Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-04-20 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er oppe og har vært det en stund. Fitbit sier at jeg har fått for lite søvn til at det kan registreres, nøyaktig sånn føles det også.

Planen for dagen er å gå skogstur, pusse opp hagemøbler og planlegge jobbuka. Jeg trenger (mye) mer kaffe.
Postet 19-04-20 kl 09:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har akkurat stått opp, sjelden jeg sover så lenge. Ikke store planer for dagen i dag. Ser grått ut ute,men bør vel gå meg en tur.
Postet 19-04-20 kl 09:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Har lest i senga ei stund, men nå er jeg oppe. Har sovende ungdom som var ute i går kveld/natt (sosialt samvær med noen få kompiser rundt et bål i marka, så innafor smittevernmessig), så jeg prøver å være litt stille. Tror jeg må vurdere noen norsktekster; det lager lite lyd.
Postet 19-04-20 kl 10:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Og før noen reagerer på bålet: det er definitivt ikke skogbrannfare her, og bål og grilling er lov.
Postet 19-04-20 kl 10:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Jeg er våken, men i sengen. Meldt nydelig vær og vårvarme hele neste uke inkl i dag. Det blir nok mer hagearbeid og tur.
Postet 19-04-20 kl 10:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har sovet lenge! Det var litt godt egentlig, men jeg får alltid litt hetta og tenker at da har jeg det travelt med å komme i gang med resten av dagen. Jeg får vel forte meg i gang med alle planene i dag så jeg rekker å gjøre all ingentingen vi har planlagt.
Postet 19-04-20 kl 11:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten og jeg er på vei ut døra for turorientering. Vi trenger begge å bevege oss litt mer.

Været i Oslo kan vi i hvert fall ikke klage på.
Postet 19-04-20 kl 11:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Nydelig vær, ja! Vi har vasket verandaen og fått ned putene fra loftet, så utesofaen ble innviet for sesongen i går. Det var helt utmerket i sola, og veldig fort kaldt uten sol.

Eldste har gått tom for bøker å lese, og har vært lettere desperat i det siste, så nå har vi vært på loftet og bladd i min 20 år gamle pocketsamling. Hun fant en hel stabel bøker. Jeg er usikker på om bøkene egner seg helt for unge jenter, men hun tar vel neppe skade av dem heller.
Postet 19-04-20 kl 12:12 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Det var så varmt i solveggen på verandaen nå at vi måtte gå inn.
Postet 19-04-20 kl 13:23 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Vi jobber i hagen og drar straks til Hageland.
Postet 19-04-20 kl 13:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg må rette stiler, enda jeg mye heller vil lese bok i solveggen, plante georginerknoller i drivhuset og drikke kaffe. Urettfeigt.
Postet 19-04-20 kl 14:01 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg sov til klokka 11, og ligger nå i sola med podcast. Liker, og har ikke tenkt til å gjøre noe fornuftig i dag. Kanskje tur i skogen etter middag. Men kanskje ikke.
Postet 19-04-20 kl 14:16 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Strålende turorientering!

Hvis forsamlinger på over 50 personer er forbudt, så lurer jeg på om det ble foretatt en måling av hvor mange som overnattet ved nordenden av Lutvann. jeg gjetter tallet var godt over 50. Telt, gapahuker og hengekøyer var det flust av.

Men hva i all verden skal folk gjøre?
Postet 19-04-20 kl 14:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg vurderer stiler as we speak. Skal ta noen til, så skal Frøkna og jeg gå en tur. Ikke noen solvegg som lokker her, men YR gir håp om at vi i hvert fall ikke blir våte på turen selv om skylaget er superlavt og tjukt.
Postet 19-04-20 kl 14:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Huff vondt å fortelle hvor nydelig det er i solen, med strikketøy og radio nå jeg vet at det ikke er slik over hele landet. Men jeg har det helt nydelig.
Postet 19-04-20 kl 14:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Bare nyt det, Frøy! En annen dag er det kaldt hos deg og varmt hos noen andre! Jeg satt i vinterhagen og strikka i sola i går, det blåste for mye ute, men det var så deilig!
Postet 19-04-20 kl 14:40 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Deilig i sør også i dag. Vi har kjøpt forglemmegei og plantet og luket ferdig det bedet. Feid en utebod, spist lunsj ute og kost oss. Nå lager frøkna middag, frivillig. Må nok gjøre noe mer i hagen etterpå eller kanskje bare slappe av på den nye terrassen med bok og kaffe etter middag?
Postet 19-04-20 kl 16:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Deilig sol og vårstemning i Trondheim i dag! Herlig etter uker med regn, sludd og snø. Lang tur, litt fiksing i hagen og grilling i dag. Nå jobber jeg litt sånn at jeg kan innvilge meg litt lang lunsj ute i sola i morgen
Postet 19-04-20 kl 21:25 av Selma Selma er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no