Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 22-08-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Først!
Postet 22-08-18 kl 07:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stor tysk kunde på besøk for å revidere oss. Vi er spente og litt nervøse, vet ikke helt hva de ser etter.
Postet 22-08-18 kl 08:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal få sjekket fingeren min i dag. Vil tro det er nada niks å gjøre.
Postet 22-08-18 kl 08:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har egentlig skikkelig mye å gjøre på jobb i dag, men kommer liksom ikke i gang.

Det er forresten første dag etter sommerferien med ullkjole. Jeg tror jeg har gjort en feil. På tross av litt overaktivt airconditionanlegg, så kjennes dette ut til å bli en varm dag.
Postet 22-08-18 kl 08:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Mann med hoste. Andre natt på rad der jeg blir vekket midt på natta av et brak. Påfølgende høyt adrenalin gjør det umulig å sovne igjen på mange timer. Fint at jeg har møter i strekk fra 9-15, da


Edit: Glad for å kunne være med å spre morgenstemning og kos!
Postet 22-08-18 kl 09:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eksternt møte og vi sitter i kø. Virker om ALLE har valgt å kjøre i dag.
Postet 22-08-18 kl 09:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Syklet til jobb i regnvær, og skal straks ut i produksjonen. Må bare få gjort unna litt på kontoret først. Og drikke litt mer kaffe ...
Postet 22-08-18 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Treåringer som «klarer selv» er ikke utpreget effektive, men de er unektelig søte. (Sitter utenfor badet («lukk døra mamma!») og hører på jentungen som sitter og synger mens hun er på do. )
Postet 22-08-18 kl 09:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heisann, høstregnet har slått inn. Etter en lang sommer med skjørt og vide shorts var det på tide å ta sjansen på å trekke på seg buksa igjen på mandag. Etter den euforiske gleden over at den kom på og fortsatt virker etter mye is og vin og kaker, begynner jeg nå å tenke på at jeg må få kontroll over strømpebukser og skjørt igjen. Det ser jo ganske pent ut.
Postet 22-08-18 kl 09:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Herlig med treåringer!

Jeg har kommet meg på jobb og prøver å tolke leirskoleavtalen. Med utfordrende tillitsvalgte er det viktig å få det riktig.
Postet 22-08-18 kl 09:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg sliter fremdeles med hodepine og har tatt en lang og rolig morgen i håp om at det skal hjelpe. Men selv om morgenen var deilig, så er formen like dårlig.

Men, men. Jeg er på jobb og i gang med dagens dont. Det styrtregner ute, og i likhet med tink har jeg funnet frem langbukser og til og med en ulljakke. Det er kjølig på kontoret, så den kommer godt med i dag.
Postet 22-08-18 kl 09:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Sitter på et senter før åpningstid ( har avtale i hudpleiesalong) og venter..
Etterpå hjem før å skrive søknader og lese pensum og sitte med kneet høyt. Menisk dritt.
Postet 22-08-18 kl 10:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hodepine og mensmurring/begynnende forkjølelse. Ellers er det bare bra. Ramlet rett i møter i dag, så må bare finne sjelen med litt kaffe så blir det fint! I dag må jeg ut og handle klær til særlig det ene barnet, hun hadde verdens slunkneste skiftetøykasse i barnehagen...
Postet 22-08-18 kl 11:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg hadde legetime i dag, og måtte gå dit. Det er 25 minutters gåtur, og til tross for regnkåpe, regnbukse og goretex-sko, var jeg rimelig fuktig da jeg kom frem. Da jeg kom på jobb var jeg beint frem søkkvåt fra innerst til ytterst. Heldigvis hadde jeg full skiftetøy på jobb.

Så da kan jeg i det minste sitte her i tørre klær mens jeg tygger Voltaren for bursitten jeg har klart å få i hoften. Alderen kommer skrikende mot meg.
Postet 22-08-18 kl 14:02 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Hvordan går det med bergenserne? Har dere regnet helt bort eller sitter dere i kø?
Postet 23-08-18 kl 00:07 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Begge mine ungdommer var selvsagt på hjul da veien ble stengt. Eldste var i Åsane og skulle til sentrum, mellomste var i sentrum og skulle til Åsane. Det ble en times omkjøring på begge, men nå er de heldigvis i hus her og der.
Postet 23-08-18 kl 00:12 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no