Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-01-20 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Klar for helg.
Postet 03-01-20 kl 08:06 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Sitter hjemme og jobber litt før jeg skal til byen. Det irriterer meg at Eurosko-filialene ikke kan bytte inn sko de ikke har i eget utvalg når de uansett sender andre sko mellom seg.
Postet 03-01-20 kl 08:55 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jobber også hjemmefra i dag. Har nesten huset for meg selv, bare studentdattera hjemme, men hun sover ennå. Ikke helt i form, så like greit å sitte hjemme. Håper på en rolig dag.
Postet 03-01-20 kl 09:07 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb og her er det bare 2 andre. Så jeg har forsikret meg om at den siste av de ikke går før meg, dvs sier ifra når hen går. For jeg har ikke nøkkel.
Lite å gjøre.
Postet 03-01-20 kl 09:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Enda mer brutalt å stå opp i dag enn i går.
Og så har mannen snorket noe helt sykt mye i natt, så jeg har våknet av han flere ganger. Er klar for helg ja.
Postet 03-01-20 kl 09:24 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har nesten ikke sovet i natt. Det er ingen god grunn, men det bare er sånn. Så nå har jeg bunkret opp med litt skikkelig kaffe fra kaffebaren i underetasjen, og så satser vi på jevnlig påfyll.

Ungene mine synes det er HELT greit at det er helg igjen i morgen. Men vi har ikke turt å fortelle knerten at han har tidlige håndballkamper begge dager. Vi får ta en skuffelse av gangen, tenker jeg. (Altså; han elsker å spille håndball, men han er også veldig glad i å sove om morgenen.)
Postet 03-01-20 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Brutalt å stå opp i dag også, så skal bli godt med helg igjen.
Postet 03-01-20 kl 10:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Jeg hadde heldigvis avtalt hjemmekontor i dag, så jeg slapp å forholde meg til stengt tunnel på vei til jobb. Kjenner at det passet perfekt med en kort uke til å starte året med. Ungene har underlig nok greid å stå opp på egenhånd disse to dagene, på tross av ellevill snuing av døgnet i juleferien.
Postet 03-01-20 kl 10:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Lange køer i Bergen sør i dag.
Kaffe inntatt, klar for dagen, nesten.
Postet 03-01-20 kl 10:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ja til korte uker! Enda en søvnløs melder seg. Blåste veldig i natt, tok skikkelig i huset, uvant lyd for meg som har vært i vind-asyl østpå i så mange år. Veldig glad for helg nå, men i det siste har jeg vært søvnløs både hverdag og helg, ikke helt sikker på hva det er, er nokså rolig og har ikke så mye tankespinn heller.
Postet 03-01-20 kl 10:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg synes også at det var vondt å stå opp i dag. Heldigvis trengte jeg ikke å være så veldig tidlig på jobb, så jeg drøyet det nesten en time i sengen.

Helt grei arbeidsdag i dag. Jeg er ambisiøs nok til å ha med meg treningstøy og skal se om jeg klarer å i hvert fall komme innom treningssenteret etter nesten en måneds pause på grunn av sykdom.

16 åringen, som er den eneste som har fri i dag, skal lage middag, så det er i hvert fall avslappende.
Postet 03-01-20 kl 10:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Addison: det er sånn jeg har det også. Det er virkelig ingen grunn til å være søvnløs for min del. Det er ingen store bekymringer og alt burde være greit, men jeg har rett og slett sovet dårlig hele juleferien. Fordelen i ferien er at det har vært mulig å slappe av på dagtid, men det fungerer ikke så greit når man er i jobb.
Postet 03-01-20 kl 10:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hoster så jeg rister, godt jeg bare holder bikkja våken. Litt lei av sykdom, har vært nede for telling siden lille julaften. Jobb hjemme nå før arbeidsåret starter for fullt på mandag.
Postet 03-01-20 kl 10:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg sov også skikkelig elendig i natt. Tenåringen fekk ikkje sove i går kveld og trur ho blir trøttere av å sitte på sengekanten hos med og sutre over det. Og så sovna eg og våkna utover heile nattta. Trøtt og kvalm i dag. Skal jobbe heime heldigvis.
Postet 03-01-20 kl 10:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Todagersuke er veldig behagelig. Jeg har dratt meg ut fra hjemmekontoret i dag, for moralen var ikke så veldig høy i går.
Postet 03-01-20 kl 10:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lite søvn her og, våken mellom 2 og 0430, så sa har jeg i det minste fått prosessert litt jobb.

Vi som er på kontoret i dag er enige om at vi egentlig har gjort nok bare ved å møte opp.
Postet 03-01-20 kl 11:09 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Syns dere er flinke som har kommet dere på jobb, jeg!

Jeg har så langt bare stått opp, vekket preteen'en og ryddet et skap. Skal løpe eller gå en tur i sola etterpå, og ellers nyte nesten tomt hus.
Postet 03-01-20 kl 11:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Enda en søvnløs melder seg...

Mannen har snorket og herjet i hele natt så jeg evakuerte til sofaen på loftstua til slutt. Hørte fortsatt snorkingen gjennom veggen, selv med ørepropper. Til hans forsvar så har han bihulebetennelse og noe greier i halsen så han er langt fra frisk...

Jeg fikk unger på skole og i barnehage og så løpt litt. Hadde fri i går, men jobbet noen timer så i dag er det hjemmekontor og tidlig fri.

Sitter og lurer på om Donald T. virkelig har klikket nå?
Postet 03-01-20 kl 12:04 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Kan melde meg inn i dei søvnløses klubb. Har vel sine grunner. Trur me tar vekk juletreet i dag. Det tar litt stor plass i den lille stova mi.
Postet 03-01-20 kl 12:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg får være litt motvekt - jeg sov riktig så godt i natt! Slumra til og med ti minutter, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde.
Har vært en kjapp tur hos veterinær for vaksine (til hunden, da, ikke meg), og nå er det te og hjemmekontor som gjelder.
Postet 03-01-20 kl 12:34 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
En til som er trøtt og dau, dog ikke pga søvnløs natt.
Har vel sovet for mye i det siste.

Jeg har jobbet de urøde dagene i jula, og trenger å slappe av.
Men snart helg.
Har vært flink og faktisk tatt tøyeøvelsene for ankelen min på jobben i dag, legen var ikke helt fornøyd med at jeg ikke var like bevegelig i begge ankler sist kontroll.
Postet 03-01-20 kl 13:23 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, over halvveis denne arbeidsdagen. Jeg leker sjef og tar sjefsavgjørelser. Så langt har jeg ikke tatt en eneste avgjørelse, men hvem teller.

I kveld er det pantedugnad med korpset. Gleder meg ikke akkurat til det...
Postet 03-01-20 kl 13:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Panglanding på jobb her, slukker små og store branner over en lav sko. Blir helgejobbing også, gitt.
Postet 03-01-20 kl 14:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg planlegger to skumle møter neste uke. Allerede to personer (selvsagt en til hvert møte) som er urimelig frustrerte (evnt sinte) over ting som faktisk bare må være sånn, og skylder det på meg.

Oh happy days.

Og fredagen etter de møtene skal jeg hente på fest så jeg kan ikke en gang glede meg til rødvin etterpå.
Postet 03-01-20 kl 15:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Kan jeg snart gå hjem nå?
Postet 03-01-20 kl 15:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Godt igang med pantedugnad en fredags kveld.
Postet 03-01-20 kl 19:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no