strever med å overføre kalenderdetaljer til et nytt system. Kopier og lim inn er visst ikke et alternativ ser det ut til.
Postet 19-08-16 kl 10:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Haloi. Jeg har minstemann hjemme, med halsbetennelse. Prøv å gi penicillin til emosjonelle hissigpropper 4 ganger daglig får alltid gjennomført det, men med utmattende emosjonell bergogdalbane.
Siden jeg har bursdag ville mannen komme hjem tidlig, sånn at jeg rekker en fjelltur/fri fra Store maskiner før middag.
Postet 19-08-16 kl 10:28 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Appelsin!
Postet 19-08-16 kl 10:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer med dagen, Appelsin!
Postet 19-08-16 kl 10:34 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Gratulerer med dagen, Appelsin!
Er også hjemme med en hissigpropp som våknet 3 ganger i natt på grunn av kombinert hodepine/øreverk. :rabla:

Legg til manglende internettforbindelse slik at det er umulig å dope ham ned med Store maskiner.
Postet 19-08-16 kl 10:56 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Appelsin.

Jeg startet dagen med samtale med lillesøsters nye lærer og er nå like begeistret som hun er selv. Fornuftig og hyggelig dame og alt tyder på at det er en god klasse også. Jeg kan ikke si mange nok ganger hvor glad jeg er for å vinke farvel til barneskolen og være klar for ungdomsskolen der vi har vært så fornøyde for storesøster.

Kort dag fordi jeg skal kjøre til en fotballkamp. Og så er det helg med en hyttetur som er litt mer plikt enn ønske, men som sikkert blir helt grei. Neste uke braker det løs med jobbreising og litt høyere tempo enn det har vært denne uken.
Postet 19-08-16 kl 11:47 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer med Appelsindagen!

Postet 19-08-16 kl 11:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Appelsin!

Jeg er på jobb, men får ikke konsentrert meg særlig. Min far er innlagt på sykehus, igjen, ting ser ikke bra ut. Vi trenger nok noen mirakler nå.
Postet 19-08-16 kl 12:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Appelsinen.
Postet 19-08-16 kl 12:48 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer Appelsin!

millact, så leit å høre!

Jeg har gjemmekontor, riktig valg å ikke kjøre bil i morges, etter laaang dag på kick-off i går med rikelige mengder oppgaveløsning, utendørsgruppekonkurranser, bobler, vin, mat og stas konsert etterpå. Er übertrøtt nå, men må nok jobbe en del timer til ja.. Men det var en flott dag, det dukket opp KjentArtist etter middagen som ga en knallbra konsert, og så masse dansing utendørs i måneskinnet.
Postet 19-08-16 kl 12:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer, Appelsin!

Og millact, håper miraklene kommer deres vei.

Jeg har jobbedag. Riktignok med en slapp og sliten tiåring i huset, men jeg satser på at youtube passer på ham ei stund til.
Postet 19-08-16 kl 13:01 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Happy B-day, Appelsin!

Postet 19-08-16 kl 13:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Takk for det.
Postet 19-08-16 kl 13:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Happy Appelsindag, og gode tanker til Millact.


Postet 19-08-16 kl 16:47 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen Appelsin. på millact.

Helg.
Noen små planer, ellers sløving.
Om 3 uker er vi på Kypros.
Postet 19-08-16 kl 17:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hipp, hipp hurra for verdens beste Appelsin, og stor klem til millact.

Helg. Har møtt 40 nye elever og altså lært 40 nye navn. Kjenner det blir strikketøy og noe lettbeint underholdning i kveld. (Er det ikke snart noe skikkelig krim på TV? Det må jo være krim på fredag!)
Postet 19-08-16 kl 17:22 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
til millact.
Postet 19-08-16 kl 19:10 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pappa er sterk. Han er langt bedre enn i går, så da krysser jeg alt for at det fortsetter slik.

Nå sover han mens jeg ser nyheter på sykehuset.
Postet 19-08-16 kl 19:34 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no