Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 29-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Good morning fra flyet. Senere idag venter afternoon tea, spa og Old Trafford!
Postet 29-01-19 kl 07:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, kos deg på reise!

Jeg skal snart rusle til jobb. Friskt på morgentur med hunden, det er femten blå ute. Den pelskledte var middels begeistret.
Postet 29-01-19 kl 08:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Oi, så kaldt, Blondie! Jeg har ikke termometer, men det var bare meldt fire blå i dag.

Kos deg på tur, Vixen, så gøy!
Postet 29-01-19 kl 08:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Tirsdag!





Bare meg som prøver å frembringe samme entusiasme for tirsdag som jeg har for fredager.......funka sånn passe bare.
On the bright side - jeg har skikkelig god kaffe.
Postet 29-01-19 kl 08:46 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gradestokken har rast nedover i løpet av natta, nå prøver jeg å få noe lyd fra skolen om de fortsatt skal ha skigym med 18 blå..
Postet 29-01-19 kl 08:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er nå tilbake i hovedstaden i Sudan - Khartoum for de som ikke har finstudert Afrikakartet. I dag skal vi på museer. Magen er rolig, og det er litt imponerende med tanke på den rare maten jeg spiste i går. (Guiden insisterte på at den var trygg, og jeg tror jammen meg han hadde rett.)

Vi skal forsøke å holde oss unna stedene hvor det er protester og opprør. De er heldigvis ganske lokale.

Her er det nå 22 grader, men det ventes å stige til 32 i løpet av dagen.
Postet 29-01-19 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 29-01-19 kl 09:00 av Tjorven
Gammel
Blå sin avatar
Spennende Tjorven. Lykke til videre.

Jeg er på jobb. Fremdeles veldig forkjølet, men ikke fullt så tett i hodet, så jeg er ganske fornøyd. Korte arbeidsdager og ikke noe trening før jeg er bedre, så tror jeg at dette skal gå helt fint.
Postet 29-01-19 kl 09:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kos dere på tur; Vixen og Tjorven.
Jeg holder meg fortsatt innendørs og slipper å gå ut i 18 blå. Så foreløpig er der greit å ligge under dyna.
Dagens plan fortsette å hvile og ta det med ro, se Netflix og lese. Lage middag.
Postet 29-01-19 kl 09:26 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
16 blå her. Møte med IPS kl.9. Hjemme ligger begge unga strødd.
Postet 29-01-19 kl 09:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
12 speik (som vi trøndere sier) hjemme i bærumsbøgda i dag, og det kjentes enda kaldere ut i Oslo sentrum. De stakkars tærne mine er i alle flal fortsatt forfrosne selv etter 45 minutter innomhus nå. Jeg vurderte først løpetur ute i dag, men hadde vett nok til å pakke treningstøy. Tror nok det blir en mølleøkt i stedet, gitt.
Postet 29-01-19 kl 10:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God vintermorgen! -15 hjemme, litt mildere her i øvre hovedstadsområdet. Solen er oppe, blir nok en nydelig, gnistrende vinterdag! :krampepositiv: Elbilen er ikke så glad for kulden, men viser det heldigvis kun med kortere rekkevidde, og jeg kommer fint til og fra jobb i alle fall. Nuh må det jobbes!
Postet 29-01-19 kl 10:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Hos meg var det minus 20 og det er skikkelig kaldt ass. Slapp ut pus før jeg gikk i dusjen, han hadde vært helt desp etter å komme inn etter ca ett minutt, såpass at han vekket eldste - og det skal litt til, for å si det sånn.

Har tatt på tykk ullgenser på jobb selvom det ser teit ut, og har varm kaffe, så nå er det egentlig ganske greit.

For en spennende reise, Tjorven!
Postet 29-01-19 kl 10:18 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
-21. Litt for kaldt. Brrr. Jeg har massevis av engelsktekster å vurdere i dag, men er hjemme med sjuk og litt needy sjuåring. Får se hvor mye som blir gjort.
Postet 29-01-19 kl 10:18 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
12 blå da jeg syklet til jobb i morges. Forfriskende, og jeg fikk bekreftet at jeg har varme nok klær.
Postet 29-01-19 kl 10:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Divine, eg har alltid to par ullsokker liggjande nær ovnen på jobb, og på dager som dette bytter eg (-17 her) så eg får på meg varme sokkar. Enkel lykke, og dei tre andre på kontoret har blitt vant til det
Postet 29-01-19 kl 10:38 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er et helt annet sted i verden enn dere, og kan melde om morgenbad og bikini.
Postet 29-01-19 kl 11:49 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Her var det 0 grader og fin sykkeltemperatur.
Postet 29-01-19 kl 12:31 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Ser på yr at det fortsatt er -18 hjemme klokka 11 på formiddagen. De tre forutgående dagene har det kommet snø i bøtter og spann. Jeg er så usaklig sint på været nå at jeg nesten eksploderer. Dette er tøft for en ihuga syklist.
Postet 29-01-19 kl 12:38 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Pebbles sin avatar
Gnistrende flott vintervær ute, men minstemor og jeg har ikke kommet oss ut ennå, for jeg har vondt i bihulene og har egentlig lyst til å bare bli under teppet. MEN en fireåring må luftes, så snart bærer det ut med barn og hund. Skal bare la Paraceten virke, og ta enda en kopp kopp kaffe først.
Postet 29-01-19 kl 13:26 av Pebbles Pebbles er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kan melde om 3 plussgrader og lite snø her jeg sitter i Stavanger. Men kald vind, så reell temperatur er nok sure - 2. Fra å ha sinnsykt mye å gjøre de forrige ukene, har det brått stilnet og har nesten ingen oppgaver i dag.
Postet 29-01-19 kl 13:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oslo har sol og knallblå himmel og 17-18 minus.
Postet 29-01-19 kl 13:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Bluen sin avatar
Hvor i Oslo er det SÅ kaldt? Jeg sitter i sentrum, og der har vi som regel bare halvparten av kuldegradene i kuldehølet Lillestrøm. Akkurat nå er stillingen 15-8.
Postet 29-01-19 kl 14:07 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag er en blæh dag. Jeg tar forebyggende astmamedisin fast og det er som regel nok, men nå får jeg poker ikke puste. ><
Postet 29-01-19 kl 14:10 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Bluen, nordøst i Oslo, 10 min kjøring fra Lillestrøm.
Postet 29-01-19 kl 14:38 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Bare minus 10 viste det seg. Nå er det begynt å snø igjen. Jaja.
Postet 29-01-19 kl 18:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg kan hovedstaden i Sudan. Når jeg skulle lære meg hovedstedene i Afrika så lærte jeg meg å ramse dem på forskjellige måter i dette tilfelle "sådan kartong". Da husket jeg Sudan Khartoum
Postet 29-01-19 kl 22:44 av Pelen Pelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no