Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 27-07-16 kl 09:49 av Kaffestuggu


Morn, morn!

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Morsom sak i kaffen da.

Dagens planer er en gåtur og en etterlengtet frisørtime, det burde la seg gjøre. Jeg har i grunn blitt ganske lat av dette F livet, men det er vel sånn det skal være kanskje. Neste uke er det tilbake til hverdagen, heldigvis venter en uke i varmen i september.

Ha en god onsdag.
Postet 27-07-16 kl 10:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God onsdag! Er på jobb, har kaffe, og det er helt helt stille rundt meg så jeg skal bare gjøre tenketing i dag.
Postet 27-07-16 kl 10:18 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her har man kommet seg forholdsvis tidlig på jobb, og plutselig har man sittet og sost bort en hel time på absolutt ingenting. En kaffe til, kanskje.
Postet 27-07-16 kl 10:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Toget har akkurat kjørt ut fra stasjonen i København, og i ettermiddag er vi hjemme igjen. Ferie er topp, men etter 3,5 uke på farten skal det bli litt godt å sove hjemme i egen seng i natt.
Postet 27-07-16 kl 10:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God tur siste biten, Tjorven!
Postet 27-07-16 kl 10:23 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hæ? Restaurantvognen åpner ikke før vi har passert Malmø. Det betyr at jeg må klare meg uten kaffe i 40 minutter til. Krise.
Postet 27-07-16 kl 10:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Eyes on the prize, Tjorven! Vi skal vaske hus i dag, og premiere oss selv med pokémonjakt i Frognerparken. Dessverre våknet vi ikke tidlig nok til å få med oss P3s Poképarty ved monolitten kl 0830. Det er jo ferie, goddamnit!
Postet 27-07-16 kl 10:54 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn morn. Tror jeg tar te i stedet for kaffe i dag...

Jeg skal forflytte hjemmekontoret ut på hytta i dag. Tror det blir bra, bare jeg kommer meg dit. Akkurat nå er det litt stress.
Postet 27-07-16 kl 11:02 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå har jeg fått kaffe.
Postet 27-07-16 kl 11:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
God formiddag.

Jeg skal egentlig rydde i hagen, men vurderer å omorganisere kjøkkenskapene i stedet.
Postet 27-07-16 kl 11:26 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det er et Pokestopp rett utenfor kontorene våre, Tally!
Postet 27-07-16 kl 11:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har morgenbadet i regnet! Spist sakte frokost, sett på talen til Michelle Obama og nå må jeg ha en kaffekopp til.
Postet 27-07-16 kl 11:41 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Broren min og familien kom hit til Malawi på mandag. Koselig. Nå pakker vi for å reise til Salima ved Lake Malawi. Pappa og mamma er på åpningen av et nyrehabilitert sykehus (Kirkens nødhjelp har bidratt med penger). Vi blir i Salima til fredag. Lørdag vender vi snuten hjemover igjen.
Postet 27-07-16 kl 11:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen. Forsov meg på jobb etter konsert i går, siden jeg kom sent, gjør jeg til gjengjeld ingenting og går tidlig.
Postet 27-07-16 kl 12:02 av him him er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Aldri har det vel vært lettere å få med guttungen på tur enn etter at han fikk Pokemon Go. Hittil har Tjuvholmen vært høydaren. Veldig fint for ferien det her altså. ("Hva skal vi finne på i dag da, folkens?" "Hva med en tur på Astrup Fearnley, mamma? ")
Postet 27-07-16 kl 12:09 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Palmen; yay!
Postet 27-07-16 kl 12:23 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Blånn: Malawi! Det er en ferie jeg gjerne hører mer om.
Postet 27-07-16 kl 13:46 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Etterdønninger etter strålende konsert i går kveld her også. Trøtt og lett hodepine, og tidenes kleshaug som må brettes. Antiklimaks. Får trøste oss med litt vaffel senere.
Postet 27-07-16 kl 14:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vi har forresten fikset abonnement med datatrafikk for at 7-åring skal få fange pokemon. Men hun har klart å bruke opp hele månedens kvote på spilling i bilen. What to do?
Postet 27-07-16 kl 14:12 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er fader meg sulten hele tiden i dag. Det mangler ikke på matinntaket. På jobb, kjeder meg.
Postet 27-07-16 kl 14:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hepphepphepp. Har tilbrakt noen interessante timer i Frognerparken, og tar en liten pitstop på kontoret for litt lønnskjøring.

Knallhodepine, men det går vel over. I september.
Postet 27-07-16 kl 14:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Vi er plutselig hjemme igjen. Gråværet som var meldt nordpå fristet ikke, så vi byttet flybilletter.

Her hjemme har det grodd noe vanvittig i eksperimentkassene mine. Det har grodd noe voldsomt ellers også, så det er bare å sette i gang!

Neste uke er det full baluba. I tillegg til kick off på et frivilligprosjekt (prosjektleder) har jeg satt i gang en hel del på jobb. Og nå skal vi kanskje flytte (på jobb altså) på toppen av det hele. Det blir en spennende høst ...
Postet 27-07-16 kl 15:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er hjemme igjen.

Og nabogutten var også hjemme. Knerten gråt nesten av glede. "Dere er greie assa, mamma. Men det er lissom noe annet med Ayan." Jeg skjønner jo det.
Postet 27-07-16 kl 18:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
God kveld i stova. Jeg er plutselig alene hjemme mens gutta er dratt på fisketur, sitter med PC og tegner og lurer på om jeg skal lage en Lego-oppskriftblogg siden enkelte har spurt etter oppskrifter på Insta og det egner seg litt dårlig med lange bildeserier der, og jeg garantert aldri kommer til å lage byggevideoer på YouTube. Eller om jeg bare skal si nei (= utsette det så lenge at de glemmer at de har spurt) og bygge i stedet.
Postet 27-07-16 kl 19:14 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Også plutselig alene, et par timer i alle fall. Begge to er på filmkveld hos et søskenpar de går i klasse med, ganske praktisk. Jeg burde gått meg en tur, men det pøsregner ute.
Postet 27-07-16 kl 19:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Byggevideo på YouTube!
Postet 27-07-16 kl 19:41 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
I morgen reiser vi på ferie, uten storebror. Han skulle vært med, men skal mønstre på militærtjenesten før vi er tilbake. Veldig rart at det "plutselig" skjer. Vi vet ikke når vi ser ham igjen. Perm blir det jo, og det er "bare" ett år, men så er det studier, mulig han bor hjemme en periode i starten. Men han er flygedyktig nå, vingene funker, han skal ut i verden. Lillesøster måtte ha en ekstra pratestund og kos med storebror før hun la seg, det gikk veldig opp for henne nå i kveld. Mor synes nok Sør-Varanger er i lengste laget, men rekrutten selv er fornøyd med valget og ser frem til å dra.
Postet 28-07-16 kl 01:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Tøffe tider, Akseliane. Min "soldat" kom hjem på krykker og med Voltaren og en stor dose såret stolthet etter 8 dager i Kirkenes. Han hadde "glemt" å nevne at han hadde et fotballskadet kne, som hovnet og ble betent ved hard fysisk aktivitet.
Det var tøffe 8 dager for mor, det var mye lettere da han året etter flyttet for å studere.
Postet 28-07-16 kl 01:30 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no