Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 21-10-21 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Kaffe drukket og frokost spist.
Postet 21-10-21 kl 08:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På kontoret.

Oppvaskmaskinen er satt på :kjøkkenuke: Jeg har kaffe i koppen og skal prøve å mentalt forberede meg på lønnsforhandlinger.
Postet 21-10-21 kl 08:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært oppe mange ganger i natt, to av dem for å ta migrenemedisin. Jeg er ikke fryktelig mye bedre, men prøver meg på jobb. Jeg er litt lei av å ikke fungere, gitt.
Postet 21-10-21 kl 09:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært hos naprapat, og sniker meg til en latte nå før jeg starter arbeidsdagen. Kjenner litt på samvittigheta, men hadde monsterdag i går, så jeg synes jeg fortjener det ...
Postet 21-10-21 kl 09:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Blondie.

Det er uvant å "krangle" om badet på morran. Husgjesten er oppe samtidig med meg og bruker vesentlig lenger tid enn meg. Vanligvis er jeg oppe og ferdig før gutta står opp.
Postet 21-10-21 kl 09:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! På vei til kontoret med eksplodert mail-innboks. For få timer, for mange vaskebjørner. Jeg trenger en dag til i uken.
Postet 21-10-21 kl 09:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God bedring Blondie.

Hjemmekontor her i dag også, har allerede sneket til meg en tur på butikken, vi var tomme for melk.

Passelig med arbeid, så håper dagen blir rolig.

Skal bake en kake senere i dag, har to "bursdagsbarn" i morgen som fyller 22 år.
Postet 21-10-21 kl 09:44 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Blir en til og fra dag dette. Fysio med ungen, så vurdering av skaden på bilen etter at jeg ble påkjørt og så vinterdekk. Kan heldigvis ta noen møter på telefonen, så jeg føler ikke at jeg skulker halve dagen.
Postet 21-10-21 kl 09:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter og gjør meg mentalt forberedt til allmøte på jobben. Vi er ganske sikre på at de kommer til å varsle en ganske stor omorganisering. Jeg bekymrer meg egentlig ikke. Jeg vet at jeg leverer veldig godt og ønsker dette egentlig velkommen. Men det er en del andre som kommer til å synes at dette gjør veldig vondt. (Vi jobber i staten, og tror ikke at noen mister jobben.)

Ellers har jeg hatt en utrolig fin uke med sosialt samvær på kveldstid med ålreite folk hver eneste dag. I dag skal jeg sitte i sofaen med strikketøy for første gang denne uka. Det blir veldig godt, samtidig som jeg er utrolig takknemlig for at jeg får treffe folk igjen. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg har savnet det.
Postet 21-10-21 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Tungt med omorganisering uansett - det er alltid perioder etter omorganisering at ting ikke virker (fordi man har personer i roller som de ikke kan, og de som kan det har flyttet over i andre roller, så ... det er blir alltid overgnagsperioder)
Postet 21-10-21 kl 10:22 av him him er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det lugger i laptopen min, og jeg er helt hjelpeløs på jobb uten. Nå har jeg sikkert brukt 4 timer fordelt på tre dager på at IT skal fikse den, men det blir bare tull. Den jobben jeg skulle ha gjort da, blir jo ikke akkurat borte.

Så bra at jeg dro på kontoret i dag, men glemte øyemedisinen min, så jeg må dra hjem igjen før normalarbeidsdagen er over. Jaja. Sola skinner, i alle fall.
Postet 21-10-21 kl 10:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Trondheim! Sønnen har snakket med en flott lege (med meg som sufflør) og har nå både sykemelding og henvisning til dps. Vi reiser hjem i kveld.
Postet 21-10-21 kl 11:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Omorganisering suger, og iallfall dårlig organisert omorganisering.

Jeg er på kontorkontor i dag og timene bare flyr avsted. Skjønner ikke helt hvordan jeg kom i mål med tingene mine når jeg var 100% på kontoret.
Postet 21-10-21 kl 11:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så bra, Blånn. God tur hjem!
Postet 21-10-21 kl 11:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra Blånn. Lykke til til deg og sønnen.

Jeg har vært med på lønnsforhandlinger og tror at vi skal være fornøyd. Veldig vanskelig å si. Vi ble i hvert fall ferdige med god stemning.
Postet 21-10-21 kl 11:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg står og ser ut på vær og føre og spekulerer på om jeg får frakta bilen til dekkhotellet i morra uten å sette meg selv og andre i fare. Akkurat nå kunne jeg ikke kjørt på sommerdekk; det ligger et lag med sørpe over alt, men værmeldinga for i morra er marginalt lovende. I tillegg skal jeg ikke kjøre langt, og bare på flate og tungt trafikerte veier som slites bare fort. Får krysse fingrene.

Ellers humrer jeg over at Bodø/Glimt skal spille mot Roma på Aspmyra i kveld. Det blir nok et sjokk for italienerne å spille i nordnorsk vind og vær.
Postet 21-10-21 kl 11:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Godt å høre at sønnen får hjelp. Blånn. God tur hjem!

Stompa: Du skulle bodd i gamleleiligheten nå og sett på masse blåfrosne italienere. Fniser godt med deg før jeg må fortsette å jobbe med litt småkjedelige administrative oppgaver.
Postet 21-10-21 kl 12:45 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det må jo være en stor fordel for hjemmelaget.
Postet 21-10-21 kl 13:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Pamina: Tror egentlig heller jeg er glad for at jeg ikke bor der mer. Tipper det blir mye roping i kveld.
Postet 21-10-21 kl 14:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh. Da har jeg ryddet hybel. Det hadde han ikke klart på egenhånd. En stor koffert og en bag med skittentøy er pakket og klare til å bli med hjem. Resten må vi flytte senere.
Postet 21-10-21 kl 16:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nå er jeg i hvert fall glad for at jeg har flytta og ikke bor sånn at jeg har carport under tribuna på Aspmyra. Dette er såpass artig at jeg faktisk sitter og ser på kampen. Tipper jeg vet hva som blir samtaletema på jobb i morra.
Postet 21-10-21 kl 21:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no