Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 06-11-17 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Kalenderpiken sin avatar
Gratis lodd her!

Postet 06-11-17 kl 07:21 av Kalenderpiken Kalenderpiken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!
Sent i seng og tidlig opp og ikke altfor verst trøtt heller.
Men kaffe først før fornuftige ting tar til.
Er det for sent å sette løk nå?
Postet 06-11-17 kl 08:33 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Litt for slunken ordrebunke til at jeg er storfornøyd, godt da med et par besøk til potensielt store kunder å se frem til denne uken. Jeg har selvsagt alltid nok å gjøre. : daglig leder aka potet:
Postet 06-11-17 kl 09:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kaldeste morgen i høst (2 grader) og så kommer ikke bussen min. Det va 15 kalde minutter ekstra å vente. Og jeg som skal gå tidlig fra jobb i tillegg. Godt jeg har noen timer flex å ta av.
Postet 06-11-17 kl 09:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Oppdatert 06-11-17 kl 09:39 av Fersken
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg jobbet til midnatt i går, og kjenner at jeg ikke var helt klar for mandag nå.

Møtet skulle starte kl 8.30, men begge de to jeg skyllebøtte er forsinket, så jeg sitter her og blomstrer.
Postet 06-11-17 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Begge skyllebøttene, Tjorven?

Jeg har vært på jobb en stund allerede, men er fortsatt ved godt mot.
Postet 06-11-17 kl 09:38 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Veldig mandag.

Toerdag (jada, jeg er en av dem som fortsatt prøver 5:2), kjedelig bok på toget (jeg gir ikke opp bøker), kjedelig musikk på øret (siden jeg skal på konsert og må høre mer på artisten) og kjedelige ting å gjøre på jobb. :sutreputre:

Vi har dessuten ustabilt nett hjemme for tiden, så hvis det er nede i kveld, slik at jeg ikke får sett "Stranger Things", ja, DA, altså ...

Jeg var for øvrig på Cinemateket i går og så "The Killing of a Sacred Deer". Den var eh ... noget zpeziell. Jeg likte den. Mannen hatet den.
Postet 06-11-17 kl 09:38 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Millen - så lenge man kan grave i jorda, skal det vel være greit? (Det er i hvert fall det jeg satser på, har ikke kommet så langt ennå).

Jeg prøver å få meg selv i gang med jobbingen, men er trøtt og umotivert med litt for mye å gjøre framover.
Postet 06-11-17 kl 09:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg sto opp og skulle på jobb, men det er visst bare å glemme. :kvalm: Hjemmekontor, altså, med alle ungene hjemme, mer eller mindre syke. For en gjeng.
Postet 06-11-17 kl 09:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til Mave- familien.
Postet 06-11-17 kl 10:00 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Så lenge man kan hamre løken ned i bakken, går det fint. Har satt løk med spett, så det er mulig. Kom opp så fint, atte.

Jeg er helt vrak etter en hard dugnadshelg med loppemarked for skolekorpset, lurer på hvor mange kilo jeg har båret og løftet? Kjenner det godt i ryggen, for å si det sånn.
Postet 06-11-17 kl 10:13 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg satte løk for et par dager siden. Utvilsomt litt mer upraktisk når bakken har frosset litt til, men har trua.
Postet 06-11-17 kl 10:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Småhektisk i dag med forberedelser til jobbseminar i morgen. Og så blir jeg stadig distrahert av store mengder småmeiser i det store treet rett utenfor kontorvinduet mitt. Tror jeg må anskaffe en fuglemater før vintersesongen setter inn.
Postet 06-11-17 kl 10:38 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har startet dagen med å kjøre til jobb fra et snødekket fjell. Det er litt lang arbeidsvei, men du så deilig det er å legge seg på hytta søndag kveld. Her går det i kaffe og et forsøk på å ignorere folk uten manerer. Eller - ignorere min egen spontanreaksjon.
Postet 06-11-17 kl 10:40 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fortsatt god bedring Maverick.

Jeg våknet kl. 3.30 i dag. Så utrolig unødvendig , men veldig typisk reaksjon når jeg er stresset. På jobb 7.15 og har håp om å komme meg hjem i løpet av kvelden en eller annen gang. På ett eller annet tidspunkt må jo dette ta slutt, men jeg innrømmer at jeg ikke ser veldig lyst på det akkurat nå.
Postet 06-11-17 kl 10:41 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg sov to timer i en stol med katten på fanget i går ettermiddag, og sovnet og sov i 6 timer i strekk i natt. Var nokså greit uthvilt i morges, men nå innhenter helgen meg altså. Men det var sååå verdt det! Utrolig morsom og fin helg, masse flott musikk, hauger av gode klemmer og mange fine pratestunder med folk jeg treffer sjelden. Herlig!!
Postet 06-11-17 kl 16:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg sklei på glatta i dag. Nå kjenner jeg at musklene hatr fått gjennomgå. Satser pæ at ei god natt med søvn gjør underverker.
Postet 06-11-17 kl 20:05 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Nå må dere inn og se Helene sjekker inn på Nrk1. Utrolig bra og interessant tv!
Postet 06-11-17 kl 22:48 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no