Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 23-09-23 kl 06:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Hadde håpet hodepinen hadde forsvunnet over natta, men neida.
Må gjøre oppgave i dag så jeg har noe å komme med i morgen.
Postet 23-09-23 kl 08:48 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nitrist grå dag, det må vi gjøre noe med! Så langt er det kaffe i koppen, og rundstykker og eggerøre in the making. Kroppen MÅ bevege seg i dag, denne uken går ikke inn i historiebøkene på det området. Litt husvask også, og strikke og spise sjokolade. Joda, må bli en bra dag da.
Postet 23-09-23 kl 09:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har sovet godt. Det er fint vær. Jeg skal på vinklubb i dag. Bare gode ting.

God morgen!
Postet 23-09-23 kl 09:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov betydelig bedre i natt enn tidligere i uka, selv om jeg våknet tidlig. Nå venter jeg på at kjæresten våkner, så skal vi avgårde på lang motorsykkeltur.
Postet 23-09-23 kl 09:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Har 15-åring i dag; han fikk kake og gaver på sengen

Sovet dårlig; hatt mye vondt i ankelen som var veldig hoven i går. Håper den er bedre i dag. Er jo nødt til å bevege meg noe.
Postet 23-09-23 kl 10:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Nok ei jobbehelg; vurderer kortsvarsoppgaver fra Vg3-klassen min. Det går forsåvidt fort og ganske greit, men tungt likevel.

Deler opp i bolker og bruker nedteller på mobilen for å strukturere meg. Neste gang den går av, skal jeg først spise og så løpe en tur. Må utnytte oppholdsværet.
Postet 23-09-23 kl 10:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kva skriv dei om i VG3-kortteksten da! Stompa?
Takk og lov for lørdag. Eg er heilt pumpa, og gleder meg til ei helg der det absolutt ikkje skjer noko som helst. Eller skjer jo litt da, skal høste inn dei førti epla mine
Postet 23-09-23 kl 11:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 15-åringen, millact.
Postet 23-09-23 kl 11:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Retorikk, Honda, så de fleste skriver rimelig bra. Ny klasse for meg, så godt at det første de skriver for alvor for meg er noe de får til.

Snart løpetur nå, må bare se den første kampen til byens lokale håp i bryte-VM først. Fortsatt litt høy etter at Grace Bullen tok bronse og kvalifiserte seg til OL tidligere i uka.
Postet 23-09-23 kl 12:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 15-åring, millact!

Sliter med å finne energien til diverse gjøremål og så er jeg sur på meg selv som ikke evner å si nei til ting når jeg blir spurt om å bidra.
Postet 23-09-23 kl 12:03 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Takk Fersken!
Postet 23-09-23 kl 17:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Handlet på Oda for første gang. Må bli mer av det fremover.
Postet 23-09-23 kl 17:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Koser meg hos Albertine i helgen.
Postet 23-09-23 kl 20:13 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no