Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 04-01-20 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Enda en blåsbortdag i Trysil. Veldig kjedelig med all den vinden, når været ellers er så fint. Mulig det blir noen timer på spaet i dag også. Først kaffe og jeg lovet vafler til frokost!
Postet 04-01-20 kl 09:25 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her var vekkerklokka på for eldste og meg. Foreløpig våkner vi i ro og mak i hver vår etasje. Sånn døgnsnuing er brutalt, altså!
Postet 04-01-20 kl 09:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!


Venter på at noen skal komme og hente møbler som vi har gitt bort på Finn. Vi tømmer stua og forbereder oppussing så akkurat nå står det meste litt på hodet rundt meg. Blir nok en dag med rydding og fiksing og kanskje en liten tur innom jobb
Postet 04-01-20 kl 10:10 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Straks på vei ut døra.
Postet 04-01-20 kl 11:09 av star star er aktiv nå
Gammel
Null planer, først frokost. Nydelig sol ute, men mye vind.
Postet 04-01-20 kl 11:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Tidlig håndballkamp. Knerten sitt lag har blitt flyttet opp på øverste nivå, så de møtte uendelig mye mer motstand enn i høst. De leda til pause og tapte med to mål til slutt. Det var en skikkelig god kamp b
Postet 04-01-20 kl 12:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Er ganske borte vekke i dag, men har jobba litt. Laga ein matplan for sfo fram til vinterferien. Var ikkje heilt enkelt, sidan eg ikkje eiger matlyst for tida og ingenting frister. Å då måtte tenke ut fleire matretter var ikkje lett. Kresne er dei og, så det er litt begrensa kva eg kan finne på.
Postet 04-01-20 kl 13:40 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her startet dagen med «kjeft» fra eldste fordi jeg hadde vasket noe av skittentøyet hans. Men, nå er sokker og undertøy lokalisert og han vasker resten av tøyet sitt. I morgen er det retur til NTNU. Babyen min som nå er en ung voksen.

Ellers skal jeg og minsten pante en bil full av tomflasker. Inntekten går til korpset.
Postet 04-01-20 kl 13:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Bør vaske hus og jobbe. Har ikke lyst til noe av det.
Postet 04-01-20 kl 15:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har ryddet i bodene, holder på å avrime frysen, puzzadeig på heving, har fikset to stk ullundertøy. Stolt.
Postet 04-01-20 kl 16:21 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Har støvsuget, handlet mat, levert diverse til bruktbutikk og vasket klær. Blir nok mer rydding i morgen.
Postet 04-01-20 kl 16:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Har handlet, ryddet og vasket deler av hus- stua er ryddig og det fineste som fins på bordet- tulipaner i lyse farger.
Snart lage lasagne.
Postet 04-01-20 kl 17:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lagt på eldste sin seng (køyeseng øverst), vasket alle gulvene, laget rocky road og ryddet litt ellers.
Postet 04-01-20 kl 17:42 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Julen er borte. Det er litt trist og litt deilig
Postet 04-01-20 kl 17:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg så mange fine primulaer i blomsterbutikken idag og syntes de er så fine i mange farger, og har lyst på de hvert år etter at jula er ryddet vekk. Det er bare deg at de dør iløpet av kort tid her i huset.
Postet 04-01-20 kl 18:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Samme her, Millen. Primula er kjempefine, men jeg er en primuladøder...
Postet 04-01-20 kl 19:03 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Primula får jeg ikke til. Deilig med ryddig hus og litt tommere. Jeg liker jo egentlig hverdager også. Det hjelper at det går mot lysere tider og ikke har så mye vinter.
Postet 04-01-20 kl 19:46 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no